ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין

ביטוח שיפוי מקצועי לעורכי דין הוא לרוב הביטוח הטוב ביותר שיש להגנה על הפרקטיקה המשפטית שלך. בבחירת פוליסת ביטוח איכותית לטעויות טיפול, עליכם לוודא שהיא פעלה באופן המגן עליכם ועל העסק שלכם במצב הצפוי ביותר.

תלוי במקצוע שלך

אתה רשאי לערוך ביטוח שיפוי מקצועי או לא. ככלל, ביטוח השיפוי המקצועי של האדריכל יכלול אי הכללות המותאמות למקצוע האדריכל, אשר אינן כוללות הגנה זהה לביטוח שיפוי מקצועי לעורכי דין או קבוצות מקצועיות אחרות. תלוי במקצוע, זה נקרא גם ביטוח שיפוי מקצועי לאדריכלים או ביטוח שיפוי מקצועי לעורכי דין.

נזקי גוף ונזק לרכוש מכוסים על ידי ביטוח האחריות המסחרית הכללית (CGL)

אך לא באחריות מקצועית או בביטוח eo. הסיבה העיקרית להגנה על ביטוח שיפוי מקצועי היא שפוליסת ביטוח אחריות כללית טיפוסית מגיבה למגוון סוגים שונים של תביעות, כמו נזקי גוף, נזק לרכוש ונזק אישי.

עם זאת

כמעט בלתי אפשרי למצוא את כל הסוגים השונים של ביטוח שיפוי מקצועי לעורכי דין באזור אטלנטה בפוסט אחד בבלוג. על ידי ייצוג עורכי דין ולקוחותיהם, לעורכי דין באחריות מקצועית באטלנטה יש את הידע, הכישורים והניסיון הנדרשים להשגת תוצאות הוגנות. הם מיומנים בנקודות האחריות המקצועיות הטובות יותר, כמו למשל ביטוח אחריות מקצועית בגין נזקי גוף ונזק לרכוש ואבטחת שלבים מוקדמים של התדיינות משפטית. מסיבה זו הם מייצגים לקוחות בזהירות ותוקפנות כאשר הם מתמודדים עם טענה.

ביטוח שיפוי מקצועי יכול גם לסייע בהגנה על לקוחות מפני הפסדים משמעותיים ולעזור לעורכי דין לעמוד בהתחייבויותיהם החוקיות להגן על האינטרסים של לקוחותיהם גם בנסיבות הקשות ביותר

ביטוח שיפוי מקצועי לעורכי דין: סוכן ביטוח עצמאי יכול לסייע באבזור משרד עורכי דין או פרקטיקת סולו עם הגנה על אחריות מקצועית נכונה, המגנה מפני התדיינות יקרה. עבור משרדי עורכי דין ועורכי דין שיש להם שאלות נוספות או זקוקים לעזרה בקביעה האם עבודתם מספקת כיסוי ביטוחי הולם, סוכן ביטוח עצמאי יעזור. ניתן למצוא על ידי עורך דין מנוסה או מתווך פסיבי מקצועי שהוכשר לנתח את הסיכונים העומדים בפני החברה ולהציע מגבלות והשתתפות עצמית מתאימה למצבך.

לדוגמא, רוב פוליסות הביטוח לרעה אינן מכסות תביעות נגד עורכי דין הנובעות התנהלות בלתי חוקית על ידי עורכי דין. בנוסף לביטוח שיפוי מקצועי, משרדי עורכי דין יכולים גם לעשות זאת אמצעים להפחתת הסיכון לתביעות ותביעות בפועל.

מטרידה עוד יותר העובדה שעורכי דין בטקסס אינם נדרשים למסור האם יש להם ביטוח אחריות מקצועית

בניגוד לעורכי דין העוסקים בשש עשרה מדינות אחרות, עורכי דין בטקסס פטורים מחשיפת פוליסות הביטוח שלהם ללקוחותיהם, על פי התובע הכללי בטקסס.

כחלופה לביטוח חובה, 24 מדינות אימצו "דרך ביניים" המחייבת עורכי דין לגלות ישירות אם יש להם ביטוח אחריות מקצועית.

מדינות מסוימות דורשות מעורכי דין לחתום על גילוי בכתב לפיו ללקוחותיהם אין כיסוי ביטוחי בגין רשלנות רפואית

יתר על כן, לקוחות רבים דורשים מעורך הדין שלהם להעניק ביטוח למנהג לפני שהם מעסיקים עורך דין, כדי שיוכלו לנקוט במקרים בהם הנוהג לא מצליח לייצג אותם. עורכי דין אחרים סבורים כי הסיכוי להגיש תביעה אינו שווה את עלות רכישת אחריות משפטית או ביטוח נוהג. הצעדה המתמשכת של עורכי דין המתארגנת כנגד היעדר ביטוח שיפוי מקצועי לעורכי דין בארצות הברית הפנתה תשומת לב למה שעורכי דין יכולים לעשות כדי להגן על עצמם על ידי בחינה האם ביטוח השיפוי המקצועי שהם עושים יכול להגן על עצמם מפני מחלוקת.

המשך לקרוא כדי ללמוד את כל מה שאתה צריך לדעת על ביטוח שיפוי מקצועי לעורכי דין. אתה יכול לבדוק את הביטוח העסקי הנוכחי שלך ולענות על שאלות נפוצות שיש לך בנוגע לכיסוי שלך.

כאשר אתה מגיש בקשה לביטוח שיפוי מקצועי או מחדש אותו, חברת הביטוח שלך תישאל אותך אם ידוע לך על נסיבות שעלולות להפוך לתביעות. יתכן שתצטרך להוכיח ביטוח אחריות מקצועית לפרויקטים ללקוחות, שותפים ונותני רישיון.

אם עורך הדין או הלקוח שלך מעורבים בטענות כלשהן על התנהגות בלתי הולמת או התנהגות לא מוסרית

אנא פנה לעורך דין אחריות באטלנטה, כגון רוברט רוס ג'וניור, מ- Robert R. Ross & Associates, אטלנטה. עורך דין לאחריות מקצועית בג'ורג'יה יבדוק את כל התביעות האפשריות שיעזרו לך לקבוע אם עורך הדין עסק בפרקטיקה פסולה או בהתנהלות אתית.

התביעה מנוהלת על ידי צוות שהוכשר במיוחד של עורכי דין באחריות מקצועית בג'ורג'יה, והתביעות מנוהלות עבורך על ידי מחלקת האחריות המקצועית. הסנגור נבחר מתוך מאגר של יותר מ -1,000 עורכי דין מארצות הברית וקנדה.

אתה נחשב לעובד אמיתי של החברה שלך ומכוסה בהגנת האחריות המקצועית הניתנת על ידינו

יתכן שתצטרך להסתובב ב- Hirsch Brokerage Brokerage כדי למצוא מבחר אפשרויות כיסוי פרימיום. סוכני הביטוח של Insureon יכולים לעזור לכם לבחור את כיסוי האחריות המקצועית הטוב ביותר העונה על הצרכים שלכם ושל העסק הקטן שלכם. החברה שלך תמשיך להיות מכוסה בביטוח האחריות המקצועית שלנו כל עוד החברה שומרת על הכיסוי הביטוחי שלה ולא מתמוססת.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן