המדריך המלא ליצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים

במאמר זה נדבר כיצד ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי SwitchIT ללא מגע למכשירי iPhone ו- Android.

יישום זה מאפשר לך ליצור עיצוב רספונסיבי המותאם למכשירים ניידים

ניתן ליצור כרטיסי ביקור עם כל יצרן כרטיסי ביקור, אך אין צורך במעצבים מתחילים שלא רוצים ללמוד את היסודות של יצירת כרטיס ביקור נהדר. אם אתה משתמש בשירות עיצוב כרטיסי ביקור שלנו, תוכל לעבוד עם מעצבים גרפיים מקצועיים כדי ליצור את כרטיס הביקור האולטימטיבי בכרטיס הביקור האולטימטיבי שלנו.

הסתכל בגלריית כרטיסי הביקור הייחודיים שלנו כדי לראות כמה מכרטיסי הביקור הפופולריים ביותר שלנו מהמותגים הפופולריים ביותר, כמו גם כמה עיצובים ייחודיים של חברות ומותגים אחרים.

מדריך זה מכסה את היסודות של יצירת כרטיס ביקור פשוט בפוטושופ באמצעות תבנית כרטיסי ביקור. האלמנט הראשון בעיצוב כרטיסי ביקור הוא גב הכרטיס, אותו אנו מכנים "כרטיס הפוך", וישמש כרקע לכרטיסי ביקור ומידע כרטיס.

בעת יצירת הרקע הווירטואלי, חברו אותו לכרטיס הביקור הדיגיטלי והציגו קוד QR. כל מי שמתקשר יכול לראות אותו ולסרוק אותו באמצעות הטלפון שלו.
לפרטים נוספים בנושא של המדריך המלא ליצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים עליך לבקר ב- https://fixcard.net/home/he

קודי QR הופכים את כרטיסי הביקור לבלתי נשכחים יותר ומעודדים לקוחות ולקוחות פוטנציאליים לתקשר עם המותג שלך

קודי QR הם הדרך העיקרית בה תרצה לשתף את כרטיס הביקור שלך, שקול להירשם כמנוי לחברות HiHello Professional או Hello, כאשר המותגים שלך חשובים לעסק שלך וקוד QR הוא האמצעי העיקרי שלך לתקשר איתם. יש לנו את היכולת לנסות כמה כרטיסי ביקור שאנחנו רוצים, ושילבנו אותם במספר פלטפורמות מדיה חברתית שונות שעוזרות לך לאצור ולהרחיב את הרשת שלך.

המתנה החשובה ביותר

היא לא לשחק עם סוגים שונים של כרטיסי ביקור או תבניות שונות של כרטיסי ביקור, אלא לעשות כיף לעצב ולוודא שהם משקפים את האישיות שלך ואת המקצוע שלך. למד על הסגנונות השונים, הצבעים, הצורות והגדלים של כרטיסי הביקור, באילו תבניות כרטיסי ביקור להשתמש ועוד.

אחד הצעדים החשובים ביצירת כרטיסי ביקור הוא ביקור בתוכנת הכרטיסים. אם אתם חושבים להדפיס את כרטיס הביקור בבית, כדאי לכם לשקול לעבור לדפוס מקצועי.

אם כבר תכננתם את כרטיסי הביקור שלכם

עליכם לבחור פריסת כרטיסי ביקור שתואמת את התבנית בה השתמשתם. עיצובים אחרים שיכולים להיחשב כוללים כרטיס ביקור מתקפל, כרטיס ביקור מקופל או אפילו כרטיס עם לוגו קטן. העיצוב יכול להשתנות מעט, מכיוון שיש עוד מספר דברים שצריך לחשוב עליהם.

תבניות לכרטיסי ביקור זולות וכל כך קלות להתאמה אישית שכרטיס הביקור שלך יהיה העיצוב שלך

ניתן לייצר כרטיסי ביקור בהדפסה המונית או להדפיסם באמצעות תוכנת כרטיסי ביקור. הדפסת תבניות לכרטיסי ביקור היא אחת מהעלות בעלות היקף ביותר – הדרכים היעילות והקלות ביותר לעיצוב, הדפסה והדפסה. אם יש לך את המשאבים, תוכל ליצור ולקודד את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך על ידי הדבקתו בדומיין שלך והוא יופיע כאשר מישהו יסרוק את הקוד. משם, אתה יכול לשמור את הכרטיס בקובץ .vcf וניתן להשתמש בכרטיס איש הקשר שלך דיגיטלית או להדפיס כמו כרטיס ביקור רגיל.

בחלק האחורי של כרטיס הביקור שלך

עליך לכלול תמונות גרפיות יצירתיות כדי שהלקוחות שלך יזהו את המותג שלך. אם כרטיסי הביקור המנוקבים שלך שונים מדי, צורותיהם אינן תואמות והן נראות כאילו נמסרו ללקוח עיצוב אתרים, למשל. תמונה באיכות גבוהה חשובה ביותר כאשר פונים לעבודה טיפוגרפית או מציגים כרטיס ביקור קטן ללקוח פוטנציאלי.

היתרון של כרטיס ביקור

הוא שאתה יכול להציג את כל פרטי הקשר שלך במקום נוח אחד. בעידן הדיגיטלי, חיוני להשתמש בכרטיסי ביקור דיגיטליים כדי לשתף הכל בתצוגה נוחה אחת. אז אתה לא צריך לסמוך על צוות שיקים את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך מאפס אצל איניגו. כרטיסי ביקור דיגיטליים אינם דורשים אפליקציה ספציפית עבורם, דבר המגביל את יכולתך לשתף כרטיסים כאלה עם לקוחותיך.

אתה רוצה שיהיה לך את היסודות בכרטיס הביקור שלך, כמו שמך, פרטי הקשר ומה אתה עושה למחייתך. כשאתה יוצר כרטיסי ביקור עבור לקוחות, אתה יכול ליצור ארגון חדש במשרד שלך שמאכלס את תבניות כרטיסי הביקור והחברים של הלקוחות שלך.

אתה רוצה שכרטיס הביקור שלך יהיה ייחודי

וככל שאפשרויות האפשרויות העיצוביות יותר ככל שאתה מאושר יותר. ניתן להטמיע את כרטיס הביקור הדיגיטלי בכרטיס נייר על ידי הצבת קוד QR קטן או תמונה בפינה. בין אם תבחר בפורמט כרטיס הביקור הקלאסי או יצירתי, טוב לדעת מה המידות הסטנדרטיות לעסקים זה כרטיס ביקור נחמד שבו קודי ה- QR אכן תואמים לעיצוב שלך.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן