חתונה מהירה בקפריסין לרנקה כיצד עושים זאת

זו עונת החתונות בקפריסין. עולים חדשים מהמזרח התיכון מגיעים לכאן לא כדי להימשך על ידי הכוהנים והבניינים הקדושים באי, אלא כדי לקבל את ההזדמנות להתחתן בלעדיהם. קפריסין הפכה למקום נוטריוני לזוגות נשואים במזרח התיכון.

חתונה בקפריסין

יותר ממיליון אזרחים בריטים ביקרו בקפריסין והסתיימו 5,000 נישואים אזרחיים (דוח קשור). אלפי זוגות מבקרים בקפריסין ומתחתנים מדי שנה, וכמעט כולם יותר משמחים שבחרו בקפריסין לחתונתם. נישואים אזרחיים הם הסוג העיקרי של זוגות נשואים המגיעים לקפריסין כדי להתחתן. ההליך הפשוט והישר, כמו גם העובדה שנישואים אזרחיים בקפריסין מוכרים בכל העולם, הופכים אותם לאטרקטיביים מאוד.
למידע מורחב אודות חתונה מהירה בקפריסין לרנקה כיצד עושים זאת ניתן לבקר ב- free-wedding.info

למרות שבני הזוג אינם יכולים להיכנס לנישואים אזרחיים בארצם ולחגוג נישואים אזרחיים בקפריסין

נישואיהם עדיין מוכרים רשמית במדינותיהם. במקרה שבני זוג מבקשים לערוך נישואים דתיים, חלות אותן דרישות חוק ואותו הליך כמו בנישואין אזרחיים. החתונה יכולה להתקיים לפחות 15 ימים ולכל היותר שלושה חודשים לאחר מילוי הבקשה. זרים יכולים להתחתן בקפריסין אם הם עברו מספר שלבים של הגשת בקשה לנישואין.

קפריסאים המעוניינים להיכנס לנישואים אזרחיים חייבים לספק הוכחה שאינם נשואים / גרושים תוך מספר ימים מהסגרתו של פקיד הנישואין שהונפק על ידי הקנצלר של משרד הפנים של ניקוסיה

על בעלי עניין לפנות באופן אישי לרשות הנישואין האזרחיים על מנת לקבל מידע על המסמכים שעליהם לספק על מנת לערוך נישואים אזרחיים בקפריסין. ניתן לערוך נישואים אזרחיים בעיריות בהתאם לחקיקה הרלוונטית (חוק הנישואין 104 (i) משנת 2003).

אזרחים בריטיים המתגוררים בקפריסין פחות משלוש (3) שנים ומעוניינים להיכנס לנישואים אזרחיים ברפובליקה של קפריסין חייבים לספק אישור על נישואים ללא הפרעה שהונפק על ידי משרד הרישום הכללי של היחידה הטריטוריאלית המקומית

הרשויות שבהן הם מתגוררים. בנוסף, עליהם להמציא תעודת רישום (כרטיס צהוב) ותצהיר על כך שאינם נשואים.

יש להגיש את מקור המסמך לפנקס רישום נישואין בצירוף שאלון לקבלת תעודת נישואין. יש לערוך את המסמך לא לפני 90 יום לפני החתונה.

אזרחים בריטיים המגיעים לקפריסין עם חבילת טיולים

כדי לחגוג חתונה והתגוררו באופן קבוע או חוקי ברפובליקה של קפריסין במשך שלוש שנים לפחות, אינם נדרשים להציג אישור שהם אינם מפריעים לנישואין. על פי החוק הקפריסאי, פקיד הנישואין ישלח עותק מאושר של תעודת הנישואין לשגרירות או הקונסוליה של ארצך (אם ממוקמת בקפריסין). את כל המסמכים יש להביא איתכם לקפריסין ולהציגם באופן אישי לפקיד הנישואין של העירייה לבחירתכם, לפחות 3 ימי עבודה לפני החתונה.

עליך לספק את כל התיעוד הדרוש ולהיות בקפריסין שלושה ימי עבודה חינם לפני יום החתונה

עליך להיות תושב קפריסין תוך 3 ימי עבודה חינם לפני יום חתונתך. כדי להינשא כחוק בקפריסין, עליך להגיש את בקשת הנישואין שלך באופן אישי לפקיד נישואין בעירייה שתבחר לאחר הגעתך לקפריסין. אם אתם מתכננים טקס דתי, עליכם לפעול לפי הדרישות המשפטיות הנ"ל והנוהל הקפריסאי, אך תצטרכו גם ליצור קשר עם הכומר הרשום של הכנסייה בה אתם מתכננים להינשא על מנת לנקוט בצעדים נוספים הנדרשים לטקס הדתי.

למי שמעוניין לארח טקס דתי, אנו ממליצים בחום לקיים טקס אזרחי בנוסף לחתונה בכנסייה, במיוחד אם אחד מהשותפים אינו אזרח ארה"ב ויזדקק לאשרת מהגר לאחר החתונה.

יש אנשים שבוחרים להיכנס לנישואים אזרחיים בעירייה, בקפריסין או במקום אחר, ואז לקבל ברכת כנסייה. מי שמתקשה להתחתן בארץ מולדתם בוחרים פעמים רבות להתחתן בקפריסין.

מדי שנה מאות זוגות מישראל ומלבנון נכנסים לנישואים האזרחיים כאן, כי בארצותיהם נישואים אלו ייחשבו חוקיים, כמו בכל מדינה אחרת בהסכם האג. למידע נוסף על סוג טקס החתונה שתוכלו לארח בקפריסין, לחצו כאן.

אם אתם חושבים להתחתן בחו"ל בהתאם להוראות פרק חוק הנישואין בקפריסין

אם אתם נהנים מחתונה ביעד שלכם, שקול חתונה עם יקירכם בקפריסין. תוכלו לבקר בסלע אפרודיטה או במרחצאות אפרודיטה במהלך שהותכם בקפריסין ולהגביר את הרומנטיקה והתשוקה בימי החתונה וירח הדבש שלכם.

חתונה בקפריסין מאורגנת על ידי הסוכנות שלנו נותנת לך את ההזדמנות לבלות את זמנך היקר בחוכמה

חבילות חתונה הן בהחלט לא האופציה היחידה לחתונה בקפריסין. נישואים בקפריסין רלוונטיים במיוחד לזוגות (<>) שבדיוק מתכננים להתחתן או שכבר עוקבים אחר הליך שלב אחר שלב להכשרת בן זוג זר בישראל.

 

כדי לרשום נישואין בקפריסין, על הזר לספק מסמכים המעידים על כך שאינו נשוי במדינה אחרת. במקרה של נישואים בין שני אזרחים קפריסאים או אזרח קפריסאי ואזרח האיחוד האירופי, תעודת האזרחות הקפריסאית מונפקת על ידי ממשלת המחוז, בעוד שאזרחי האיחוד האירופי אינם צריכים לקבל אישור מרשויות קפריסין. אם הנישואים הם בין שני אזרחי האיחוד האירופי, אין צורך באישור מרשויות קפריסין. קפריסאים המעוניינים לערוך נישואים נוטריוניים חייבים להציג תעודת תלסמיה שהונפקה על ידי בית חולים ציבורי או רופא פרטי.

ניסואין בקפריסין מוכרים במשרד הפנים

נישואים בקפריסין מוכרים ברחבי העולם כמחייבים מבחינה משפטית. במילים אחרות, כל הדרישות החוקיות לחתונה בקפריסין חלות גם במקרה זה. ראשית, יש לזכור שכפי שכתבנו לעיל, במקרה של נישואין דתיים, חלות אותן דרישות משפטיות וקדם נישואין כמו במקרה של נישואין אזרחיים. אם אתם מתכננים להתחתן ב-2020 או 2021, עדיין לא מוקדם מדי להתחיל לפעול, עם זאת שימו לב שהאישורים לא חייבים להיות יותר מגיל 3 חודשים ביום חתונתכם, אז אל תקבלו אישורים כאלה מוקדם מהנדרש.

אנו שואפים לספק לך את המידע העדכני ביותר

כדי להבטיח נישואים נטולי לחץ, אולם איננו אחראים למידע בנוגע לדרישות של מדינות שונות לאחר החתונה. אנו חברה לתכנון חתונות בבעלות משפחתית שבסיסה בפאפוס, קפריסין המספקת ללקוחות שירותי תכנון חתונות מיוחדים, אנו מבינים שזה יהיה אחד הימים החשובים בחייכם וכדי להפיק ממנו את המרב, האחרון אחד מהם הוא מה שאתה צריך להרגיש לחוץ וחרדה.

 

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן