משכנתא לדירה שניה

כאשר אתה מגיש בקשה להלוואת דירה שנייה, מלווים במשכנתאות מתמקדים בדירוג האשראי שלך ובגודל המקדמה שלך. אם יש לך דירוג אשראי של לפחות 300 נקודות ותשלום משכנתא של פחות מ -5,000 $, כנראה שתצטרך להיות לפחות 20%. המשמעות היא שסביר להניח שתקבל פיקדון גדול יותר מאשר אם קנית את הבית הראשון שלך, וסביר להניח שהמשכנתא שלך תהיה בעלת שיעורים גבוהים יותר. סביר להניח שדרישות התשלום יהיו גבוהות יותר מהנדרשות למגורים הראשיים שלך.

אם ספק המשכנתא שלך מציע משכנתא שנייה לבית, סביר להניח שתעמוד בקריטריונים מחמירים יותר בבקשה שלך. אתה צריך גם לדעת שיש שני מוצרי אשראי שונים בעיני המלווה שלך.

אם אתם מעוניינים לקחת הלוואה לרכישת בית שני או נכס להשקעה

חשוב שתדעו מה ההבדל בין שני סוגי הנכסים ותבהירו למלווה שלכם על כוונותיכם בתחילת תהליך בקשת משכנתא. כאשר אתה קונה בית, ספק המשכנתא שלך יתייחס לביתך כאל "בית שני" אם ברצונך להגיש בקשה למשכנתא. עם זאת, אם אתה גר בביתך השני וקנית את הבית ומתכנן להשכיר אותו למישהו אחר, לא תתייחס לבקשתך כאל בקשה למשכנתא השנייה, אלא אם כבר יש לך משכנתא אחרת המוחזרת כעת. כאשר אתה מגיש בקשה למשכנתא זו, אתה נשאל סדרת שאלות לגבי תוכניותיך לשימוש בנכס.

עם משכנתא לדירה שנייה, סביר להניח שיוחלו כללים מחמירים יותר בבקשתך אם אתה כבר משלם את המשכנתא הראשונה שלך.

אם אתה שוכר את הבית שלך

זה יכול להיות קשה יותר לקבל אישור להלוואת דירה שנייה שכן המלווים רואים בך סיכון נוסף. אם התקשית בתשלומי החזר המשכנתא שלך, אינך יכול להיות זכאי למשכנתא השנייה שלך – המשכנתא הביתית. יתכן שתצטרך גם להפקיד פיקדון מעט גדול יותר ולהיות בעל הלוואה לערך גבוה יותר מהמשכנתא הראשונה שלך, מה שמגדיל את הסיכון למלווה המשכנתא. הדרך בה המלווים יכולים לקזז את הסיכון המוגבר הזה היא להגדיל את כמות הריבית שהם גובים מההלוואה ו / או את הריבית על ההלוואה שלך.

אם אתה חושב שאתה צריך לשלם במזומן עבור הבית השני שלך

היה סמוך ובטוח שיש לך אפשרויות הלוואת דירה למימון רכישת הבית הראשי שלך. אם בניתם הרבה הון עצמי בביתכם הנוכחי, יתכן שתוכלו לקנות בית שני עם הלוואת דירה למגורים הראשיים. עם שיעורי ריבית נמוכים, מימון מחדש של מזומנים יכול להיות פוטנציאל לכסות את תשלום הבית השני ולהפחית את שיעורי הריבית על ההלוואות העיקריות שלך. אפשר גם לקחת הלוואת דירה ולשים אותה לקראת מקדמה על המשכנתא לבית שני, מה שמקטין את סכום המשכנתא.

כדי לברר כיצד Sammamish Mortgage יכול לעזור לך, אל תהססו לפנות אלינו עוד היום כדי ללמוד עוד כיצד לקנות בית שני ולקבל את המשכנתא השנייה לבית אם אתה זקוק לו.

אתה גם צריך להראות שאתה יכול להרשות לעצמך תשלום משכנתא חודשי של לפחות $ 1,000 בחודש על המשכנתא הביתית השנייה שלך. אנו מעריכים שתשלום המשכנתא החודשי שלך לבית שני יהיה כדלקמן: 2,500 דולר לבית הראשון ו -3,300 דולר לבית שני.

אתה יכול להשתמש במחשבון הבית השני שלנו

כדי לראות כמה אתה רוצה ללוות ומה ההחזרים שלך צריכים להיות. ייתכן שתרצה לדבר תחילה עם ספק המשכנתא הנוכחי שלך, מכיוון שחלקם לא יהיו מוכנים להציע לך משכנתא לבית שני אם תציע אותה. אם נותר פחות חוב במשכנתא הנוכחית שלך, יתכן שתוכל להשיג עסקה טובה יותר במשכנתא ביתית שנייה, אך לא כל נותני המשכנתא מציעים זאת.

אחרת, הליך הגשת הבקשה למשכנתא ביתית זהה לזה של משכנתא ראשית, כולל הצורך לשכור שמאי שאושר על ידי המלווה שלך. בדיוק כמו במשכנתא רגילה, יהיה עליכם להשלים דוח כותרת, תעודת שיטפון והערכת שווי לפני שתשלים את המשכנתא השנייה.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן