פוליסת ביטוח רכב

אנו מקדישים זמן רב לדבר על ביטוח בריאות וביטוח חיים, אך כמה אנו באמת יודעים על ביטוח רכב? כמעט לכל מי שנוהג יש ביטוח רכב; זהו אחד מצורות הביטוח הנפוצות ביותר בארצות הברית. אמנם זה אולי נראה שאלה מובנת מאליה, אך הידיעה מדוע אתה זקוק לביטוח רכב עוזרת לך להבין את יעדיך בעת רכישת ביטוח רכב. דעו בדיוק מהו ביטוח רכב, האם אתם יודעים כיצד תאונות יכולות להשפיע עליהם והאם זה עובד?

ישנם סוגים אחרים של ביטוחים שתרצה, כגון אם הרכב שלך נמצא בעסקים לאחר תאונה. אם ברצונך לבטח את עצמך מפני נזק במקרה של תאונה בלתי צפויה, ביטוח מקיף לרכב עשוי להיות האופציה הטובה ביותר.

אם אתם מחפשים כיסוי

חשוב לפנות לחברת ביטוח הרכב המקומית ולסוכנות הביטוח הממלכתית שלכם כדי לראות אילו מציעים את העלויות הטובות ביותר לביטוח רכב אחר. גוזנר אומר שמכיוון שלחברות ביטוח רכב יש רישיונות לעשות עסקים בכל מדינה, אתה יכול לקנות ביטוח רכב בכל מדינה. אתה יכול להשוות את הפרמיות של ספקי ביטוח שונים כדי למצוא את ביטוח הרכב הזול ביותר עבורך.

סוכן ביטוח עצמאי יכול להוציא את ההנחה מביטוח הרכב ולהבטיח שיש לך כיסוי ביטוחי הולם במחיר סביר. מומחה יכול לעזור לך למצוא את הפוליסה המתאימה לך ולספר לך כמה יעלה ביטוח הרכב שלך.

חוקי ביטוח הרכב של מדינתך מראים לך את הסכום המינימלי שאתה צריך ואתה חייב לכסות התנגשות

כדי לכסות נזק לרכב שלך. כיסוי ביטוח רכב יכול לעזור לך אם אתה גר במצב ביטוח רכב שאינו תקלה והתנגשות ברכב היא אשמתו של מישהו אחר. בנוסף, בעל ביטוח רכב נכון יכול לסייע בהגנה עליך ועל יקיריכם אם הם נפצעים או נהרגים בתאונת דרכים.

אם הרכב שלך שווה 2,500 $ ואתה משלם 100 $ לחודש עבור ביטוח מלא, אתה משלם את מלוא שווי הרכב. אפשרויות הכיסוי המינימליות משתנות ממדינה למדינה ומדינה למדינה, אך ברוב המדינות תוכלו לבחור בין כיסוי מינימלי לכיסוי מלא.

החדשות הטובות הן שפוליסות הרכב והבית המצורפות לחברת ביטוח מהוות כ 12% בממוצע

בהתבסס על ניתוח התעריפים על ידי insurance.com. כמעט כל חברות הביטוח מציעות הנחות מרובות פוליסות, שיכולות להיות הנחות של 10% עד 20% אם אתה מצרף את ביטוח הרכב שלך עם בעל בית או פוליסת דייר. וכמעט כולם מציעים הנחות רב פוליסיות: כמעט כל חברת ביטוח מציעה הנחות רב פוליסיות, אותן תוכלו לנכות בשיעור של 10% -20% בפוליסת הרכב או הדירה שלכם, במיוחד אם אתם משלבים זאת עם פוליסת הבית או הדיירים.

פוליסה רב-מכונית יכולה להעניק לך הרבה יותר הגנה מפוליסה בודדת, שבדרך כלל מגיעה עם רכב אחד בלבד ופוליסת ביטוח בית או דייר.

פוליסת ביטוח רכב בודדת מכסה למעשה כמה סוגים של כיסוי ביטוח

וחשוב להבין כל אחד מהם. לפני שתחליט איזה ביטוח רכב אתה צריך, עשה את המחקר שלך כדי לברר איזה מהם יגן הכי טוב על הכספים שלך. כשאתה קונה את ביטוח הרכב שלך, עליך להחליט אם לערוך פוליסת ביטוח מינימלית או מלאה. הבנת סוג הכיסוי המרכיב את מרבית הפוליסות תתחיל את דרכך כדי לגלות כמה ביטוח רכב תזדקק. יש מדינות שגובות לפחות 1,000 דולר עבור פוליסה יחידה ו -2,500 דולר עבור מספר מדיניות רכב, אך רוב המדינות לא.

כיסוי האחריות

הוא עמוד השדרה של ביטוח רכב, ושאר סוגי הביטוחים הם למעשה אופציונליים. ביטוח מקיף מלא כולל בדרך כלל את השירותים הבאים: ביטוח אחריות, תאונה, רכוש, אחריות, בריאות, בריאות ורכוש. זה מכסה בדרך כלל את כל מגוון הכיסויים הביטוחיים לרכב שלך, כמו גם שלל אפשרויות כיסוי אחרות.

למרות שאחריות אינה הדבר היחיד שמכוסה בביטוח רכב, לעתים קרובות זה החלק הנדרש כמעט על ידי כל מדינה. במישיגן, למשל, החוק מחייב שכל התאונות יהיו מכוסות בביטוח אחריות צד ג ', מה שמעלה את עלות ביטוח הרכב.

נהגים לא מבוטחים או לא מבוטחים ללא כיסוי ביטוח חייבים לשלם עבור נזק שנגרם על ידי ביטוח הרכב של הנהג. נהגים לא מבוטחים ולא מבוטחים ללא כיסוי משלמים אחוז גבוה יותר מדמי הביטוח שלהם מאלה עם כיסוי.

אם הנהג גורם לנזקי גוף ללא ביטוח רכב מספיק

הנוסע הקדמי אינו מוגן בכיסוי הביטוח. אם אתה אחראי לתאונה ומישהו אחר נפגע או נפגע, ביטוח רכבך יכסה אותה. אחד הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון כאשר שוקלים רכב – תאונות ביטוח הוא ההשתתפות העצמית שלך. השתתפות עצמית בביטוח רכב היא הסכום שאתה משלם במקרה של תביעה לפני שחברת הביטוח שלך נכנסת.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן