תיירות בגליל העליון

גרף זה מציג את השלג הממוצע על הקרקע בגליל העליון. התרשים הבא מציג את הסיכוי לימים גשומים ומושלגים בגליל העליון של המזרח התיכון.

בגליל העליון יש חודשים רטובים ויבשים בעונות הפוכות. לאור הלחות, הטמפרטורות מרגישות בנוח רוב השנה (למעט שבועות החורף הקרים ביותר) והגשמים נמוכים בחודשים אלה.

תחנות מזג אוויר מדווחות על כמות נכבדה של שלג שנתי

שאמור להיות נמוך בחודש פברואר ויסגר באמצע פברואר. נכון ל -7 באוקטובר 2019, אין אזהרות נסיעה או המלצות אזוריות לישראל, לגדה המערבית ולרצועת עזה, אך אנא נזהר במידה רבה בזהירות והימנע מהאזור. הנתונים הטובים ביותר שלנו מצביעים על כך שהאזור בטוח, אך באזורים מסוימים יש אזהרות נוספות.

קרבתה ללבנון וסוריה אינה מונעת מאנשים לבקר בגליל העליון וברמת הגולן. נהפוך הוא, השילוב בין עבר מרגש לטבע חלומי הוא אבן שואבת.
עבור עוד מידע אודות תיירות בגליל העליון וGalilees עליך לבקר באתר galilees.co.il

אזור הגליל העליון

הוא אזור היסטורי בצפון ישראל בין הים התיכון, הכנרת ועמק יזרעאל. מאז ימי קדם האזור מאוכלס בצפיפות בזכות שפע המים והאדמה הפורייה שלו, והוא ביתם של המגוון הגדול ביותר של קבוצות אתניות בישראל. מצוקי מנרה בישראל מצוקי מנרה הם אזורי הטבע הכי עוצרי נשימה של ישראל עם יערות, מדרונות הרים תלולים, עמקים, מדרונות תלולים, רכס גבעת נפתלי ורכס רמים, המתנשאים לגובה 700 מטר מעל פני הים.

צוקי מנרה בגליל העליון הם אזור בילוי עם יערות

מדרונות הרים תלולים, עמקים והמדרונות התלולים של רכס גבעת נפתלי (רכס רמים) בגובה של מעל 700 מטר. בשנות החמישים קק"ל וקק"ל החלו לשתול את יער גבעות נפתלי בנוף סלעי זה, וכיום היער משתרע מקיבוץ יפתח עד מטולה.

ביערות גבעות נפתלי ישנם מסלולי נוף, מסלולי טיול, מתקני פנאי ומקומות שקטים למנוחה. רכבל צוקי מנרה מציע נופים מרהיבים של מרחב הגליל העליון ושל רמת הגולן, שם שדות שחמט ירוקים וחומים מתפשטים ברחבי עמק החולה.

גדי היא שמורת טבע מיוחדת הידועה במספר הרב של יעל נובי ידידותי, סלעים, מפלי מים, ממצאים ארכיאולוגיים ומסלולי הליכה. תוכלו לטייל בשמורה הישראלית, לרכוב על אופניים, לקחת רכב ספארי או לנסוע בשבילי השמורה בקצב שלכם.

הקשת הטבעית הגדולה ביותר בישראל, מערות הגליל העליון, הושמדה לפני כמה שנים מסיבות גיאולוגיות. זו עדיין אטרקציה פופולרית עבור מטיילים מקצועיים.

עבור נוצרים

המקום הטוב ביותר הוא, כמובן, אוסף הכנסיות (טבגות) שנבנו במקום בו ישוע המשיח ביצע חלק ניכר ממשרתו ומעבודתו באזור וביצע את ניסיו. במסורת הנוצרית הקדומה המקום הזה היה ביתם של הקדושים אן ויואכים, הורי הבתולה מריה.

הגליל

הוא היעד של ישראל, מקום לפרוש ולפרוש דברים, לשבת בצל עצי זית קדומים, להשתזף על חוף שקט, או לטייל ברחובות המרוצפים המרוצפים שהדהדו צעדים לאורך מאות שנים. בגליל יש אווירה מיסטית שמובילה את המבקרים מהעולם הקדחתני בו אנו חיים כיום. הזרם המהיר של הירדן הופך את הקיאקים על הנהר לדרך נעימה וקרירה לבלות אחר הצהריים.

הגליל העליון הוא מקום נהדר לטיולים בישראל, עם שבילים רבים בכל דרגות הקושי. באזור שמסביב יש שפע של אפשרויות לרכיבה על אופניים כמו גם חוויות מדהימות אחרות כמו רכיבה על סוסים וטיולי ג'יפים באזור.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן