עמלת פרעון מוקדם

זה אולי נשמע מטורף, אבל זה באמת יכול לעלות לך יותר לבצע תשלומים נוספים ולהחזיר את ההלוואה מוקדם מאשר להחזיר אותה במלואה בסוף התקופה. קנס לתשלום מראש הוא עמלה שהמלווים כוללים בתנאיהם כדי להבטיח שתשלם סכום מסוים של ריבית על הלוואה לפני שתוחזר. למרות שהקנס יכול להשתנות בין מלווה למלווה, בדרך כלל מדובר בסכום על סמך סכום הריבית שהמלווה הפסיד.

כדי לעזור לך להבין כמה גבוה יכול להיות קנס לתשלום מראש, קרא כמה דוגמאות לקנסות אשראי לפירעון מוקדם. להלן רשימה של המלווים עם חיובי פירעון מוקדם המוצגים בבירור על הלוואות משכנתא שהמלווה הציע במקור. אם אתה יודע כמה היית חוסך על ידי תשלום מוקדם ויש לך אחד, השווה את החיסכון שלך עם קנס התשלום מראש.

אם מחושב קנס התשלום מראש, הוא יחויב בנוסף לדמי הפירעון המוקדם ותשלם אותו למלווה.

אם כבר יש לך הלוואה אישית עם קנס לתשלום מראש, שוחח עם המלווה שלך אם אתה רוצה להחזיר את ההלוואה מוקדם. אם אתה מוצא שהמלווה מטיל קנס, נסה לנהל איתם משא ומתן לגבי תנאי ההלוואה שלך.

זכור כי העמלה משפיעה עליך רק אם אתה לשלם את ההלוואה מוקדם

אך זה משפיע על אלה שמשלמים אותה מוקדם. אם ברצונך להימנע מקנס המקדמה, תוכל להמתין עד שתוקפה יפוג לפני שתשלם את ההלוואה שלך או מימן אותה מחדש. זה יהיה צעד נבון אם המלווה שלך לא גבו ממך תשלום מראש כי תחסוך ריבית על ידי תשלום מוקדם! הם יכולים גם להחזיר את ההלוואות כפי שנקבע בחוזה, גם אם הם בתחילת תקופת ההחזר.

אם אתה חושב של החזר הלוואה אישית מוקדם

כדי לחסוך כסף בגין ריבית, אתה צריך לחקור את קנס תשלום ההלוואה מראש. פירעון מוקדם של ההלוואות האישיות שלך הוא רעיון נהדר מכיוון שהקנס יהיה נמוך מהריבית שהיית חייב, והיא גם תנהג ללא תשלומים או קנסות מראש.

אם ההלוואה המדוברת הינה הלוואה אישית או רכב

תוכל להחליט אם ברצונך לחסוך כסף על ידי פירעון ההלוואה מוקדם או בתשלומים רגילים. אם יש לך סכום הלוואה קטן, יתכן ונבון יותר מבחינה כלכלית להחזיר את ההלוואות מוקדם ולקחת את קנס המקדמה במקום ללכת עם הסכומים הקטנים יותר. על ידי קיזוז הסכום שתפסיד כתוצאה מקנסות התשלום מראש, תוכל לחסוך כסף בריבית על הלוואות שאתה משלם בשיעור רגיל.

הדרך הטובה ביותר להימנע מעמלות מראש

כמובן, היא לקחת הלוואה או משכנתא אישית בלעדיה. אם תעשו זאת, תוכלו לשלם חלק מההלוואה מראש לשנה, מה שמאפשר לכם לצאת מהחובות מהר יותר מבלי לשלם קנסות או עמלות. עם זאת, אם ברצונך לבצע תשלומים נוספים כדי למחזר את ההלוואה שלך במקום להחזיר אותה במלואה, תשלומי קנס יכולים להיות בעיה. זה יכול להיות משהו שהמלווה שלך יכול לגבות ממך, או משהו שחיבת בעצמך כי רצית להחזיר את ההלוואות מוקדם.

תלוי בסוג ההלוואה והמלווה שתבחר

יתכנו קנסות לתשלום מראש שמבטיחים שהמלווה שלך יוכל לגבות ממך סכום מסוים לפני שגובה אותו בצורה של ריבית או עמלות. אם אתה רוצה למקסם את הגמישות הפיננסית שלך ולאפשר לעצמך את ההזדמנות להחזיר את ההלוואות שלך מוקדם, אתה צריך לחפש מלווה שאינו גובה תשלום עבור פירעון מוקדם. חלק מהמלווים נחשבים "רכים" מכיוון שהם גובים עמלות רק כאשר אתה מממן את ההלוואה מחדש ורק לאחר שהחזרת את ההלוואה.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן