מצלמת אבטחה חיצונית מומלצת

יש בחירה מוחצת בכל הנוגע לבחירת מצלמת מעקב אלחוטית, אך ישנם שני סוגים עיקריים שיש לקחת בחשבון. אם אתם מחפשים משהו שיכול לעמוד באלמנטים, כדאי להסתכל במצלמות המעקב החיצוניות הטובות ביותר. אנו מקווים שמאמר זה עזר לך לברר אם יש אפשרות טובה עבורך לגבי סוג המצלמה החיצונית למערכת האבטחה הביתית שלך.

למרות שיש גם אפשרויות בפנים ובחוץ

יותר ויותר נפוץ שמותגים מציעים מצלמות אבטחה הפועלות גם בתוך הבית וגם מחוצה לו. בזמן שאתה יכול להקים מצלמת מעקב בבית שלך, מצלמות מעקב חיצוניות עליונות מיועדות לעמוד באלמנטים, וחלקן מיועדות גם למצלמות פנים או חיצוניות. המיקום של מצלמות מעקב בחוץ יכול להיות שונה במקצת, שכן סביר יותר להניח שגנבים או נגרמים להם נזק בגלל תנאי מזג אוויר קשים.

משמעות הדבר

היא שבחירת מצלמה חשובה לא פחות מבחירת המערכת האקולוגית של המכשיר עצמה, ויש לקחת בחשבון דרכים אחרות להגן על ביתך. יש לנו גם רשימה של מצלמות המעקב החיצוניות הטובות ביותר, המפורטת להלן וכוללת את מיטב מצלמות המעקב הפנימיות והחיצוניות ואפשרויות אחרות.
לעוד פרטים על מצלמת אבטחה חיצונית מומלצת יש לבדוק כאן: spy-tech.co.il

אם אתה זקוק למעקב פשוט בלבד

תוכל לחסוך כסף על ידי בחירה באחת ממצלמות המעקב החיצוניות המשתלמות יותר כמו Nest Cam IQ Outdoor. מחיר דגמי הפרימיום בדרך כלל נע בין $ 400 ל- $ 150 וכולל מגוון תכונות בטיחות, החל מזיהוי תנועה וחיישני תנועה ועד גלאי תנועה ועוד. אם אתה מעוניין במצלמות המעקב הטובות ביותר לביתך, עיין ברשימה שלנו, הכוללת מצלמות פנימיות וחיצוניות ואפשרויות אחרות, כמו גם מכשירי בטיחות אחרים. תקציב הוא גורם מפתח בכל הנוגע לבחירת מצלמת מעקב חיצונית טובה, אך אם אתה זקוק למצלמת חוץ איכותית למערכת אבטחה ביתית ויש לך גישה לכמות גדולה של שטח חיצוני, כמו פטיו או גינה, או אם הוא מחובר לשקע קרוב, אז זו כנראה המצלמה לרכישה.

רוב מצלמות המעקב כיום הן אלחוטיות

אך מצלמת ה- Circle View מגיעה עם כבל ויש לחבר אותה לשקע קרוב כדי להשתמש בה. סוללת המצלמה ריקה, כך שאינך צריך לחבר מצלמת מעקב אלחוטית למקור חשמל. זה אלחוטי לחלוטין ולכן אחד הקלים להתקנה של מצלמות פנים וחוץ בשוק.

זה גורם לכל מיני בעיות בכך שהוא מציע סיבוב מלא של 360 מעלות

כך שתוכלו לראות אזור רחב בחדר עם מצלמה אחת בלבד. מצב נסיעה מאפשר לך לקחת את המצלמה שלך איתך ולהקליט קטעי וידאו ישירות מהטלפון שלך באמצעות WiFi. מצלמת האבטחה החיצונית WYZE היא מצלמת אבטחה ביתית וחיצונית המאפשרת גישה לצילומים ממגוון רחב יותר של מכשירים, כולל סמארטפונים, טאבלטים, שעונים חכמים ואפילו תרמוסטטים חכמים. ניתן לשלב אותו עם מערכות ומכשירים ביתיים חכמים אחרים ואף יכול להיות מחובר למכשירים אחרים כמו נורות חכמות ומכשירים חכמים.

אם אתה עומד להפעיל את המערכת שלך, מצלמת המעקב החיצונית של YI היא נקודת כניסה מוצקה עבורך.

למצלמת מעקב חיצונית זו רזולוציית מצלמה 2K מרשימה והעדשה שלה יכולה לנוע עד 160 מעלות

כדי ללכוד את כל מה שנמצא בדרכה. יש גם פונקציית זום אופטית 12x, שניתן להשתמש בה לזיהוי מדויק של אובייקטים גם למרחקים ארוכים, וזה פחות מצפצף מאשר מצלמות מעקב אחרות. בקיצור, מצלמת ה- Wyze Outdoor היא מצלמת אבטחה אמינה המציגה קטעי וידאו ברורים, כולל ראיית לילה, מספקת איכות שמע טובה וקל לשימוש באופן כללי.

ברוב מצלמות המעקב החיצוניות יש עדשת זווית רחבה, בעוד שאחרות יכולות להיות רחבות בהרבה, עד 100 מעלות, אך לא כל מצלמות המעקב החיצוניות.

מצלמות מעקב חיצוניות מסוימות יכולות להיות גלויות או מוסתרות

תלוי אם המצלמה משמשת כגורם מרתיע לתפוס פורץ או לא. אם אתה תוהה כיצד עובדת מצלמת מעקב, ניתן לפרוץ אותה או להשתמש בה למוניטור לתינוק, המשך לקרוא כדי למצוא תשובות לשאלות הדחופות הללו ועוד על היתרונות והחסרונות של מצלמות מעקב חיצוניות. קרא את המדריך שלנו כיצד למקם את מצלמת האבטחה שלך בבית והאם היא מנוגדת לחוק. עדכנו גם חלק ממדיניות המיקום שלהם כדי לעזור לך לקבוע את המיקום הטוב ביותר להתקין אותם.

המדריך הבא ייתן לכם את כל הידע הדרוש לכם ברכישת מצלמת אבטחה לבית, לעסק או אפילו לבית המשפחה שלכם.

כדי למצוא את מיטב מצלמות האבטחה החכמות הטובות ביותר, חקרנו במקור את השוק, בדקנו וקנינו שמונה מצלמות של המותג העליון, ובדקנו ובדקנו אותן. אתרנו מציע מגוון רחב של מצלמות מעקב חיצוניות לבית, לעסק או אפילו לבית המשפחה שלכם, הכוללות מגוון סוגי מצלמות שונות, כמו מצלמות אבטחה לבית ולעסק, מצלמות מעקב חיצוניות ועוד ועוד.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן