ביטוח מבנה למשכנתא

לפני שתתחיל לחפש בית או לקחת משכנתא מוכשרת מראש, אנו יכולים לעזור לך להבין מדוע אתה זקוק לו, מתי תוכל לקנות אותו ולמה זה חשוב.

שני סוגים של ביטוחים נכנסים לפעולה בקניית בית

ביטוח משכנתא ובניין. ביטוח בניין, המכונה גם ביטוח תכולת בית, מכסה נזקים לביתכם בכל מצב ומבטח את הבניין בפועל שממנו ביתכם עשוי. בעיקרו של דבר, ביטוח בעלי בתים מגן על בעל הבית בכך שהוא שומר על הבית ומגן עליו מפני המלווה המשכנתא. בעוד שמבטחי המשכנתאות מגנים על המלווה, ביטוח בעלי בתים מגן על הבית ועל תכולת הבית. בעיקרון מגן על המשכנתא ועל המלווה על ידי העסקה עם מגוריך.

אם אתה בעל בית או בעל נכס להשקעה

ביטוח בניין הוא סוג אחר של כיסוי שעליך לשקול. ביטוח בניין עשוי להיות הסוג היחיד של הפוליסה שמלווה המשכנתא שלכם זקוק לה, אך ישנן צורות כיסוי חשובות אחרות שקונים ראשונים יכולים לשקול. אם אתה בעל בית, ביטוח בניין הוא מכריע, או שלא תוכל לקבל משכנתא בלעדיו.

אם אי פעם ברירת המחדל של ההלוואה שלך

על המלווה שלך לקבוע אם הוא יקבל צ'ק ביטוח משכנתא כדי לכסות את הפסדיו. חלק מהמלווים ידרשו ביטוח כזה, וחלק מהמלווים לא ידרשו כיסוי, אך עדיין עליכם לוודא שיש לכם כיסוי מספיק בכדי להגן על הבית והחפצים הביתיים. למלווה המשכנתא שלכם יהיה חלק מהרכוש האישי שלכם, ולכן הם יגנו על הביטחונות שלהם בכך שהם יבטיחו שהסיכונים וההפסדים לא יהרסו את הביטחון שיש להם בהלוואת המשכנתא. אם המלווים שלך מבצעים ביטוח דירה אם אינך שומר על ביטוח בעל הבית, הם אינם מבוטחים.

זה לא רק חכם מבחינה כלכלית לחפש ביטוח מתאים בעת רכישת נכס

אלא גם עבור המשכנתא שלך זה בדרך כלל תנאי מוקדם לכך שביצעת ביטוח בניין בעת השלמתו. ישנן עוד מספר סיבות חשובות לביצוע ביטוח מבנה, כמו למשל אם מדובר בתנאי של לקיחת משכנתא. אם זה לא חובה לקבל משכנתא, אז זה רעיון הגיוני לקחת את זה, אבל אל תשכח לקחת את זה כשאתה עושה זאת.

דמיין שכתוצאה מכך, רוב המלווים במשכנתאות דורשים ביטוח בעלי בתים, והוא חל מאותה סיבה. בנקים ומוסדות פיננסיים דורשים ביטוח בעלי בתים לפני שקונה דירה לוקח משכנתא מכיוון שבעלי בתים צריכים להגן על השקעותיהם.

כמעט כל המלווים במשכנתאות ידרשו מכם לבצע ביטוח בניין כחלק מהסכם המשכנתא

ביטוח בניין הוא תנאי מקדים למשכנתא ועליו להספיק בכיסוי המשכנתא. בדרך כלל זה חייב להספיק כדי לכסות כל נזק מצטיין לרכוש שלך, אך נדרש גם ממלווה המשכנתא שהוא יהיה במקום מרגע המעבר.

אם אתה מחדש את ביטוח הבית שלך ועלות הפרמיה שלך נפלה

ודא שאתה מודיע למלווה המשכנתא שלך. יתכן שתגלה כי המבטח החדש שלך עשוי לקבל פרמיות גבוהות יותר או שלא לספק את הכיסוי הדרוש לך עבור הנכס שלך. יתכן שתוכלו לבצע ביטוח בניין אצל ספק משכנתא אחר, אך כדאי להסתכל מסביב כדי לוודא שיש לכם את כל הכיסוי הדרוש במחיר המתאים לכם. אם יש לך ביטוח של בעלי בתים שהופך לתשלומי משכנתא, עדיף לדבר עם המבטח המשפחתי האמריקני שלך לפני שתחתום על הניירת של המלווה שלך.

עליך ליידע את המלווה שלך על דרישות הביטוח והמשכנתא לפני שתקבל את הפוליסה

יתכן שתשכח את הפוליסה הקיימת שלך ואתה צריך לבדוק לפני ההוצאה, אך המלווים צריכים ליידע אותך על דרישות ביטוח המשכנתא שלהם לפני נטילת הפוליסה. על המלווה שלך ליידע אותך על תקנות הביטוח או המשכנתא ו / או הדרישות של בעל הבית לפני שהוא לוקח את הפוליסה.

מה שתמצא זה שרוב המלווים במשכנתאות עדיין דורשים ממך לעשות ביטוח בניין לבניין החדש שלך

המלווה שלך יזדקק גם לסוגי ביטוח אחרים שתזדקק להם לפני שתוכל לקחת את המשכנתא. זה אומר שלפני שתתחיל לבנות מחדש, עליך להבין תחילה כיצד לגרום למלווה המשכנתא שלך לתת את הכנסות הביטוח שלך (ראה מכתבי דוגמא של מלווים לבעלי בתים). תלוי בשפת המשכנתא, המלווה שלך עשוי לקבל סעדים מסוימים אם לביתך אין עוד כיסוי ביטוחי. אם יש לך משכנתא על הבית שלך, המלווה ידרוש ממך ביטוח בעלי בתים. ביטוח בעלי בתים אינו חובה אם יש לך בית, אך במקרים מסוימים המלווים דורשים ממך ביטוח לרכושך. במילים אחרות, ביטוח בעלי בתים אינו חובה עבור לווים במשכנתא, וחלק מהמלווים אינם.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן