כמה עולה עמדת טעינה לרכב חשמלי

לרוב הרכבים החשמליים יש מטען ברמה 1, כך שתוכל להתחבר לשקע רגיל של 120 וולט, אך אנשים רבים בבית זקוקים לעמדת טעינה מהירה ויעודית יותר. מטענים ברמה 1 יכולים להימשך עד שעה עד להטענה מלאה של המכונית שלך, אך ניתן לשדרג אותם במהירות כדי לוודא שאתה מוכן ללכת כשאתה עוצר בבית רגע לפני שתתחיל. זה בסדר אם יש לך תאורה כביכול בעלת קופסה עם חיבור כבל ארוך המחובר למשהו שתוכל לתלות על הקיר במוסך, בחניון שלך או בתחנת הטעינה בין מכונית לבית (מטען EV).

לרוב הרכבים החשמליים יש מטען ברמה 1 המאפשר לך להתחבר לשקע רגיל של 120 וולט

אך יכול לקחת עד 12 שעות עד שהרכב שלך נטען במלואו. טעינת הרכב החשמלי שלכם עם מטענים ברמה 3 יכולה לעלות יותר, וטעינה בבית יכולה לעלות פי שניים עד שלוש פעמים, ללא קשר למיקום. עם תחנת טעינה לרכב חשמלי בבית, אתה יכול להטעין את המכונית שלך בעבודה, אך בעלי רכבים חשמליים רבים לעולם לא יתקרבו להסיר את "ספק הכוח" שלהם.

עלות החשמל משתנה

אך עלות החשמל הממוצעת בקליפורניה היא 16.58 C / קילוואט-שעה. אז סוללה של 40 קוט"ש עם טווח של 150 מייל תעלה 4.42 C / מייל, או 6.63 $ לכל טעינה. בממוצע, טווח של 25 מייל לשעה בטעינה ברמה 2 יעלה 240 עד 360 דולר, לעומת ההערכה של ה- EPA של 215 דולר עבור שברולט קרוז המונעת בגובה 25 קילומטרים. חשמל עולה 0.13 דולר לקילוואט-שעה; לפיכך טעינה של רכב חשמלי בטווח של 200 קילומטרים (בהנחה שסוללה מלאה בגודל 6.6 קוט"ש) תעלה בסביבות 9 $ כדי להגיע לטעינה מלאה.

רוב החברות המסחריות שרוצות להתקין תחנת טעינה ברמה 2 עם 240 וולט חשמל מציעות פשרה בין עלויות החשמל

תחנת טעינה לרכב חשמלי ברמה 2 לאתר כפול יציאות עולה 7,200 דולר ויכולה להטעין שתי מכוניות תוך שמונה עד עשר שעות. אחת מרשתות הטעינה הציבוריות הפופולריות ביותר לחברים היא טעינה ברמה 2 בקליפורניה למשך 150 שעות במהירות 26C / דקה טעינה מהירה. בקצב זה סוללה של 40 קוט"ש עם טווח של 150 מייל עולה 8C / מייל בקומה 2 ו- 9C / מייל בטעינה מהירה של DC.

תחנת טעינה נוספת

היא תחנת הטעינה היעד רמה 2 הפועלת במתח גבוה יותר (208-240 וולט) ומספקת למכונית החשמלית זרם חילופין באמצעות תקע סטנדרטי שעובד עם כל המכוניות כך שנהגי טסלה יוכלו להשתמש המתאמים הכלולים. מטעני רמה 2 יכולים להגיע לטווח של 12 עד 80 מייל לשעה, בהתאם לביצועים של המטען ברמה 2 ומהירות הטעינה המרבית של הרכב. עלות התקנת תחנת טעינה ברמה 1 דורשת תקע סטנדרטי כך שיהיה נוח להטעין מכונית חשמלית.

טעינה ברמה 2 יכולה להוסיף טווח של 14 עד 35 מייל לשעה לטעינת זמן המבוססת על סוג סוללה

תצורת מטען ויכולת העברה. טעינה מהירה של DC יכולה להגיע ל -50 מייל תוך כ -30 דקות כמעט בהתאם לסוג הסוללה ותצורת המטען (וקיבולת המעבר). המחיר הממוצע של טעינת מצבר, המתרוקנת במלואה על ידי רוב כלי הרכב באזורים עם מחירי חשמל גבוהים, הוא כ -200 דולר, אך יכול לעלות הרבה יותר.

תחנות רמה 2 טוענות רכבים חשמליים תוך 4-8 שעות

תחנות טעינה רמה 3 תוך פחות משעה. תחנות טעינה ברמה 2 יכולות להטעין סוללת EV תוך כרבע מהזמן הנדרש לטעינת מטען רמה 1, מה שהופך אותן לתחנת הטעינה הטובה ביותר לאנשים שקונים מכוניות חשמליות. טעינת מכונית חשמלית 60 קוט"ש עולה בסביבות 900 עד 990 כ"ס בהתאם למקום מגוריכם, ומעניקה לכם טווח של כ -200 קילומטרים.

נהגי מכוניות חשמליות יכולים לטעון בבית או בעבודה

ומטענים ציבוריים זמינים כמעט בכל קהילה. לתחנות הטעינה הללו, המכונות מטענים ברמה 2, יש שקע מיוחד של 240 וולט הדומה לזה המשמש להפעלת מייבשי כביסה. תחנות טעינה ציבוריות הידועות גם כתחנת טעינה מהירה DC או רמה 3, יכולות לשחזר מצבר לרכב חשמלי נתון תוך 30 עד 60 דקות עד 80% מהקיבולת שלו.
למידע נוסף על עמדת טעינה לרכב חשמלי וכמה עולה עמדת טעינה לרכב חשמלי באפשרותך לגשת לאתר evcar.co.il

צריך להתקין פאנל שני בתחנה אבל רוב האנשים צריכים מטען ברמה 2

כדי לספק תשלום מלא בזמן מספיק כדי שמשפחה עסוקה תגיע לאן שהם צריכים להגיע. לתחנות הטעינה יש גם בחירה בין רמות 1 או שקעים סטנדרטיים: הן פועלות עם זרם חילופין רגיל (120V), המוזן למכוניות חשמליות באמצעות כבל נייד לשקע רגיל עם שלושה שקעים. כבל טעינה של 120 וולט, המכונה גם מטען רמה 1 המתחבר לשקע ביתי רגיל, מספק חיי סוללה של 4 עד 5 מייל לשעה.

אם אינך יכול להתמודד עם מטען ברמה 1 התואם לשקע הביתי שלך בכל פעם שאתה צריך לטעון את הרכב שלך

אתה יכול לקנות מטען ברמה 1 בסביבות 180 עד 300 $ בהתאם למורכבות ולמורכבות. מטען קטן של 16 אמפר הדורש מעגל של 20 אמפר יכול לתת לרכב שלך טווח של עד 12 מייל לשעה לטעינה. טווח זה פירושו מחיר אנרגיה גבוה יותר ועלויות חשמל גבוהות יותר עבור מיקומים מסוימים, כך שמחיר הבסיס לתחנת טעינה ציבורית בקליפורניה יכול לעלות עד מחצית הארץ.

ישנם שלושה סוגים בסיסיים של תחנות טעינה לרכב חשמלי המכונה ביחד ציוד שירות לרכב חשמלי (EVSE)

הנעים בין תחנות טעינה פשוטות למורכבות שתצטרך להתקין בבית או במוסך שלך. בנוסף לזיכויי מס ותמריצים לרכבים חשמליים, במדינות רבות יש תוכניות הנחה ותמריצים אחרים לעידוד השימוש ברכבים חשמליים, ורכבים חשמליים נכללים לעתים קרובות בתוכניות ספציפיות להפחתת עלות תחנות הטעינה.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן