מחשבון משכנתא

בין אם אתם מחפשים לקנות בית חדש או רק מתחילים במחקר, מחשבון משכנתא הוא כלי שימושי שיעזור לכם לתכנן את העתיד. שימוש במחשבון משכנתא מקוון יכול לעזור לך לחזות את תשלום המשכנתא החודשי שלך.

גם אם הכישורים המתמטיים שלך חלודים מעט

מחשבון משכנתא יכול להוציא את כל העבודה הקשה בחישוב התשלומים החודשיים שלך והעלויות הנלוות. מחשבון תשלום חודשי למשכנתא יציג לכם גם את תוכנית ההחזר עבור המשכנתא שלכם, ויראה לכם את הכסף שתשלמו בריבית וחיובים במהלך הלוואת הבית שלכם.

אם אינך בטוח אם המונח מתאים לך

תוכל לבחון אפשרויות שונות להלוואת דירה באמצעות מחשבון תשלום משכנתא. כדי לקבל מושג כמה תחסוך בפועל תחילה, נסה להזין את שיעור ה- ARM למשך 30 שנה למחשבון המשכנתא שלך. כעת השתמש במחשבון תשלום המשכנתא שלך כדי לראות כמה תחסוך בפועל לאורך כל משכנתא שלך. מחשבון ההלוואה שלך גם יאפשר לך לראות את שיעורי הריבית על ההלוואה שלך ואיך ההון ששולם מראש יחסוך לך כסף לאורך זמן. אתה יכול גם להשתמש במחשבון תשלום המשכנתא בשילוב עם מחשבון ההלוואה בעמוד זה כדי לראות כמה חודשי ריבית תצטרך לשלם על ההון, את הזמן שהוא יוחזר וכן כדי לראות כמה תוכל לחסוך אם לשלם מראש את ההון שלך.

לווים שבחרו משכנתאות שונות

כולל ניירות ערך בריבית קבועה ובריבית קבועה, יכולים להשתמש במחשבון זה כדי להשוות את עלויות הריבית שלהם. התחל עם מחשבון המשכנתא שלמעלה וראה כמה אתה יכול לחסוך לאורך כל משכנתא שלך. לווים שבחרו משכנתא אחרת (כולל משכנתא קבועה) ומשכנתא שנייה או פיג'בק בהלוואת דירה, כגון ARM או ARM – ARM למשך 30 שנה, ומשווים את שיעורי שתי המשכנתאות עם פיג'בק. מחשבון זה מאפשר ללווה לקבוע איזו משכנתא היא המשכנתא "שנייה" או "חזיר חזיר" ולהשוות את ההפרש בריבית בין המשכנתא הראשונה לשנייה עם אותה משכנתא.

הלווים יכולים להשתמש במחשבון זה

כדי לראות כיצד תנאים אלה, יחד עם שיעורי הריבית, משפיעים על תשלומי המשכנתא והאם תיקון לטווח קצר הוא השקעה טובה. מחשבון משכנתא זה יכול לעזור לקונים לקבוע את טווח המחירים הטוב ביותר לרכישת בית על ידי גילוי הבתים הנמצאים בטווח המחירים – ולאפשר ללווים פוטנציאליים לחשב את העלויות החודשיות שלהם. כדי לברר מה יהיו התשלומים שלך תמורת פחות או יותר כסף, זה יכול גם לעזור ללווה לקבוע את סכום המקדמה האופטימלי.

מחשבון Trulia מבקש את המיקוד שלך

כדי לחשב כיצד שיעורי המס המקומיים משפיעים על המשכנתא שלך, מה שמשפיע על הסכום החודשי והעלויות שלך. אם תבחר בתשלומים חודשיים, מחשבון המשכנתא החודשי יראה לך את פרטי המסים והעמלות. מחשבון המשכנתא יראה לך בדיוק כמה מס או עמלות תצטרך לשלם אם תבחר באופציה למשכנתא של שבועיים.

מחשבון הלוואות המשכנתא הבנקאטית מחשב את התשלומים החודשיים שלך ויכול לעזור לך לקחת בחשבון מיסים

עמלות, שיעורי ריבית וגורמים אחרים כגון הכנסותיך. לאחר שעשית זאת, השווה את שיעורי המשכנתא הטובים ביותר לשנתך כדי לראות איזה מלווה מתאים לצרכים שלך. אם אתה משתמש במחשבון משכנתא כדי לחשב את יכולת השכר שלך למשכנתא, עליך לחפש כמה מלווים למשכנתא כדי לוודא שאתה מקבל שיעור טוב. נסו לחפש את המלווים האחרים עבור השיעור הנמוך ביותר והתעדכנו בחדשות ובמידע האחרון בשוק המשכנתאות. אל תדאג אם אתה יכול להרשות לעצמך את זה או לא.

אתה יכול להשתמש בתעריפים אותם נותנים המלווים הפוטנציאליים כאשר אתה עובר תהליך אישור מראש או משוחח עם מתווך משכנתא.

הריבית הספציפית שלך תלויה ביחס החוב להכנסה שלך

שהוא סכום החוב ותשלומי המשכנתא החדשים שלך חלקי ההכנסה החודשית ברוטו שלך. למשכנתא בריבית קבועה יש את הסכום הכולל של ההון והריבית בכל חודש, אך אתה יכול וצריך להתאים את תקופת ההלוואה. לדוגמא, אם אתה משלם את ההלוואה בזמן דחוס, ייתכן שיש לך משכנתא ל -15 שנים. שימוש במחשבון משכנתא יכול לעזור לך להחליט אם אתה משקיע מספיק כסף, ואם כן, כמה זמן אתה צריך לשלם אותו.

מחשבון תשלום המשכנתא לעיל

הוא שיעור מובטח המסייע לך לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר לגבי רכישת הבית שלך. מחשבון תשלום המשכנתא לעיל הוא הראשון מסוגו ואחד מקומץ הריבית המובטחת הקיימת בארה"ב המסייעים לכם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר לגבי רכישת בית.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן