קופה מרכזית לפיצויים

הממשלה הקימה קרן פיצויים מרכזית לנשים שנהרגו או נפצעו מירי חוצה גבולות כדי לפצות אותן על אובדן חיים ורכוש. משרד הפנים פרסם הודעה המעודדת מדינות ליישם ברצינות את תוכנית הפיצויים לנפגעים. קרן נירביה תאשר 200 קרונות ראשוניות מהקרן הלאומית לסעד לאסון (NDRF), הקרן להקלה על אסונות של הממשלה המרכזית.

הקרן הנקראת 11 בספטמבר הקרויה לנפגעי התקפות טרור בארצות הברית של אמריקה דומה בגודלה לקרן נירביה, אך עם קנס ראשוני של 500 קרון.

אופן הפעולה של קרן הפיצויים בפירוט

הוא כדלקמן: סובסידיות פדרליות ל- AHV משולמות לקרן ההתיישבות המרכזית, המנוהלת על ידי דירקטוריון שמונה על ידי המועצה הפדרלית. ה- ZAS יבטיח כי כל כספי הפיצויים במדינה יתאזנו ויתאזנו על ידי הקרן הכוללת לפיצוי הובלות כבד. בנוסף לקרנות התגמול הקשורות לתעשייה, מתרחשים תהליכי פיצויים גם בתחומי ממשל אחרים.

תוכנית עדויות הקורבנות אחראית על שליחת מידע וטפסים מטעמכם לקרן פיצויי פשע

תוכנית ה- CVC תודיע לתובע כי ניתן פיצוי וכי ה- C VC יכסה עלויות שלא שולמו על ידי גורם אחר, כגון ביטוח. לאחר שקיבלתם עותק מהצהרת ההטבה, עליכם להגיש אותו לחברת הביטוח שלכם. פרסים כספיים מוענקים על ידי המועצה לפיצוי נפגעי עבירה, המורכבת משלושה חברים שמונו על ידי פרקליט מחוז.

הסוכנות תשלים את החבילה ותעביר אותה לקרן הפיצויים המרכזית, לחברת הביטוח שלך ולפרקליטות.

אם יש לך שאלות, אתה יכול לפנות לקרן פיצוי פשע בטלפון 1-888-743-5555 או ליצור קשר עם תוכנית עדויות הקורבנות שלנו. אם יש לך שאלות, תוכל ליצור איתנו קשר גם באמצעות תוכנית עדויות הקורבנות באתר הקרן להתיישבות מרכזית.

אם אתה סבור שאתה זכאי למחלה או שאתה קורבן לאחד מפיגועי הטרור בניו יורק ב -11 בספטמבר

אנא התקשר אלינו. למידע נוסף על קרן הפיצויים המרכזית ועל תוכנית עדויות הקורבנות שלנו, צרו איתנו קשר בטלפון 1-888-743-5555 כדי לברר כיצד להגיש את תביעתכם. אם תבחרו להעסיק עורך דין, תוכלו לקבל שכר טרחה משפטי סביר שלא יעלה על 5 אחוזים מהפיצוי המגיע. עורכי הדין שלנו 9-11 בפיטה באיונה יכולים לעזור לכם להגיש בקשות להוצאות רפואיות כגון חשבונות רפואיים, ביטוח בריאות והוצאות אחרות.

יש לספק ראיות פליליות לתשלום שייקח בחשבון על ידי בית החולים או ספק שירותי בריאות מורשה שביקש את עלות בדיקת האונס הפלילי בסדר הבדיקה.

כדי לזכות במימון, על הקורבן למלא ולהגיש בקשה ותיעוד של ההוצאה המבוקשת לקרן לפיצוי נפגעי עבירה. טופס CA-2 ועליו למלא טופס המפרט את הפשע, גיל, מין, גזע, דת, אתניות, מוגבלות, נטייה מינית, מצב משפחתי ומידע רלוונטי אחר. על מנת לקבל את הכספים, על הנפגעים להגיש ולהשלים את בקשות הבקשה, התיעוד וההוצאות לקרן הפיצויים לנפגעים.

הקרן לפיצויים פליליים לא תחליט בתלונה עד שהתקבל כל המידע המבוקש. באחריות התובע (הקורבן) למסור את המידע המבוקש לקרן הפיצויים במקרה של פגיעות במשפט הפלילי.

בתוך שנה מהפשע

יש להגיש תביעה לתכנית לפיצוי נפגעי עבירה. ניתן לקבל טופס תביעה, אך תחילה עליך למצות את כל זכויותיך המשפטיות במסגרת נוהל הפיצויים של קרן התביעה הפלילית. עליך להוכיח מדוע לא הגשת תביעה בצורה של מכתב, מכתב כוונות או ראיות אחרות.

במסגרת תוכנית ה- CVC

אתה זכאי לפסק דין אזרחי להחזרת הקורבן, בצורה של פרמיה של 1,000 עד 2,500 דולר לכל שנה בחייו. העובד שנפגע ונציגו יכולים לגשת למידע אודות תוכנית התעסוקה הפדרלית וקרן אכיפת החוק במסגרת תוכנית פיצוי נפגעי עבירה על ידי פנייה אליהם. הם גם מקבלים מידע על תנאי ההעסקה וההטבות המקובלים שלהם, כמו גם מידע על תוכנית הפיצויים הפדרלית.

הערה:

כדי לתבוע פיצויים, תביעה יכולה להיות מוגשת רק על ידי אחד מהאנשים הבאים: האם, האב, האח או אחותו של הקורבן או קורבן קטין. סכומי הפיצויים ניתנים בתנאי שהממשלה תעסיק בני משפחה של הקורבנות. נפגעי עבירה יכולים לקבל מידע על תוכנית התעסוקה הפדרלית ועל קרן אכיפת החוק במסגרת תוכנית הפיצויים לנפגעי עבירה על ידי פנייה אליהם. הערה: VCF אינו מספק כרגע פיצוי על תסמיני PTSD או צרכים פסיכולוגיים; עם זאת, אפשרויות טיפול זמינות באמצעות תוכנית הבריאות WTC. הערה: V-CFCs אינם מספקים כיום פיצוי עבור תסמין PTSD והצורך הפסיכולוגי, אך אפשרויות הטיפול זמינות באמצעות תוכנית הבריאות של מרכז הסחר העולמי.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן