קופנהגן למטיילים – מה אסור לפספס

נהוג שהמטיילים עוצרים עצירה בקופנהגן כדי לבלות את החלק השני של החופשה האירופית שלהם. המשמעות היא שהם רוצים לראות כמה שיותר מהעיר, גם אם זה לא בראש סדר העדיפויות שלהם. במקרה זה, השלב הראשון בתעדוף עיר או אזור על פי רצונך וצרכיך הוא הגדרת המיקום.

טיולי

טירת ניהאבן וסיורים במוזיאונים יכולים להיעשות בלוחות זמנים מסוג זה. רוב המטיילים מבינים שהם יכולים להשלים את כל הפריטים ברשימת המשאלות שלהם בקופנהגן תוך 4-6 ימים אם הם נעים בקצב נינוח. אם אתה מבלה 4 עד שבועיים בקופנהגן, זה צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלך. בין אם אתם מתכוונים לנסות את המטבח הנורדי החדש והמפורסם של קופנהגן, לרכוב על אופניים לאורך רחובותיה היפים, לרכוב לחוף הים או לעשות את שניהם, יש הרבה מה לעשות ולחקור בקופנהגן. שוחח עם אנשים שמכירים את העיר בטיול תרבותי והם יכירו אותה טוב יותר ויספגו את כל הדברים הטובים בעיר.

"קופנהגן משלבת תכנון עירוני מודרני ומתקדם עם אדריכלות היסטורית ורחובות מרוצפים מרוצפים

זוהי עיר מצוינת ברגל וסיור בעיר ברגל או באופניים היא הדרך המושלמת לחקור את מראות העיר. הצטרף סיור בעירייה בקופנהגן הקלאסי בכל יום החל מהשעה 11 בבוקר והביא מזומנים וטיפים למדריך.

אנו ממליצים לכם להישאר במרכז העיר המקסים לעתים קרובות ככל האפשר

כך שתהיו במרחק הליכה מהאבן המרוצפת המקסימה. רחובות ורוב הפעילויות הטובות ביותר בקופנהגן. אם אתם כמוני ואוהבים את שווקי חג המולד באירופה, תרצו לבקר בקופנהגן בחורף. גם כשקר, העיר מציעה מספר שווקי חג מולד מקסימים מלאים ייחודיים מתנות, מזכרות וכמובן יין חם גלוג הפופולרי.

ביקור בשווקי אוכל

הוא חובה בקופנהגן, וזה אחד המקומות הטובים ביותר בקופנהגן אם אתם רעבים. יש האומרים שההשראה לוולט דיסני וורלד היא טיבולי, סטי פארק מרכז העיר nning מלא ברכיבות מרשימות והיסטוריות. זה אפוס ואחד המקומות הטובים ביותר שראיתי בטיולי הראשון לקופנהגן.

בדנמרק יש הרבה טירות לחקור

אבל טירת רוזנבורג בקופנהגן היא המועדפת ביותר. לכו לכאן לגלות את האמנות האמנותית והיפה שלה ואת הטירה עצמה, שהיא אחת הטירות היפות ביותר בקופנהגן. אם אתם יותר מסוג עשה זאת בעצמך, הנה מדריך כיצד לבקר בטירות הענקיות של קופנהגן, דנמרק, לבד וטיול יום מודרך לקופנהגן ודנמרק.

פארק השעשועים העתיק ביותר בעולם, Dyrehavsbakken (בקיצור בקקן בקיצור) הוא בן 431 שנים, לא היי-טק, אבל עשוי עץ ומוקף במלט ישן.

קופנהגן ידועה כעיר הכי מאושרת בעולם בזכות ימי עבודה קצרים, שכר לימוד בחינם במכללה, ימי חופשה רבים יותר ורמת האינטראקציה האישית. בקופנהגן אין מה לעשות בחורף.

גני טיבולי ממוקם במרכז קופנהגן ומציע טרמפים

משחקים, מחזות זמר, בלט והופעות גדולות. מטיילים יכולים לבקר בפארק כדי לתפוס תצפית עוצרת נשימה על העיר מהגלגל הענק, לצאת להרפתקאות מציאות מדומה ולטעום התמחויות דניות שונות בדוכני האוכל הרבים של הפארק. TripSavvy כתבה מאמר מצוין עם מידע נוסף כיצד לארוז לקופנהגן.

Torvehallene מורכב משני אולמות שוק מודרניים

עשויים זכוכית ופלדה, שם תמצאו דוכנים עם בשרים מקומיים ואורגניים, גבינות ודבש, כמו גם מגוון התמחויות בינלאומיות כמו שמן זית צרפתי ואיטלקי. קפה. מחירי הכרטיסים מבוססים על האזורים השונים, לפיהם שני כרטיסים לאזור עולים 24 דנ"ק לכל אחד. הקפד לעשות טיול לטורווהאלן כדי לראות מה מציע בפעם הבאה שתבקר בקופנהגן.

ציוד הנסיעות המתאים חשוב לכל נסיעה, בין אם אתם מבקרים באירופה או ביבשת אחרת. חסוך לעצמך זמן וכסף על ידי השגת הפריטים הדרושים לפני הגעתך ליעד. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות באמצע הדרך הוא להתרחק בלי אפשרויות.

אוכל בקופנהגן אינו זול, והאוכל הדני לא יזכה בפרסים קולינריים גדולים, אך לא תחמיץ הרבה אם תבשל אוכל בעצמך. תוכלו לאכול ארוחת צהריים במזנונים מיוחדים או במסעדות שעושות עסקים בחצי מחיר.

הקפידו לבקר בכנסיית המושיע, הפתוחה בזמן שהותכם בקופנהגן. אם תאריכי הנסיעה שלכם גמישים, חשוב להזמין מקום מראש בכדי שתוכלו ליהנות מהנופים הפנומנליים.

קופנהגן

היא אחד המקומות הטובים ביותר באירופה לארוחות משובחות עם יותר מתריסר מסעדות עם כוכבי מישלן. בתים מדורגים צבעוניים לאורך תעלת ניהאבן שימשו כסמלים של העיר במשך כמה מאות שנים. המוזיאון המפורסם ביותר של דנמרק מציג חמש מספינות הוויקינגים המפוארות בעולם שנגרמו מקרקעית הפיורד בה הן שכבו במשך אלפי שנים.

במשימה שלנו לעורר השראה

מידע וצמחה כמטייל, אנו ממשיכים בסדרת המאמרים שלנו המציעים רעיונות למראות ופעילויות אלטרנטיביות ביעדים פחות מוכרים. לאחר קריאת תרומתנו על לונדון ואחרת על שטוקהולם, אנו מפנים את תשומת ליבנו לקופנהגן. קופנהגן היא עיר גדולה בפני עצמה ונראית הכי טוב עם אתרים כמו טיבולי, ניהאבן ורדהאוס.

הפופולריות של סדרת הטלוויזיה הדנית "הריגת בורגן" עזרה למשוך את המעוניינים לבקר במיקום ששימש בסרט, ולהיות ביתם של המסעדה הטובה בעולם נומה לא מזיק.

אינטרנט אלחוטי חינם

הוא סטנדרטי ורוב האכסניות מספקות עבורכם מתקנים בשירות עצמי אם אתם רוצים להכין אוכל בעצמכם. חלק מהאכסניות מציעות ארוחת בוקר חינם, לכן הקפידו להזמין מקום מראש אם זו העדיפות שלכם. בקופנהגן עלויות הנסיעה לאכסניות נמוכות יחסית, מעונות עם 6-8 מיטות עולים כ- 200 דנ"ק ללילה.

ישנם מספר אתרי קמפינג בקופנהגן, שמחיריהם מתחילים מ- 85 DKK ללילה עבור מגרש בסיסי עם אוהל וחשמל ללא עלות נוספת עבור שירותים.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן