הלוואות מחברות אשראי

אם אתה בפיגור או נתקלת בקשיים בהערכת הלוואות מיזוג החוב שלך או בניהול הלוואות הסטודנטים שלך, תקבל מושג טוב על האפשרויות השונות העומדות לרשותך אם אתה לווה הלוואת סטודנטים בחברת כרטיסי אשראי או ספק כרטיסי אשראי אחר. .

אם אתה מחזיר את ההלוואות שלך באמצעות כרטיס אשראי תלוי במלווה ובסוג ההלוואה

אתה יכול להשתמש בהלוואה שלך כדי לאחד כרטיסי אשראי או סוגים אחרים של חובות, אך החזר הלוואה בכרטיס האשראי שלך לא יעבוד. ישנן מספר אפשרויות לאחד את יתרות כרטיסי האשראי שלך עם אשראי, אם כי אתה יכול להשתמש באפשרות DIY אם יש לך אשראי טוב.

יש מלווים שישלמו לך ישירות לחברת כרטיסי האשראי

אחרים ישלחו לך המחאה שאתה מפקיד ומשמשת לתשלום כרטיסי האשראי שלך. יש המציעים תשלומים ישירים לנושים שלך, כלומר המלווה שולח להם את תמורת ההלוואה, מה שמפשט את תהליך האיחוד עבור כרטיסי אשראי. הליך קבלת ההלוואה האישית עשוי להיות שונה מזה של הלוואה מבנק, קואופרטיב אשראי או מוסד פיננסי אחר. אז בטח שילמת את המלווה שלך ישירות ויש לך תוכנית תשלום עבור שאר ההלוואות האישיות שלך והלוואות אחרות.

כדי להבטיח שתשלומי כרטיס האשראי וההלוואות שלך באמת יעבדו לטובתך, עליך ליצור תוכנית לתשלום החוב שלך לאחר שתסיים את תקופת הריבית הנמוכה יותר בכרטיס האשראי. דאג שתשלם את היתרה בכרטיסי האשראי באופן מלא בכל חודש וודא שאתה מחזיר את החוב בהקדם האפשרי לאחר סיום תקופת הריבית הנמוכה שלך. במקרה הטוב, הלוואת איחוד יכולה לחסוך כסף ולעזור לך לשלם את חוב כרטיס האשראי שלך מהר יותר. אם שילמת את כל חובות כרטיסי האשראי שלך באמצעות הלוואה אישית או כלי להפחתת חוב, המטרה שלך צריכה להיות להחזיר את הכספים על יתרת כרטיס האשראי שלך באמצעות הלוואת כרטיסי אשראי, סוג של הלוואה אישית.

אם תאושר להלוואה זו

תקבל את כספי ההלוואה ותשתמש בהם בכדי לשלם את כרטיס האשראי שלך והלוואות אחרות. אם ההלוואה שלך מובטחת על ידי בית, יש סיכוי טוב שתקבל משכנתא לביתך כמו גם הלוואת דירה אם אתה זקוק לבית חדש בשיעור נמוך יותר מהזמן הנוכחי שלך.

הלוואות אישיות מגיעות גם בתשלום, אך שיעורי הריבית יכולים להיות נמוכים מאלה שנגבים בכרטיס אשראי. כרטיסי אשראי גובים ריבית גבוהה בהרבה מהלוואת דירה או משכנתא, והם גובים עמלות גבוהות יותר.

אם שיעורי הריבית עולים ומשתמשים יותר במימון כרטיסי אשראי, יש סיכוי גבוה יותר שתפחתו למסגרת אשראי על ידי חברת כרטיסי האשראי שלכם.

אז איחוד חוב כרטיסי האשראי שלך בהלוואה אישית יכול לחסוך לך כסף בריבית ואולי לעזור לך לצאת מהחובות מהר יותר

זכרו כי שימוש בכרטיס אוברדרפט לתשלום החוב הקיים בכרטיס האשראי מפחית את עלות ההשאלה, אך לא מדובר במנגנון להחזר הלוואה. אתה יכול להשתמש בהלוואות האישיות שלך כ"איחוד כרטיסי אשראי "ללא הטרחה של הגדלת תשלומי כרטיס האשראי שלך או פתיחת העברת אשראי מדי חודש. אם המלווה שלך מקבל את תשלומי כרטיס האשראי שלך ישירות, זה יכול להיות רעיון טוב לשקול להחזיר את ההלוואה לפני שתעשה זאת.

אם יש לך דירוג אשראי טוב, נסה לנהל משא ומתן על ריבית נמוכה יותר ו / או העבר להלוואה האישית שלך עם חברת כרטיסי האשראי שלך.

תלוי בכרטיס האשראי שלך

ייתכן שאתה זכאי להלוואה אישית (המכונה גם הלוואת מיזוג חוב) כדי לקחת על עצמך את חוב כרטיסי האשראי הנוכחי שלך או להחזיר את חובך בתשלומים שווים בכל חודש. אם אתה משתמש בהלוואות האישיות שלך לתשלום כרטיסי אשראי, עליך לשקול את הריבית שאתה מקבל ואת ההחזרים שמציע המלווה שלך. בהתאם לדירוג האשראי שלך, ההלוואה האישית שלך עשויה להיות או עשויה להיות בעלת שיעורי ריבית נמוכים יותר מכרטיס האשראי שלך. הלוואות אישיות יכולות להיות מכשיר פיננסי מאובטח לתשלום חלק מחוב כרטיס האשראי או חלקו. יתכן שהיית בר מזל מספיק כדי להבטיח הלוואה אישית טובה של דירוג אשראי ו / או הלוואה בריבית נמוכה ממוסד פיננסי כדי לשלם את חובך בתשלומים שווים במשך חודשים.

אם אתה מלהטט בתשלומי כרטיסי אשראי מרובים לחודש או משלם מספר חובות באמצעות אשראי

זה עשוי להיות הגיוני לאחד את החובות שלך. אם אינך מצליח לבצע מינימום תשלומים חודשיים בכרטיסי אשראי מרובים או אם אתה משלם חוב גבוה בריבית, התשלום החודשי יכול להיות גבוה מאוד וייתכן שתשכח את אחד מהם או את כולם. יתכן ותהיה מוכן לקחת הלוואה אישית לצורך איחוד חובותיך, אלא אם כן יש לך לעצמך. הלוואות אישיות והלוואות לכרטיסי אשראי נשמעות כמו הפיתרון הנכון למצבך הכלכלי, אך אם אין מספיק כסף בחשבון הבנק שלך כדי לנסות לשלם את כל חובות כרטיסי האשראי בתשלומים שווים למשך כמה חודשים שאתה משלם כרגע, איפה עושים אתה מתחיל?

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן