המדריך המלא להשקעות קטנות

במאמר זה נבחן כיצד להשקיע את כספך בהשקעות קטנות, מנכס ועד מניות ואג"ח. אנו נלמד אותך את כל מה שאתה צריך לדעת בכדי להשיג דריסת רגל בשוק הנדל"ן ולמצוא את הדרך הנכונה עבורך. מדריך זה עוזר לך להתחיל בכך שהוא מראה לך כיצד להשקיע במניות, כולל קרנות אינדקס ומניות בודדות. רוב האנשים שרוצים להשקיע במניות צריכים להשקיע בעיקר בקרן אינדקס, אך ישנן סיבות טובות למשקיע להחזיק מניה אחת. אחת הדרכים היעילות ביותר להשקיע במניות היא השקעה באחד משני סוגים של מניות: מניות ואג"ח או נאמני השקעות. השקעה במניות אלה היא דרך נהדרת להשקיע לטווח הארוך – ולא רק בטווח הקצר.

חיפוש בודד בפלטפורמות כמו TD Ameritrade יעזור לך לחשוף יותר מ -300 קרנות נאמנות כאלה

לחלקן השקעה מינימלית של 100 $. אם אין לך הרבה כסף להשקיע, זכור שתוכניות רבות של 401 (k) קובעות מגבלת השקעה מרבית של 10% מההכנסה השנתית שלך בחמש השנים הראשונות לפנסיה. ואם אתה צעיר ורחוק מלהיות בפנסיה, הגיוני יותר להשקיע את עיקר הכסף שלך בהשקעות מוכווניות יותר לצמיחה, כגון מניות ואג"ח, כמו קרן השקעות או קרן השקעה פרטית. אך עבור אלה מכם שהשקעתם אינה חדשה, הישארו עם מניות או תעודות סל והתחילו בכמות מזומנים קטנה שתוכלו להועיל בה פשוט על ידי פסולת הקרן.

יעדי ההשקעה שלך קובעים כמה כסף אתה משקיע, וההשקעה לצמיחה היא הטובה ביותר אם יש לך יותר זמן לגדל את הכסף שלך. דבר אחד שיש לקחת בחשבון בעת השקעה: ככל שתשקיע יותר היום, כך תוכל להשיג את היעדים הכספיים שלך מהר יותר.

הדרך הטובה ביותר להתחיל להשקיע תלויה בכמה כסף אתה יכול להרשות לעצמך להשקיע

אך חשוב לזכור כי השקעה טומנת בחובה סיכונים. לא משנה במה תבחרו, אתם יודעים שזה לא המון כסף, ואם לא תשתמשו בכסף שלכם לעבודה, אתם עלולים להפסיד אותו. השקעה הינה מכרעת, לכן הקפד להשקיע רק בהשקעות שאתה יודע שלא תזדקק להן בעוד מספר חודשים. אם אתה מתחיל בהשקעות קטנות, כדאי שתקדיש זמן לבניית כסף ולהרחיב את אפשרויות ההשקעה שלך. אל תשכח להתחיל בהשקעה קטנה, גם אם זה עולה לך כסף.

החדשות הטובות הן שיש הרבה מידע על השקעה היום

מה שאומר שאתה יכול להקים חשבון השקעה ולהתחיל להשקיע עוד היום. הבן שכטירון אי אפשר לקנות ולמכור תמיד מניות טובות בזמן הנכון. השקעה במניות נוגעת לבחירת הזמן "הנכון" וזה לא יימשך לנצח. לאחר שתקבע חשבון עם מתווך או רובו-יועץ, תוכל להתחיל להשקיע. מתווכים מקוונים רבים המציעים חשבונות IRA וחשבונות השקעה בתיווך רגיל דורשים השקעה מינימלית לפתיחת החשבון. יש מספר רב של השקעות בסכומים קטנים יחסית, אותם נציג בפירוט בהמשך.

אפליקציות מסוימות

כמו סטאש ובלוטים, מציעות תעודות סל מאוצרות המסייעות לך לגוון את אחזקותיך. הם מקלים על המתחילים להשקיע בפחות מדולר בחודש, וחלקם מאפשרים לך להשקיע עד 1.5% מההכנסה השנתית שלך. אם אי פעם התחלת להשקיע, יתכן שתורשה להשקיע רק 5 אחוז בפעם הראשונה בחיים שלך.

סכום זה משתנה משנה לשנה ובהתאם לסוג המניות בהן אתה משקיע

אך אם תגוון את השקעותיך ותמשיך להשקיע סביר להניח שתראה תשואה טובה יותר על כספך. השקעה במניות יכולה להיות הזדמנות ההשקעה המתגמלת ביותר מכיוון שהיא מאפשרת לך להרוויח מהשקעה בחברות רשומות בהן ברצונך להשקיע. אם אינך משקיע, תוכל לראות תשואות טובות יותר על כסף המושקע בסוגים אחרים של השקעות, כגון אג"ח, נאמני השקעות ואג"ח.

למידה כיצד להשקיע במניות עשויה לארוך זמן מה

אך אם אתה מתערב, אתה בדרך לבנות עושר. זו לא הפעם הראשונה שאתה מתחיל לבנות הון באמצעות השקעה, אז התחל מוקדם יותר ותמשיך להמשיך את חלומותיך הכלכליים. למתחילים יכולים להשקיע בסכום כסף קטן, כמו $ 1,000 עד 2,500 $ בשנה או אפילו פחות.

אם אינך יכול לחכות עד מאוחר יותר בחיים להשקיע במניות

המדריך הזה יעזור לך להתחיל. כדי לעזור לך להתחיל, המדריך המקיף של אנג'ל השקעות 101 יעביר אותך ליסודות ההשקעה של אנג'ל, כך שתוכל להתחיל בהשקעה של 20 דולר. מדריך זה מכיל את עקרונות המפתח שעליכם לנקוט כדי להתחיל, והוא זמין בחינם באמזון.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן