מה צריך לדעת על ייעוץ השקעות

אני עוסק במימון אישי למעלה מארבע שנים, אבל רק כשהוכרתי רשמית כמתכנן פיננסי מוסמך באוקטובר, המשפחה שלי התחילה לבקש ממני ייעוץ השקעות. תפיסה מוטעית נפוצה היא שלוקח הרבה כסף לפתוח חשבון השקעה ולהתחיל להשקיע. זה יכול להיות מפתה מאוד להשתמש במינוף (כסף אשראי) להשקעה, במיוחד אם אין לך הרבה כסף להשקיע איתו. עם זאת, עדיף פשוט לקחת את הסיכון, מכיוון שהשקעה היא מסוכנת ואי השקעה יכולה לעלות לך במעט כסף שאתה מפסיד מהשקעה גרועה.

האם המתווך שלך מתאים לך יהיה תלוי ביעדי ההשקעה שלך

אך אם ברצונך להשקיע רק בעזרת, תוכל לשקול השקעה באמצעות יועץ רובו, שלעתים קרובות הוא זול יותר וקל יותר להשיג מאשר מסורתי מתווך או יועץ השקעות. אם אתה לא סתם מסתובב וממליץ על העסקה הטובה ביותר עבורך בכללותה, כמה הדרכה אתה צריך בכל מה שקשור להשקעה? בין אם מתווך או ניהול תיק השקעות משלך יכול להיות אפשרות טובה יותר. RoBo – יועצים לעיתים קרובות מושכלים הרבה יותר טוב על השקעות מאשר יועצי השקעות מסורתיים, אז לא רק "לקנות" לשווקים.

העסקת יועץ השקעות לניהול כספיכם: ישנם מספר מומחים פיננסיים שמשלמים להם להציע ייעוץ וניהול השקעות בתשלום אחיד עבור כל נכס בניהול.

יועץ רובו מציע כמה מהיתרונות של השקעה במניות

אך הוא אינו דורש מבעליו לבצע את עבודת הרגליים הנדרשת לבחירת השקעות בודדות. מדובר בברוקרים שבעצם משקיעים את כספכם בשמך בתיק קרנות אינדקס שהוא הרבה יותר זול מהשקעה במניות, אג"ח או נאמנויות השקעה בודדות.

בבחירת השקעה

מומחים ממליצים בדרך כלל לנסות לאזן את תיק ההשקעות שלך על ידי השקעה במניות התואמות את סובלנות הסיכון שלך. אם אתה מתחיל בקטן, תלמד את סובלנות הסיכון האמיתית שלך, תלמד שיטות עבודה מומלצות ותשכח מאסטרטגיות השקעה נוחות יותר. בין אם אתה משקיע חדש או משקיע מנוסה, אתה יכול לקחת את עצות ההשקעה האלה ולהחיל אותן על ההשקעה שלך. בסופו של דבר, על כל משקיע בודד להחליט אילו השקעות מתאימות ביותר עבורך. זה עשוי להיות מועיל להתייעץ עם יועץ השקעות מקצועי אם אינך בטוח, אך יש משקיעים שרוצים לקבוע את הכישורים של אותו אדם לפני שהם ייקחו ייעוץ השקעות.

CPA

המספק ייעוץ בנושא השקעות (בניגוד למטבעות, לא ניירות ערך), לא יהווה ייעוץ השקעות בגין אי הצעת ניירות ערך. באופן דומה, הצעה להחזר משכנתא או חוב בכרטיס אשראי או השקעה במניות יכולה להתפרש כייעוץ השקעה. בחירה ושימור יועץ השקעות מסוים יכולה להיות ייעוץ השקעות, אך לא כל ההשקעות.

באופן דומה

הצעה להציע קבוצת תעודות סל או קרנות השקעה יכולה להיחשב ייעוץ השקעות. שוב, אפשר לטעון שגם ייעוץ אם לקוח צריך להשקיע בקרנות מדד (ייעוץ אם להשקיע בקרן ואנגארד או בקרן פעילה) אינו ייעוץ השקעות, מכיוון שהמונח "קרן אינדקס" הוא רשימה סלקטיבית של ניירות ערך. .

אם יש לך חשבון עם מנהל משאבי אנוש

אתה אמור להיות מסוגל לקבל ייעוץ מומחה מתכנן פיננסי לגבי ההשקעות הספציפיות שאתה מחפש. אם אינך מציע ייעוץ בנוגע לניירות ערך מסוימים, אין לראות בדיון בנייר ערך מסוים או ברשימת ניירות ערך יעוץ השקעה. אתה צריך לדעת היכן ההשקעות של הלקוח שלך כך שהתיק שלו יהיה הגיוני. שאלת המפתח היא האם אתה מביא את ייעוץ ההשקעות של רו"ח שלך על פי חוק ניירות ערך משנת 1933, החוק לביטוח הפיקדונות הפדרלי (FDIC) או קוד ההכנסה הפנימית. אחת הדרכים להפריד בין ייעוץ השקעות "טוב" לבין ייעוץ השקעות "רע" היא לדעת האם הייעוץ תואם את אופי הנושא.

אם אתה באמת רוצה להפעיל ייעוץ השקעות ללא עמלות או פיצויים

אתה יכול להיות יועץ השקעות. אם תחליט להעסיק יועץ רובו או לעשות זאת בעצמך, ישנם כמה תנאי השקעה שכדאי לדעת עליהם כאשר אתה מתחיל להשקיע. ייעוץ השקעות הוא "המלצות או הנחיות המיידעות, מנחות או מייעצות למשקיע אודות מוצר השקעה מסוים או מגוון מוצרים מסוימים. מבחינה טכנית, הסיבה לכך היא ש"ייעוץ השקעות" הוא החלק בייעוץ פיננסי שבאמת מעורר את דרישת הרישום. — בין אם החלטתם להשקיע לבד ובין אם קרן השקעות או רובו-יועץ ינהלו עבורכם את ההשקעות, חשוב לוודא שאינכם מבצעים השקעות רגשיות. עצות נהדרות יכולות לשנות את חייכם, וההשקעה אינה שונה אז עצות טובות כמו זה יכולות להשפיע על ההשקעה שלך. זכור שכשאתה מתחיל להשקיע בעצמך, עשה את המחקר שלך לפני שאתה נסחף מדי. אתה תמיד יכול לפנות ליועץ פיננסי מקצועי, אבל זה יכול להיות צעד נבון לדבר איתם השנה, במיוחד לאלו מכם שרק התחילו.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן