הלוואות לרכישת רכב

תהליך קבלת הלוואת הרכב הוא מהיר, קל ופשוט, והוא מאפשר לצרכנים להירשם להלוואות לרכב חדש ומשומש באופן מקוון.

תהליך קבלת הלוואת רכב דומה לכל סוג אחר של הלוואה, והצעדים שיש ליישם זהים לרוב. מימון מחדש של הלוואת הרכב שלך הוא למעשה רק לקחת הלוואה לרכב חדש ואתה שוכח משאר סוגי ההלוואות.

בעת רכישת רכב

מקובל כי סוחרי רכב מגישים בקשות למלווים מרובים שיעזרו לך למצוא את הריבית הנמוכה ביותר ואת התנאים הטובים ביותר. בדרך כלל עדיף להסתכל סביב ולהשוות שיעורי הלוואות מסוגים שונים לפני שתמשיך בהלוואת רכב. לאן שלא תלך, שאל על העמלות בגין בקשת הלוואה ולקיחתה, הימנע ממלווים המעוניינים להוריד את התשלומים החודשיים שלך על ידי הארכת תקופת ההלוואה, ופנה למלווה שלך כדי לקבוע כללים אחרים למכירת רכבך ההלוואות.

דוגמאות כוללות מספור, הגשת מועמדות כמתחרה, פנייה לחבר או בן משפחה ופגישה אישית עם המלווה שלך.

מציאת הריבית

תנאי ההלוואה הטובים ביותר להלוואת הרכב שלך יכולה לעזור לך לחסוך הרבה כסף. על ידי השוואה של מספר הצעות הלוואת רכב בו זמנית, אתה יכול לבחור שיעורי ריבית, הלוואות, תנאים ותנאים העובדים עם משק הבית שלך מבלי להסתכל מסביב. באמצעות אתר השוואת אשראי מקוון, כגון AutoLoan.com, תוכלו להכיר את אפשרויות האשראי השונות העומדות לרשותכם, כמו גם את תנאי ההלוואה. עם אפריל של 3% בלבד, תוכלו לקבל הלוואת רכב עם ציון FICO של 700 וליהנות מתקופת פירעון ארוכה יותר.

בעיה אחת בהלוואות ארוכות לרכב

היא שאתה נמצא לעיתים קרובות מתחת למים לאחר השנים הראשונות. זה מפתה למתוח את הלוואת הרכב שלך לחמש או אפילו שש שנים כדי לקבל תשלום חודשי נוח יותר, אבל זה אומר שתשלם הרבה יותר ריבית ותמצא את עצמך הפוך – ברכב שלך. עבור הלוואות לרכב ומימון מחדש, אתה רוצה לקבל את הריבית הנמוכה ביותר או לשלם את ההלוואה באותו טווח קצר.

למרבה הצער

זה רק מבטיח שאתה הפוך בהלוואת הרכב שלך, מה שמפחית את עלות אבטחת ההלוואה לרכב וכן את התשלומים החודשיים שלך. אם בניתם אותו כראוי, הכניסו את כספכם ותקפידו לתקופה של שלוש שנים, אינכם מרגישים שאתם זקוקים לביטוח, מכיוון שהמכונית שלכם צריכה להיות שווה לא פחות ממה שאתם חייבים.

אנחנו כאן בפעם הראשונה

קונים ראשונים שמחפשים את הלוואת הרכב הראשונה שלהם, ואנחנו כאן כדי לעזור. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד לקבל הלוואת רכב שתיתן את המכונית שאתה זקוק או רוצה בידיך תוך שהיא תעזור לך לבנות את ההלוואות שלך ולהישאר יציבה כלכלית. כאן תוכלו לשבת ולהירגע בעת הגשת בקשה להלוואת רכב מקוונת בעזרת אחת מחברות ההלוואות המקוונות הטובות בעולם.

שלח את הבקשה שלך

כדי לראות אם אתה זכאי למימון מחדש של הלוואת הרכב הנוכחית שלך מבלי שהדבר ישפיע על דירוג האשראי שלך. שלח לנו בקשה ואנחנו נגיש בקשה ברגע שנראה אם אתה זכאי למימון מחדש של הלוואת הרכב הנוכחית שלך, מבלי להשפיע על כושר האשראי שלך!

קבלת אישור מראש להלוואה לרכב כרוכה במילוי בקשה ראשונית עם המלווה שלך, אשר יאמת את אשראיך ומידע פיננסי אחר.

בתחילת ההלוואה

הסכם האשראי שלך מציין כמה תשלומים עליך לשלם להחזרו במלואו. לדוגמא, הלוואה בסך 4.00 דולר נמחקת בשיעור של 4% לחודש למשך 72 חודשים, וכתוצאה מכך הלוואה שמתהפכת – ואז נופלת. אם אותה הלוואה עשויה להיות 6.0 דולר במשך 72 חודשים, תקבל זיכוי של 4% לחודש לכל תקופת ההלוואה. סכום האשראי שתבקש אז "ישלם על עצמו" לאורך זמן, מה שיהפוך את הלוואותיך. השיעור הנמוך ביותר הוא מוצר ההלוואות האוטומטיות הלא מובטחות של LightStream ודורש פרופיל. השיעורים הנמוכים ביותר בטווח זה הם בטווח של 1,000 עד 2,500 דולר, והגבוהים ביותר בין 3.5 ל -4.0 אחוזים.

העובדה שההלוואה מובטחת חושפת את המכונית לסיכון החלפה אם לא תחזירו אותה

בעל ביטחונות בדרך כלל עוזר לך לזכות בהלוואות לרכב עם שיעורי ריבית ותנאים טובים, אך אם ערך החזר ההלוואה שלך ירוד ואינך יכול להרשות לעצמך לחכות עד שתקבל מכונית, ייתכן שלא תוכל לזכות. יתרה מכך, החזר הלוואות גרועות או הלוואת רכב לאחר פשיטת רגל יכולים לעזור בשיפור דירוג האשראי שלך. שיפור האשראי שלך יכול להגדיל את הסיכויים שלך לזכות בריבית טובה ובגרות טובה על הלוואת הרכב שלך, כמו גם להעמיד אותך בהלוואות אחרות כגון כרטיסי אשראי או הלוואות לבית.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן