מיחזור משכנתא

שיעורי המשכנתא בבתים אינם ניתנים לעמוד בפנינו כיום, אך תנאי המשכנתא הקיימת עשויים לכלול תנאי אשראי שיהפכו את מימון מחדש לעסקה גרועה. אתה יכול לשקול מימון מחדש של המשכנתא שלך כדי לנצל את שיעורי הריבית הנמוכים יותר, להחליף חברת משכנתא, להפחית את תשלומי המשכנתא החודשי שלך או להשתמש בכסף ממימון מחודש כדי לבצע רכישה גדולה.

סיבה נוספת מדוע ייתכן שתרצה להתאפק על מימון מחדש של המשכנתא שלך: העונש ששילמת עבור המשכנתא המקורית שלך.

יהיה עליך להחליף את המשכנתא בריבית משתנה בהלוואה בריבית קבועה או שתצטרך למחזר את הלוואת הבית הנוכחית שלך

אם שיעורי הריבית לא נמוכים מספיק בזמן מימון מחדש כדי להתחרות בשיעורים של 15 שנה שם, אתה יכול לקזז את העובדה שזה יעלה לך יותר למחזר מימון מחדש רק כדי לקבל טווח קצר יותר. משתלם לקבל שיעור נמוך יותר מזה שאתה משלם כרגע, אך ככל הנראה לא תוכל לעשות זאת אם תממן מחדש להלוואת FHA חדשה, שבדרך כלל מביאה לשיעור מופחת.

שיטה זו מממנת מחדש את יתרת הלוואת הבית הנוכחית שלך להלוואת FHA חדשה בריבית נמוכה יותר. ניתן למחזר הלוואת מימון מחדש זו בריבית זהה לזו של ההלוואה המקורית, אך עם עליית סכום ההלוואה.

לכן רוב הלווים ככל הנראה ינסו למחזר את הלוואתם הקיימת לתקופה קצובה. בין אם מדובר בהלוואה ל -10 שנים או ל -30 שנה, מימון מחדש בשיעור נמוך יותר ל -30 שנה פירושו שתתחיל מאפס שוב ויש לך שער חודשי ל -30 שנה לפניך.

אם יש לך HELOC (הלוואת דירה), אתה יכול לשמור אותו תוך מימון מחדש של המשכנתא הראשונה שלך. מי שמעוניין לבנות הון עצמי לביתו מוקדם יותר יכול גם לממן את הלוואתו לטווח הקצר בריבית נמוכה יותר.

הלוואות חדשות מציעות ריבית נמוכה יותר מההלוואה הישנה ומציעות גמישות רבה יותר מבחינת התנאים.

מימון מחדש יכול גם לעזור לך לגשת להון העצמי בביתך ולהיפטר מהריביות הגבוהות על ההלוואה הישנה שלך

כמו גם להוזיל את התשלומים החודשיים שלך. מימון מחדש מוריד את עלויות הריבית לטווח הארוך וגם שימושי מכיוון שהוא מוריד את התשלום החודשי על ידי החלפת ריבית גבוהה יותר בעלות נמוכה יותר. עם זאת, אם יש לך הלוואה בריבית משתנה שגורמת לתשלומים החודשיים שלך להשתנות מעלה או מטה כאשר שיעורי הריבית משתנים, כדאי להמיר טוב יותר את ההלוואה שלך לשיעור קבוע.

ותיקים עשויים להיות מסוגלים למחזר משכנתא VA או VA באמצעות הלוואת מימון מחדש

כגון הלוואת HFC. הריבית ותקופת המימון המחודש מאפשרות לבעלי בתים לשנות את תנאי המשכנתא הקיימת וכן את הריבית על המשכנתא החדשה. משכנתאות מחודשות מאפשרות לך להחזיר את ההלוואה הקיימת שלך ולקחת משכנתא חדשה בתנאים חדשים. תוכלו לבחור את הריבית, תנאי ההלוואה והמשכנתאות החדשות כך שתקבלו הלוואת דירה חדשה אשר חוסכת לכם כסף ועוזרת לכם להשיג יעדים פיננסיים אחרים.

מימון מחדש של מזומנים מאפשר ללווה להחזיר חלק מההלוואה ולגבות את ההפרש. עם מימון מחדש של מזומנים, אתה משלם את עלויות הסגירה ומממן מחדש בסכום הלוואה גבוה ממה שאתה חייב, ואז מחזיר את עלויות הסגירה שלך במזומן.

לפעמים העלות הנוספת של תשלום משכנתא חודשית חדשה יכולה למחוק כל חיסכון שהיית עושה אחרת במימון מחדש

לוקח קצת זמן לממן מחדש, והחיסכון החודשי המצטבר שלך עולה על עלויות הסגירה שלך. הדרך היחידה להיפטר מדמי ביטוח המשכנתא FHA שלך היא למכור את הבית שלך ולממן מחדש את ההלוואה שלך ברגע שצברת מספיק הון עצמי. כדי לממן מחדש את המשכנתא שלך, עליך להסתכל מסביב ולהגיש בקשה להלוואות, בדיוק כפי שעשית בעת בקשת המשכנתא המקורית.

אם כרגע יש לך ARM ואתה חושש מאיפוס ריבית עתידית

זה הגיוני למחזר למימון הלוואה בריבית קבועה כדי לנצל את הריבית הנמוכה יותר. מרבית המלווים במשכנתאות יאפשרו לכם לקחת הלוואת דירה שנייה, אך חלק מהלווים עדיין ישקלו לקחת הלוואה בשיעור נמוך יותר אם המטרה היא לשלם פחות בכל חודש. אם שיעורי הריבית יורדים, אתה מקבל את כל ההטבות ללא עלות מימון מחדש, גם אם ההלוואות שלך בריבית קבועה קבועות. אתה יכול גם למחזר הלוואות בריבית נמוכה יותר אם אתה משלם פחות בכל חודש, כגון הלוואת דירה.

אם למשכנתא שלך יש שיעור גבוה יותר מהשוק הנוכחי

מימון מחדש הוא מהלך פיננסי חכם מכיוון שהוא מוריד את הריבית ומקצר את תקופת התשלום שלך. אם אתה קשור לשיעור נמוך יותר בשיעור קבוע, חשוב על מימון מחדש כדי לקצר את תקופת המשכנתא. לדוגמא, עליך למחזר מימון הלוואת דירה למשך 30 שנה כדי לשלם 15,000 $ פחות בחודש ממה שהיית עושה בהלוואת דירה למשך 15 שנים. סביר להניח שתחשבו בזה כמזומן – במימון מחדש, אך הוא יכול להיחשב גם כמשכנתא ממומנת בריבית נמוכה, גם אם אינה משכנתא.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן