השתלות שיניים ואסתטיקה

אמנם אפשרויות טיפול כגון שיניים תותבות וגשרים פועלות היטב, אך יש להכיר בכך שהן אינן משכפלות היטב שיניים טבעיות. חשבת לתקן את בעיות השיניים שלך, אבל שמעת שתותבות עלולות להחליק ממקומן, שקשה לנקות אותן, להגביל את כמות המזונות שאתה יכול לאכול, ואפילו להשפיע על הדיבור שלך.

שתלים דנטליים הם אכן אסתטיים וגורמים למטופלים להיראות טבעיים יותר

אך יש סיבה נוספת לבחירת שתלים. שמירה על שיניים טבעיות לאורך זמן היא תמיד הבחירה הטובה ביותר, אך כאשר אתה צריך להסיר שיניים, החלפתן בהקדם האפשרי, במיוחד שתלים, תניב תוצאות הרבה מעבר למה שעין בלתי מזוינת יכולה לראות.

הלסת שלך תתמזג עם השתל הדנטלי החדש שלך

ותיצור בסיס מוצק שלא יחליק כמו השיניים הטבעיות שלך. שתלים מספקים חוזק ויציבות לאורך זמן כשהם מתמזגים ביעילות עם מבנה העצם הקיים. שתלים דנטליים עשויים מטיטניום בטוח לעצם מתמזגים עם הלסת וממשיכים לעורר תמיכה מתמשכת בעצמות וברקמות רכות לשיניים ולמבנה הפנים.

בנוסף

השתלות שיניים הן השחזורים היחידים שיכולים למנוע אובדן עצם ולסייע בשמירה על לסת חזקה ובריאה. על ידי שילוב והתאמה אישית של אפשרויות טיפול שיניים, כגון השתלות שיניים, כתרי חרסינה, הדבקת שיניים מרוכבת, ציפויי חרסינה והלבנת שיניים, ניתן להחזיר את הבריאות והיופי גם לבעיות השיניים המורכבות ביותר. מומחי השתלות השיניים והאסתטיות של אטלנטה מתמחים ברפואת שיניים משקמת, ומספקים למטופלים שיניים חלופיות במראה טבעי שיכולות לעמוד במבחן החיים האמיתיים.

בתור רופא חניכיים בבוורלי הילס עם ידע ומיומנויות מיוחדות במודלים אסתטיים של רקמות רכות

ד"ר אנסון משיג באופן קבוע חיוך יפהפה באופן טבעי עם שתלים דנטליים ורקמות אסתטיות. הרופאים שלנו מיומנים מאוד בניהול רקמות רכות וקשות על מנת להבטיח תוצאות אסתטיות מעולות, ומשתמשים בטומוגרפיה ממוחשבת של Cone Beam וניתוחי שתלים מודרכים להנחת השתל הצפויה והמדויקת ביותר. יש לבצע אופטימיזציה של אנטומיית העצם והרקמות הנובעת מהתקנת השתל כדי לספק את התוצאות האסתטיות המספקות ביותר… חיוך שהמטופל גאה בו. לא רק ששיקומי שיניים חייבים להיות יפים באופן טבעי, רקמות העצם והחניכיים חייבים להיות בעלי אסתטיקה טבעית בצורה וצבע.

אחת הסיבות שאני מעדיף להפנות את המטופלים שלי למומחה להשתלות שיניים

היא שהחלפת שיניים חסרות בשתלים באזור החיוך עלולה לגרום לבעיות חמורות. ברוב שיקום השתלים הקדמיים הבודדים, שיקולים אסתטיים חשובים יותר משיקולים תפקודיים. מיקום השתלים הסמוכים הוא קריטי גם עבור קו המתאר של השיקום; הנחת שתלים קרובה מדי זו לזו מונעת מהטכנאי ליצור שחזורים בעלי קווי מתאר אסתטיים נעימים. הרכס הגרמי בין שני השתלים עשוי לעבור ספיגה חוזרת נוספת בכיוון הקודקוד; זה מלווה באובדן רקמה רכה של שתל הביניים, שבמקרה של מספר אזורי שיניים יוביל להופעת משולשים שחורים בין שחזורים סמוכים.

זה חיוני למיקום ומיקום מיטביים של השתל

כדי להשיג את האפקט האסתטי הסופי. מבחינה אסתטית, מיקום השתל חייב להתאים לפרמטרים של קווי המתאר על מנת שהשיקום יהיה נעים. בנוסף להצבת השתל במיקום הטוב ביותר לאוסאואינטגרציה (ריפוי עצמות סביב השתל) וייצוב תפקוד, יש לסלק פגמים ברקמות הרכות בצורה הטובה ביותר על מנת להבטיח את הנשיכה הטובה ביותר (למשל חיבור שיניים עליונות ותחתונות) ו בשתל ספק מספיק מקום מסביב לשיקום אסתטי. אם חסרות שתי שיניים סמוכות וצריך להחליף, הדבר יהפוך לקשה יותר. במקרה זה, אפשרות נוספת להחלפת שתלים, כמו גשר שיניים, עשויה להיות הבחירה הטובה ביותר.

גם מידת הטבילה של השתל מתחת לחניכיים חשובה להשגת אפקט זה

לאחרונה, עיצוב הראש או הקודקוד של השתל עוצב מחדש כדי למקסם ולסייע בייצוב נוסף של רקמת העצם ורקמת החניכיים מסיבות אסתטיות [איור. אחד]. עם זאת, כאשר שתל דנטלי ממוקם היטב בעצם הלסת, העצם נשארת מגורה ואינה נספגת בגוף.
על מנת לראות פרטים מורחבים על השתלות שיניים בבת ים והשתלות שיניים ואסתטיקה מומלץ לבקר באתר dental-clinics.co.il

זה מספק חוזק ויציבות גדולים יותר

ומאפשר לשתל החדש שלך לספוג את הלחץ שיש לשיניים שלך בעת לעיסה ואכילה, אשר חסרים לתותבות. אם לא תקבלו השתלת שיניים תוך שנה לאחר איבוד השן, עצם הלסת באזור זה יכולה להתכווץ עד 25% מנפחה המקורי. מבני העצם והרקמות הרכות התומכים בשיניים הופכים חסרי תועלת, ולכן הם מתחילים להתכווץ. ככל שצפיפות העצם אובדת בלסת, הצורה והמראה של הפנים עשויים להשתנות.

העמוד המושתל בתוך הלסת משולב במלואו עם רקמת העצם, כמו שורש של שן טבעית. שימוש בהעתק זה יצמצם או ימנע החזקה של מלט תת-חניכיים לאורך השתל.

במקרים מסוימים (אך לא בכל המקרים) מבצעים השתלות עצם בשקע המכתשית

כדי לשמר את הכמות המרבית של העצם. אם הרקמה המקיפה את הכתר החדש בשתל נראית לא טבעית, האפקט האסתטי הכולל לא יהיה אידיאלי. בחלק הקדמי של הפה, בעיקר בשיניים העליונות, במקרה שלך, ממש קשה לשים עליו את השתלים והכתרים כשיש "חיוך" על קו החניכיים.

כמובן

אם יש לך רק חלל אחד לחיוך שלך ואתה יכול להניח עליו כתר קרמי טבעי, אז אתה צריך רק שתל. אם אתה צריך להחליף שן אחת, שתיים או יותר, נוכל להחליף אותן בקלות עם שתלי כתר. הרבה מנתחים מצוינים ורופאי שיניים כלליים לא יישמו טכניקה זו להשתלת שן בודדת ולעקירה מיידית.

גישה טיפולית זו

המודגמת במאמר זה, מאפשרת לרופא השיניים לזהות באופן צפוי בעיות פוטנציאליות במהלך שלב תכנון הטיפול, כך שניתן להימנע מהן לפני התרחשותן, עם תוצאות אסתטיות עדינות. למרות שזה היה מחקר רטרוספקטיבי והיו לו משתנים רבים כמו מפעיל, סוג שתל, מיקום וכו', הוא סיפק לנו מידע שרקמה רכה בין שני שתלים סמוכים באזור האסתטי אינה הליך צפוי וכאשר מתכננים טיפול, המטופל חייב להיות מודע לכך, אחרת יש לשנות את תוכנית הטיפול כדי להבטיח תוצאה אסתטית. דיונים אלו הובילו לפיתוח גישה פשוטה ושיטתית לטיפול בכל היבט של שיקום שתלים בתחום האסתטי.

לאחר שהמומחה יקבע את הבסיס המתאים לבריאות

פונקציונליות ויופי, אסיים את טיפול ההשתלה על ידי עיצוב והנחת שחזורים בהתאמה אישית על השתלים שלך. ברצוננו להודיע לכם שכמו תמיד, המרכז להשתלות שיניים אסתטיות ימשיך להגן על המטופלים והצוות שלנו ברמות האבטחה הגבוהות ביותר מפני COVID-19. אנו מבינים כמה חשוב להרגיש בטוח, נוח ובטוח במהלך טיפולי שיניים במשרד. אנו מאוד מקווים שהאתר הזה יעזור לך ללמוד עוד על ד"ר מורגן, ד"ר ג'רמילו, הצוות שלנו, מצבי שיניים, טיפולים ועוד.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן