הלוואות לעובדי מדינה

אלפי פקידים בקניה יהפכו בקרוב לבעלים גאים של מכוניות חדשות וזולות יותר לאחר חמש שנים ארוכות של המתנה. האוצר החל לפרוס תוכנית הלוואות רכב לעובדי ציבור, העומדת במרכז תכנית הממשלה להפוך את עובדי הציבור לניידים יותר, מה שמסמן את תחילתו של עידן חדש של הלוואות רכב ציבוריות במדינה.

התוכנית

שנועדה לעודד עובדי מדינה לקחת משכנתא, מאפשרת לעובדי ממשלה לגשת להלוואות ולהחזיר את משכנתא בתוך חמש שנים מגיל הפרישה הרשמי שלהם, 60. המערכת מאפשרת לעובד הממשל גישה את ההלוואה ולשלם את המשכנתא שלו בתוך חמש שנים מיום הפרישה.

ההלוואה זמינה לעובד מדינה שאישר את מעמדו כחבר בשירות הציבורי

ובלבד שתקופת שירותו מיום הפרישה לא תהיה יותר מחמש שנים ולא פחות משלוש שנים לאחר פרישה לגמלאות. פקידים חייבים להחזיר את המשכנתא שלהם בתוך חמישה חודשים מגיל הפרישה הרשמי של 60.

לווים הלוואת פדרלים לסטודנטים המגישים בקשה ל- PSLF לא יצטרכו לשלם תשלומים עד לתוקף ההקלות האוטומטיות המורחבות ב- 31 בינואר 2021

אם אתה זקוק לעזרה בתשלום עבור בית הספר, זו כנראה האפשרות הטובה ביותר שלך, אבל אתה יכול להתאגד כדי להפוך את ה- PSLF לזכאי. אם אינך יודע באיזו תוכנית החזר אתה עומד להלוואות ישירות, גלה בעצמך או בקר ב- StudentAid.gov למידע נוסף. עבור סוגי הלוואות שאינם מפורטים לעיל, תוכל להצטרף וליצור הלוואת מיזוג ישירה, אשר מזכה אותך בתכנית הסליחה של הלוואות סטודנטים פדרליות עד 1,000 דולר בשנה.

הלוואות מסובסדות הינן הלוואות שצד שלישי (מישהו שאינו הלווה) משלם ריבית לתקופה קצובה

הלוואות אלה, אשר ארוכות טווח, מאפשרות ללווים לשלם שיעורי חודשי נמוכים יותר ובכך זכאים לסכומי הלוואות גבוהים יותר. סבסוד הלוואות ללא ריבית בזמן שלווה לומד בבית הספר, למעט בתקופת החסד לאחר סיום הלימודים או כאשר הלווים דורשים דחייה.

מובן מאליו שפקידים יסמן את מרבית המלווים לביטחון תעסוקתי. פקידים נחשבים לסיכון נמוך – הסיכון נחשב נמוך בעיני מלווים במשכנתאות, ולכן קל להשיג אשראי ממי שמעריך הלוואות לעובדים במגזר הציבורי.

על פי תוכנית ההלוואה

על המועמדים להגיש טופס בקשה ל- PSLF יחד עם עותק מההיסטוריה והתעסוקה שלהם. זהו טופס שעל המעסיקים למלא כדי לוודא שתשלומי ההלוואה תקפים וכי התשלומים בוצעו במהלך תקופת העבודה המזכה. נראה כי רק עובדי מדינה עם ניסיון מקצועי של לפחות שנתיים ומשכורת שנתית של לפחות 1,000 דולר זכאים ל- PS-LfF. במסגרת ה- TEPSlF, מעסיקים יכולים ליצור איתך קשר כדי להעניק לך פטור מהלוואות. מלווים המעוניינים להלוות לעובדי ציבור יביאו בחשבון את סכום ההפקדה שיש לכם, את הכנסותיכם ומשך הזמן בו אתם עובדים.

גורמים מעוניינים יכולים להביע את התעניינותם על ידי הרשמה ל- PSLF או ל- TEPSlF דרך אתר האינטרנט של משרד השירותים הציבוריים והמינהל הציבורי

מועמדים יכולים להגיש בקשה על ידי מילוי טופס בקשת ההלוואה או יצירת קשר עם המעסיק שלהם ופנייה לאתר.

אתה יכול להשתמש בעזרה זו

כדי לקבוע את זכאותך על סמך סוג ההלוואה שיש לך ולמעסיק שלך וסוג ההלוואה שיש לך. בדרך כלל, להלוואות ממשלתיות יש ריביות נמוכות יותר והן יכולות לדחות אפשרויות תשלום ותכניות פירעון מבוססות הכנסה גמישות אם הלווה יבחר בשירותים ציבוריים.

הביקוש להלוואות ממשלתיות

הוא גבוה מכיוון שלעתים קרובות יש להם תנאים אטרקטיביים יותר מאשר הלוואות פרטיות. אתה זקוק להלוואה ראויה ומספיק הכנסה בכדי לזכות בהלוואה, וקריטריוני הבחירה יכולים להיות קשים. אם יש לך הלוואה אישית בערבות ממשלתית, ייתכן שתתקשה לקבל אישור בגלל הריבית הגבוהה.

אם אתה מבצע תשלומי PSLF מוסמכים על הלוואות ישירות ואז מאחד את ההלוואה שלך, אתה עלול לאבד את האשראי שלך. תשלומים אינם נחשבים אם הם מבוצעים בשעות הלימודים, אם האשראי אינו מוגש או נמצא בפיגור, אך הם סופרים אם אינך בבית הספר.

הלוואות PLUS ישירות להורים אינן זכאיות לתכנית IDR

המאפשרת ללווים ליהנות מתוכנית PSLF. SCRA מכסה שירותים ולווים עם הלוואות סטודנטים בערבות פדרלית שנלקחו לאחר 14 באוגוסט 2008, למעט הלוואות סטודנטים שמקורן בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, יפן, דרום קוריאה ואיי הבתולה של ארה"ב, והלוואות שנטלו לאחר 1 ביולי 2009 בקנדה ובאוסטרליה.

כדי ליהנות מה- PSLF, מי שעוקב אחר תוכנית ה- IDR, שבדרך כלל מבססת תשלומי הלוואות על הכנסה, גודל משפחה וחוב אשראי, צריך לשקול ליהנות. תוכנית ה- IDD מספקת תשלומים חודשיים נמוכים יותר עבור לווים עם חובות הלוואות סטודנטים גבוהים שחוו צמיחה משמעותית בהכנסות בחמש השנים האחרונות.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן