הלוואות מהירות לעסקים

בעלי עסקים קטנים יכולים כעת לאשר את בקשותיהם להלוואות לעסקים קטנים במהירות ובקלות רבה יותר, על פי דו"ח חדש של תאגיד ביטוח הפיקדונות הפדרלי (FDIC).

כרטיסי אשראי לעסקים יכולים לספק מימון לעסקים קטנים מהר יותר מאשר הלוואות

והם הגיוניים מאוד לרכישות מסוימות, אך לא תמיד נראה שזה רעיון טוב עבור אנשים המחפשים אשראי עסקי מהיר. חברות שאין להן את המותרות לחכות לבקשות הלוואות שיעובדו, במיוחד במקרה של מצבי חירום בתזרים מזומנים, עלולות להיות בחסרון ביכולתן לאשר סוגים אחרים של הלוואות חברות. כאשר נעשה שימוש נכון בכרטיסי אשראי, הם יכולים להוות מקור מהיר וקל להון עסקי – אך אם יש לך מראש, אינך יכול להחליף הלוואה עסקית בהלוואה עסקית מהירה.

ישנם מגוון הלוואות לעסקים שתוכלו לבקש, אך מספר סוגי ההלוואות המתאימים ביותר לצרכים שלכם יהיה קטן יותר אם אינכם יכולים להגיע לידי הקרנות בטווח הקצר.

לכן חשוב שתעבוד את האפשרויות שלך

כדי לראות אילו הלוואות מהירות לתאגיד מתאימות לך. כל הלוואה מהירה שונה וכדאי לבחור את ההלוואה המתאימה ביותר לצרכים העסקיים שלכם. כשזה חשוב, הלוואות לא מאובטחות של חברות יכולות להיות מועילות מאוד, אך בדרך כלל הן מגיעות עם דרישות מחמירות. עבור חברות הזקוקות להלוואה מהירה, קיימים מספר סוגים שונים של הלוואות, כגון כרטיס אשראי או הלוואה לבית. הלוואות אלו נבחרות גם בצורה הטובה ביותר אם אתה זקוק להן להלוואה לטווח קצר או להשקעה לטווח קצר.

הלוואות אישיות פשוטות יחסית לבקשה בהשוואה להלוואות קטנות

כך שאתה משלם רק ריבית על מה שאתה לווה ויש לך גישה לכספים נוספים לפני שאתה מבקש הלוואה. בנוסף, להלוואות אישיות יש גם שיעורי ריבית נמוכים בהרבה ותקופת יישום קצרה בהרבה מהלוואות עסקיות מהירות אחרות, כך שתוכלו לשלם עבור הציוד שלכם הרבה יותר מהר מאשר בהלוואה לזמן קצר או בכרטיס אשראי לא מאובטח. אם אתה זקוק לסכום חד פעמי במהירות והוא צפוי להחזר תוך 3-18 חודשים, כדאי לשקול לקבל הלוואה לציוד כדי לקבל אותה. הלוואות עסקיות לטווח קצר יכולות להפוך את המימון לעסקים קטנים לבלתי אפשרי תוך 48 שעות בלבד.

אם העלות

היא גורם עבורך, המשך לקרוא רשימה של הלוואות מהירות של חברות שיכולות להיות זולות יותר. היתרון הגדול ביותר של הלוואות אלה הוא שעם הלוואה אישית חזקה, הריבית יכולה להיות נמוכה מהלוואת עסק שאתה זכאי לה עם היסטוריה עסקית מוגבלת. אם תוכלו להחזיר את ההלוואה תוך 3-18 חודשים, תקבלו ריבית גבוהה בהרבה מכרטיס אשראי לא מאובטח או הלוואה לזמן קצר.

להלן אנו מציגים את ההלוואות הטובות ביותר לעסקים קטנים ומסבירים כיצד להשיג אותן

ומתארים את סוג ההלוואות והמלווים הזמינים. במובן זה, אם אתם מחפשים הלוואה מהירה, תנו לנו להדריך אתכם ברשימת ההלוואות המהירות הפופולריות ביותר לעסקים קטנים. להלן מספר דוגמאות להלוואות בהן תוכלו להשתמש, כמו גם שיעורי ריבית ותנאי אשראי.

בעלי עסקים קטנים יכולים גם להגיש בקשה להלוואת SBA בגיבוי מינהל העסקים הקטנים

אחת הסיבות לכך שה- SBIA השיקה תוכנית הלוואות זו היא שרוב הבנקים האמריקאים רואים בהלוואות ליצואנים סיכון גבוה, אך יצואנים של עסקים קטנים, שבדרך כלל לא היו זכאים להלוואות מסורתיות, יכולים לזכות. אתה יכול להגיש בקשה להלוואות ממגוון מלווים, כולל בנק אוף אמריקה, וולס פארגו והתאגיד הפדרלי לביטוח פיקדונות.

זכאות להלוואה קטנה ומהירה יכולה להיות קצת מסובכת

במיוחד אם מעולם לא שאלת סכומים גדולים לפני כן. זה המקרה לעסקים קטנים עם כמות מזומנים קטנה, אך בעלי עסקים שאין להם מספיק מזומנים לעמוד בתנאי ההלוואה יכולים להסתמך על כרטיסי אשראי למימון מהיר.

אם אתה בעל עסק קטן המחפש הלוואה קצרת טווח וריבית נמוכה

הלוואת מיקרו יכולה להיות אופציה טובה עבורך. החלק הבלתי נמנע בקבלת הלוואה הוא בחירה בין הלוואת כרטיס אשראי לטווח קצר לטווח הארוך עבור העסק שלך. אם תחליט לקחת הלוואה לזמן ארוך יותר, תוכל לעזור לעצמך על ידי בחירה באחת מהאפשרויות הרבות העומדות לרשותך כיום בשוק, כגון כרטיסי אשראי.

הלוואת ה- SBA Express עומדת בדרישות תיעוד פחותות מהלוואות מסורתיות

מה שהופך אותה לאופציה טובה עבור עסקים קטנים וסטארטאפים שאולי אין להם היסטוריית אשראי שלהלוואה מסורתית. להלן כמה מהיתרונות של אשראי: ההלוואה האישית של LightStream זולה בהרבה מבעבר והייתה זמינה לבעלי עסקים קטנים עם מינימום של 5,000 דולר בחובות כרטיסי אשראי.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן