משכנתאות חוץ בנקאיות

מלווים חוץ בנקאיים משרתים לווים שחורים ולטיניים רבים, אשר נוטים להיות בעלי עושר תורשתי וסביר יותר שהם זקוקים להלוואות הדורשות מקדמה קטנה יותר. הם משרתים גם יותר אנשים צבעוניים והכנסות נמוכות יותר מאשר עמיתיהם הלבנים, מכיוון שלעתים קרובות הם ממומנים פחות מכיוון שהם זקוקים להלוואה שדורשת מקדמה קטנה. מלווים חוץ בנקאיים המשרתים שחורים רבים ולטינים, אשר נטו להיות בעלי עושר ירש פחות וזקוקים יותר להלוואות שדורשות מקדמות קטנות.

מלווים למשכנתאות מחוץ לבנקים הם זריזים ואינם צריכים להתמודד עם הביורוקרטיה המתמדת העומדת בפני הבנקים. הם לא חייבים להיות "לקחת" ולא התנהגו, נכתב בדו"ח.

מלווים מחוץ לבנקים נוטים להציע שירותים מותאמים אישית יותר

מה שמקנה ללווים שליטה רבה יותר על תנאי הלוואתם. הם יכולים להציע פתרון הלוואה שיאפשר ללווה להשיג הלוואת דירה שעלולה להידחות על ידי בנק גדול. שאינם בנקים מתמקדים בריביות נמוכות, ביחס הלוואות נמוך ותשואות נמוכות על ההון. מלווה ללא מלווה יכול לא רק לספק ללווים כרטיס חינם מחוץ לכלא, אלא גם הלוואה של עד 30 שנה לכל לווה שרוצה לעזוב, נכתב בדו"ח.

למרות המלווים אינם מציעים שירותי אשראי והפקדה מחוץ לבנקים, הדו"ח אומר כי שיעורי ריבית נמוכים פירושם שגם בנקים נבחנים במלואם.

אם אתה מתקשה לקבל הלוואת דירה ורוצה ללוות יותר ממה שהבנק שלך נותן לך

יתכן והמשכנתא החוץ בנקאית תהיה האופציה הטובה ביותר. אם יש לכם הלוואה ממוצעת בלבד ולא קיבלתם אישור להלוואות דירה ממלווים גדולים, יתכן וההלוואה החוץ בנקאית אינה הדבר הנכון לעשות. בדרך כלל צריך לווה משכנתא עם לפחות שלוש שנות אשראי ולפחות חיסכון של 1,000 דולר. עם זאת, אם אינך זכאי למימון מחדש עם מלווה APRA או עם רוב המלווים, אתה עלול ליפול בפח בגלל שיעורי הריבית שגובים המלווים מחוץ לבנקים. למרבה המזל, המלווים מחוץ לבנקים נוטים להציע הלוואות דירה לאוסטרלים עצמאיים בשיעורים נמוכים יותר מהבנקים המסורתיים, שהם יכולים לסרב להם.

מלווים חוץ בנקאיים מציעים לעיתים קרובות הלוואות בשיעורים גבוהים יותר מאשר בנקים מסורתיים

כגון משכנתאות VA או FHA. בנקים שאין להם הלוואות ממשלתיות נוטים להלוות יותר ללווים בסיכון גבוה, אך אינם מוכרים אותם ישירות לפאני מיי ולפרדי מק, מכיוון שעליהם לעמוד בכללי הלוואות המשכנתא של הפדרל ריזרב ולרגולטורי המשכנתא של הפדרל ריזרב. מלווים חוץ בנקאיים נטו להעניק הלוואות VA ו- FHA רבות יותר, המגובות על ידי הממשלה ומכוונות ללווים בסיכון גבוה יותר. אנשים שאינם בנקאים נטו להעניק הלוואות ותיקות יותר ולממשלה יש – לשווק הלוואות מאשר הלוואת הממשלה הפדרלית – לתוכניות רכישה.

לכן

לסיכום, כדאי לשקול, אך שימו לב כי יתכן שתראו כמה מלווים במשכנתאות מחוץ לבנקים המציגים שיעור גבוה יותר מהבנקים המסורתיים או שיעור נמוך יותר מפאני מיי או פרדי מק. מלווים שאינם בנקים אינם לוקחים כסף מהפקדות הלקוחות לצורך ביצוע הלוואות משכנתא, ואינם מציעים חשבונות צ'קים או חסכון. הם לא רק משכנתא, אלא גם מממנים את עצמם מהפקדות של לקוחות, למרות שאינם מציעים צ'קים, חשבונות חסכון או הלוואות משכנתא. לכן, בעוד המלווים מחוץ לבנקים מעניקים הלוואות משכנתא ואינם מציעים חשבונות צ'קים או חיסכון, הם לוקחים כסף. מהפקדות ללקוחות שלא הציעו, בניגוד למלווים מסורתיים.

מלווים חוץ בנקאיים אינם מציעים את כל השירותים המשויכים בדרך כלל לבנקים

כגון חשבונות צ'קים או חסכון, והם אינם מציעים אותם להלוואות משכנתא. מלווים חוץ בנקאיים אינם מציעים את כל השירותים המשויכים בדרך כלל לבנקים. בהשוואה למלווים חוץ בנקאיים, ישנם בנקים ומלווים הנוהגים בגישה "בגודל אחד שמתאים לכולם" לריבית ולעמלות. השניים הנפוצים ביותר הם פאני מיי ו פרדי מק וקוויקן משכנתא, מלווה מיוחד של משכנתאות חוץ בנקאיות בארצות הברית.

הלוואות חוץ חוץ בנקאיות מסייעות להפוך את השוק לתחרותי יותר ומעניקות לרוכשי הדירות אפשרויות נוספות בכל מה שקשור לריבית ואופי מידע על הלוואות לבית

עם שיעורי ריבית נמוכים, יחסי אשראי / ערך נמוכים ועמלות נמוכות, התחזית לרוכשי בתים היא ורודה מאוד בעתיד הנראה לעין.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן