מה התהליך בגירושין? ומתי לבחור עורך דין?

בחירת עורך הדין המתאים להנחות אותך בגירושין היא אחת מהחלטות הגירושין החשובות ביותר – ותקבל החלטות הקשורות לכך. בחירת עורך דין לגירושין שייצג אתכם יכולה להיות ההחלטה החשובה ביותר שתקבלו במהלך הליך הגירושין. להלן מספר דברים שיש לקחת בחשבון בבחירת עורך הדין המתאים לגירושין עבורך.

זכור שלגירושין יכולה להיות השפעה משמעותית על חייך ואם אתה זקוק לייעוץ בגירושין שבדרך כלל ידידותיים

עליך לעבוד עם אותו עורך דין. לא משנה מה הספציפי של עורך הדין, עורך דין טוב יהיה מי שבקיא בכל ההיבטים של הליך הגירושין, טוב יותר במשא ומתן ופתרון בעיות באופן יצירתי. אם אתה לוקח את עורך הדין שלך לגירושין בקלילות, הם לא עורך הדין המתאים לך.

בהתבסס על צרכיך והמחקר האישי שלך

אתה אמור להיות מסוגל למצוא כמה עורכי דין או עורכי דין המתמחים בתהליך הגירושין הרצוי לך. עליך למנות עורך דין לגירושין המתמחה בדיני משפחה ואשר יכול להתמודד עם סוג הגירושין הספציפי שאתה מעוניין להמשיך. האינטרס שלך לבחור עורך דין שיעבוד אך ורק בתיקים של דיני משפחה, אלא אם כן יש לך מקרה ספציפי בראש, כגון מקרה הנוגע למשמורת ילדים.

אם בן זוגך שומר על עורך דין לגירושין

שאל את עורך הדין העתידי שלך אם הוא מכיר עורך דין אחר. אל תלך רק עם עורכי הדין הראשונים לגירושין שאליהם אתה מופנה, אלא תסתכל על כמה מהם. שאל כיצד עורך הדין יתקרב לתיק הגירושין שלך ונסה לקבל מושג באיזו תדירות הם מסדרים את התיקים שלהם.

אם אתה בוחר במגשר שאינו עורך דין

אתה מתכנן לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם יועץ שיוכל להבטיח שכל ההיבטים המשפטיים יהיו מכוסים לפני שתעבור לשלב הגירושין. אם בן / בת הזוג שלך שוכר / ת אחד מעורכי הדין הבולדוגיים כביכול, עליך לקבל את ההחלטה להעסיק עורך דין לגירושין שיוכל להתמודד עם כל דרגת סכסוך במהלך הגירושין. כאמור, עורכי דין אמיתיים לגירושין משותפים הם עורכי דין שמוכנים לייצג את לקוחותיהם בתהליך גירושין "משותף" השונה מגישור והליך משפטי במובנים רבים.

למצוא את עורך הדין המתאים יכול להיות קשה

אך בסופו של דבר תוכל לחסוך הרבה זמן וכסף על ידי שכירת עורך דין לגירושין לכל היבטי הגירושין שלך. במאמר זה תוכלו לנווט בתחום עורכי הדין לגירושין ולעבוד עם עורך דין תוך כדי מעבר בתהליך הגירושין. למידע נוסף על היתרונות והחסרונות של העסקת עורכי דין לגירושין לטיפול בתיקי גירושין, עיין במאמר שלי "העסקת עורך דין לגירושין".

אסביר בפירוט את הנושאים השונים שעלו בגירושין ואייעץ לך האם תרוויח גירושין

פרידה או ביטול. רוב עורכי הדין יתארו את כל הצעדים ויבחנו את זכויותיך המשפטיות, כגון זכויותיך על פי החוקה האמריקאית ובית המשפט העליון של ארצות הברית.

ייתכן שתרצה ליצור קשר עם עורך דין שיעזור לך בתהליך הגירושין

או אולי תוכל לטפל בעצמך בכל מיני ניירות גירושין, אך ייתכן שתרצה לשכור עורך דין עבורך. עורך דין לגירושין יכול לענות על שאלותיך, להעניק ייעוץ משפטי ולעזור לך להשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית לגירושין שלך.

חשוב לבחור עורך דין שיעזור לך להשלים עם גירושיך. הבחירה הטובה ביותר יכולה להיות מורכבת למדי מכיוון שעורך הדין הנכון לגירושין פועל לאינטרסים שלכם.
למידע מורחב אודות מה התהליך בגירושין? ומתי לבחור עורך דין? ועו”ד גירושין חגית לב כדאי לבדוק ב- adv-office.co.il

אם אתם עוברים גירושין ועובדים עם עורך דין

וודאו שעורך הדין שאיתו אתם רוצים לדבר הוא מנוסה וכשיר. זכרו כי כל אחד מבני הזוג חייב למנות עורך דין משלו, מכיוון שכמעט בכל מדינה, זה מנוגד לחוקי A של התנהגות מקצועית לייצג עורך דין כאשר ישנם שני צדדים בעלי אינטרסים מנוגדים, כמו במקרה של גירושין. במצבים אחרים, ייתכן שתרצה שעורך הדין שלך ייקח תפקיד פעיל הרבה יותר בגירושין על ידי משא ומתן על תנאי הגירושין מטעמך עם עורך הדין של בן / בת הזוג. אם בן זוגך לשעבר לא יגיע להסכמה, עשוי עורך הדין להתפטר ותצטרך להתחיל את הליך הגירושין שלך מחדש, עם עורך דין קמא.

אם אתה ובן זוגך נפרדים במשך 6 חודשים לפחות והגירושין הוגשו עקב התנהגות בלתי הולמת, בית המשפט רשאי להמשיך בהליכי הגירושין.

אם ברצונך להשתמש בהליך גירושין משותף

שלדעתי עשוי להיות האופציה הטובה ביותר עבורך, האפשרות ההגיונית ביותר היא להזמין עורך דין גירושין "משותף" אמיתי. אתה יכול לשכור עורך דין לגירושין שיעזור לך להשלים את הליך הגירושין בהסכמה הדדית, כדי להבטיח שהכל יעבוד מראש וכל הניירת תעשה כהלכה.

אם בן / בת הזוג שלך גר באורגון חצי שנה ומעלה

עליך לעשות שלושה דברים לפני שתתחיל בהליכי גירושין. אם אתה מכיר מישהו שעבר גירושין בשנים האחרונות ושמח עם עורך הדין לגירושין, אתה מקבל את שמו. בעת בחירת עורכי הדין לגירושין, חפש את אלה שעבדו בדומה לך במקרי גירושין רבים. לאחר שהנושאים נפתרו וכל הניירת הושלמה, מהירות הליך הגירושין תלויה בזמן שנדרש להגיש בקשה לגירושין ולקבל מועד בבית המשפט. אם עורך הדין מטפל בגרושות, הוא אחראי למסירת ניירות הגירושין לבני הזוג.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן