מה צריך לבדוק לפני שמזמינים אינסטלטור

אספנו למעלה מ- 15 שנות ניסיון באינסטלציה בכדי לספק לכם מדריך מלא להזמנת אינסטלטור. כמומחה לאינסטלציה, שמנו לך 10 שאלות שאתה צריך לשאול לפני שכירת אינסטלטור ואנחנו מקווים שיעזרו לך להעסיק את האדם הנכון לצרכי התברואה שלך. לפני שתעסיקו אינסטלטור או בונה, עליכם לדעת את התשובות לכל השאלות הללו.

לפני שאתה שוכר אינסטלטור לתיקון פשוט

הקבלן צריך לבקש ממך לספק הוכחת רישיון ומספר רישיון. לפני ששוכרים אינסטלטור לתיקונים פשוטים, עליכם להתבקש על ידי הקבלן לספק הוכחה לרישיונו, מספרי הרישיון וכו '. לאחר שכירת חברת עצים שתפשט את התיקון, יזם אם תבקשו ממנו הוכחה רישיון או מספר רישיון.

כמו גם קבלת רישיון אינסטלטור, חשוב גם לברר האם לאינסטלטור שאתה מתכנן להעסיק יש ביטוח. בעלי בתים לעתים קרובות מניחים שלכל השרברבים יש רישיונות, אך תמיד כדאי לשאול, וחלקם אולי עבדו יחד.
כדי לקרוא עוד על מה צריך לבדוק לפני שמזמינים אינסטלטור ניתן לגשת לאתר or-in.co.il

לפני שכירת אינסטלטור

עליכם להקדיש זמן לבדיקת מספר הרישיון של הקבלן באתר CSLB. אתה יכול לשאול את השרברב שלך אם השרברבים שלהם מורשים או לבקש מהם את מספרי הרישיון הספציפיים שלהם. אם אתם שוכרים אינסטלטור עם רישיון ממועצת התקנים הקנדית (CSC), תוכלו גם לבקש עותק של הרישיון עבור השרברב שמגיע לביתכם. לאחר שביצעת את עבודות האינסטלציה, בדוק את תביעותיהם על ידי בדיקה ואימות של מספרי הרישיון באתר האינטרנט שלהם או ב- C SLB בהתאמה, וכן בדוק את תביעות הביטוח שלהם כנגד שלהם.

אם עדיין יש לך ספק לגבי העסקת אינסטלטור

אל תפחד לשאול שאלות. אם אינך יכול למצוא דירוג לאינסטלטור שלך באינטרנט או אם אתה רק רוצה לקבל קצת שקט נפשי, בקש מהם הוכחה. בכל מה שקשור לשכירת שזיפים, וודא שאתה מקבל הפניות והמתין עד שהם יציעו לך את המידע תחילה. למרות שזה נהדר להיות מושכל לפני שאתה מזמין אינסטלטור, חשוב גם להראות להם ששאלותיך מהוות רק דאגה אמיתית כצרכן וכי אין בכוונתך לעורר חוסר אמון. אם אתה מכיר מישהו שביצע לאחרונה אינסטלציה ומרוצה מהשרברבים שביצעו את העבודה הזו, בקש את פרטי יצירת הקשר שלהם. בפעם הבאה שאתה בשוק של ספק שירותי אינסטלציה אמין, אמין ואמין בטורנס, זכור לשאול שאלות קריטיות לפני שאתה עובד איתך. לאחר שזיפים מיובשים זכו באמון הלקוחות, הם כבר לא צריכים לעבוד עם מישהו שאתה לא מכיר, גם אם הם נמצאים במרחק של כמה רחובות מהבית שלך.

שכירת אינסטלטור מורשה מציעה גם שתתעדכן בקודי בנייה שונים ובשיטות התברואה הטובות ביותר הקשורות לכך, מכיוון שהם נוגעים לשיטות תברואה טובות.

אם אתה מכיר את השאלות שאתה צריך לשאול ואת התשובות שאתה צריך להיזהר

אתה יכול להזמין אינסטלטור ללא שום שאלות. אם אתה חושש שהאסלה שלך לא תשטף או סתם תיקון כיור דולף, אתה יודע מה אתה צריך לשאול ולבקש בפעם הבאה שתצטרך להזמין את האינסטלטור. ואם יש חשש שהאסלה לא שוטפת או שהכיור גורם לבעיה במערכת התברואה, עליך ליידע את עצמך על כך ולדעת לפני שאתה שוכר אותה.

עם זאת

לפני שתעסיק אינסטלטור, עליך לזכור כמה שיקולים. אם יש צינור דולף, ברז מטפטף או תיקון, וודאו כי אתם משתמשים בטיפים אלה לפני שאתם מזמינים את האינסטלטור. בגלל העבודה הפיזית שעושה עצים, ניסיון ועצות הם מה שאתה עושה כששוכרים אינסטלטור.

אם אתם זקוקים לשכור אינסטלטור בשעת חירום ואין לכם זמן לשוטט בהר אינסטלטורים ברשת, הומיז מציע את הפיתרון המושלם. אם אין לך מספיק ניסיון לבצע את העבודה כמו שצריך, אל תזמין את האינסטלטורים.

אם תרצו לשכור אינסטלטור בשיקאגולנד, הצוות בארקו אינסטלטורים ישמח לעזור.

אם אתה רוצה להזמין אינסטלטור 24 שעות

שאל אותו אם הוא עושה את הצנרת בפועל. אם זה המקרה, בקש רשימה של כל העבודות שהשרברבים יבצעו ואת הזמן שיעבדו. לפני שתעסיק אותם, אמור להם שאתה לא רוצה שהם יהיו אחראים משפטית לפציעותיהם בזמן העבודה או לכל בעיה בהתקנת אינסטלציה שאתה מתקין. המשך לקרוא כדי לגלות אילו שאלות אתה צריך לשאול את השרברב שלך לפני שתעסיק אותו.

שאלה נוספת היא איך אתה יכול להיות בטוח שהשרברב שאתה מזמין הוא אחד מהם, ואם כן, איך אתה יכול להיות בטוח שזה?

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן