מה זה צילום קווי ביוב

הצפה של ערוץ מתרחשת כאשר קו ערוץ נחסם, נקטע או מוצף בדרך אחרת בגלל מערכת ערוצים מזדקנת. האגודה האמריקאית להנדסה אזרחית אומרת כי הגיל הממוצע של מערכת תברואה בארה"ב הוא שלושים שנה. ניקוז מטבח סתום, שירותים שזורמים אך כל הזמן נסתמים, ושירותים סתומים הם סימן רע.

אם צינור ביוב שורץ שורשי עצים, יתכן שתבחין כי הביוב והשירותים בבית למטה מסריחים ומגרגרים. התוצאה עלולה להיות בעיה אם הביוב מהבית שלך יעבור מתחת לאדמה לרכוש שלך.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא שמומחה ינקה ושוטף את הקו כך שתקבל את התמונה הטובה ביותר. אתה יכול להכניס צינור ארוך לקו הביוב כדי לתת לאינסטלטור מושג טוב מה משתבש שם למטה.
למידע נוסף על מה זה צילום קווי ביוב מומלץ לבדוק כאן: or-in.co.il

לאחר שמצלמה בודקת את צינור הביוב

ייתכן שתוכל להשתמש בצילומים כדי לנהל משא ומתן על תיקונים אישיים עם השירות שלך. הזמנת שפכים מ- BrickKicker מאפשרת לכם לזהות בעיות ולעזור לכם להפעיל את צינורות הביוב לפני שתבקשו או תזמינו תיקונים.

אם אתה רוצה לקנות בית וסוכן האחוזה שלך מציע לאינסטלטור לבדוק את ביתך הפוטנציאלי החדש שלך

בחר בבדיקת מצלמת צנרת ביוב. רצוי לבדוק את צינורות הביוב באופן קבוע על ידי חברת תברואה ידועה ובמקביל לבדוק את צינורות הניקוז המשניים בבית. חברת האינסטלציה לא רק תגלה אם צינורות הביוב נקיים או סתומים, אלא גם תגלה את המצב הכללי של מערכת הביוב שלך. בדיקות מצלמות ביוב הן דרך נהדרת להציץ בצנרת הביוב התת קרקעית, וחשוב לזכור שבדיקת מצלמה אינה יכולה לאתר את כל הדליפות.

אם הבית שלך

הוא מעל גיל 60 שנה, בדיקת ביוב עשויה להיות הדרך היחידה לקבוע אם יש מנעול בביוב שלא ניתן לתקן באמצעות ניקוז. כאשר אתה קונה בית עם בעל בית נוכחי, טלסקופ ביוב מומחה יכול לעזור לך להבין את מצב צינורות הביוב שלך. לא כל האינסטלטורים משתמשים במצלמות צנרת, אך מרבית בעלי הבית קוראים לניטור וידיאו של קווי ביוב כאשר מתגלה ומזהה סתימה בדרך אחרת. חיוני כי צינורות הביוב יוחלפו אם בבית יש צינורות, והחברה לא תשתמש במצלמת צנרת אלא אם כן יהיו סתימות.

להלן סרטון של החלפת ביוב יצוק שביצענו עבור לקוח טמפה ואשר בוצעה על ידי חברת התברואה שלנו, חברת סנט פטרסבורג.

החפירות הושלמו, הבונים מתחילים לעבוד בחצות ומתחילים לעבוד בחצות. החפירות הסתיימו, החפירות הסתיימו והתחלנו לעבוד אחרי חצות, והבונים שלנו התחילו לעבוד לפני חצות!

זה קצת דרמטי

אבל כאן יש לך גישה למערכת הביוב של הבית שלך ומצלמה מחוברת לצינור הביוב. ישנם שני סוגים של יישומי ביוב שמחפשים אחר טלוויזיה במעגל סגור: הבלוק הממוקם ורמת הרחוב. זה כולל קצת ניחושים, ובמקרים רבים, חפירות כדי לקבוע את המיקום המדויק של צינורות הביוב ומיקומם בשכונה. לאחר שתגיע לנכס שלך, עליך להיכנס לקרקע ולאתר את מכסה הביובית כדי לקבוע את כיוון צינור הביוב לרוחב. הסרטון יכול לנוע בין ענף הצינור המוביל מצנרת הביוב של ביתכם לברזי האמבטיה ועד צינור גדול יותר המוביל מצינור ביוב עירוני ברחוב לביתנו. בדוק את תוכנית הביוב הסמוכה למטה כדי לראות את המיקום של כל צינור ביוב ומיקומו בשכונה. כדי להבין טוב יותר את מערכת הביוב של ביתך או בית אחר בשכונתך, עיין בשני הצדדים של תוכניות הביוב הללו בהמשך.

אם יש לך ניקוז סתום ברציפות

במיוחד בקומות התחתונות של הבית שלך, זה יכול לנבוע מקרע או סתימה בצינור הביוב שלך. אם צינור ביוב נחסם על ידי לכלוך, שיער, שומן או סתימות, ייתכן שהביוב לא יפעל כראוי ויתחיל להצטבר. אם אתה סותם כל הזמן את הביוב שלך, הביוב שלך לא יכול לנקז כראוי מהמערכת במקרה של שבירות או שבירות, וכתוצאה מכך נתיכים מיידיים ותכופים. הדרך הבטוחה היחידה לקבוע את מצב הצינור שלך היא להכניס מצלמת צינור לצינור ולבחון את המערכת כולה. בבדיקת מצלמת ביוב משתמשים במצלמה זעירה שניתן להתקין בקצה כבל ולהכניס אותה לצינור ביוב ולהעביר אותה מתחת לאדמה כדי לצלם את פנים הביוב. אף על פי שיש ברשותך כמה מאות מטרים של מתקנים סניטריים, המצלמה יכולה להגיע עד כ -330 מטר.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן