ביטוח מקיף לרכב

אנשים רבים חושבים שביטוח מקיף לרכב הוא סוג כולל של ביטוח הכולל אחריות להתנגשויות ועוד. אנשים חושבים לפעמים שזה כמו כיסוי מלא של כל ביטוח הרכב, אבל זה לא בהכרח נכון.

ביטוח מקיף יכול להיות בעל ערך עבור נהגים רבים

אך הוא אינו זהה לביטוח רכב המוטל על ידי הממשלה. ביטוח מקיף נלקח לעיתים קרובות לצורך הגנה על התנגשות ונועד להשלים את ביטוח האחריות המופקד על ידי המדינה. אמנם אין ביטוח כזה המספק כיסוי מלא, אך "ביטוח מקיף לכל כלי הרכב" מטעה במקצת, שכן הוא מכסה כל אירוע.

איך שלא תקרא לזה, המשמעות היא שאתה מכוסה בגין נזק שלא נגרם כתוצאה מהתנגשות ושיש ביטוח אחריות גבוהה יותר. ביטוח מקיף מלא שונה מביטוח התנגשות, המכסה נזק אם אתה מתנגש ברכב אחר או חפץ בזמן נהיגה.

אם הרכב שלך בסך הכל והתיקונים שלך עולים יותר ממה שהוא שווה

אתה משלם את ביטוח הרכב עבורו. אם לביטוח האחריות שלך יש מגבלת כיסוי מסוימת, ביטוח התנגשות יעגל את הכיסוי. שקול את עלות כיסוי ההתנגשות והכיסוי המקיף ועשה את המתמטיקה כדי להחליט כמה שווה הביטוח המקיף שלך כעת. ברגע שזה עולה יותר עבור יותר מאותו ערך של הרכב שלך, זה כנראה הזמן להוריד את הכיסוי שלך. תוכלו לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב חדש באתר חברת הביטוח המקומית שלכם או דרך משרד הביטוח שלכם.

כמו רוב סוגי הביטוחים

לביטוח מקיף יש השתתפות עצמית, ותגדל כמה השתתפות עצמית זו כאשר תירשם לפוליסה שלך. הנה פירוט של עלויות הכיסוי שלך ודרך מהירה לדעת אם הכיסוי שווה את העלות. קרא את מדריך המחירים לביטוח מקיף לרכב ומדריך עלויות הביטוח המקיף שלנו כדי ללמוד עוד על עלויות הכיסוי שלך.

אם ברשותך רכב איסוף שערכו גבוה במיוחד או שקשה לקבוע אותו

תוכל לבחון פוליסות ביטוח רכב מיוחדות בעלות ערך מוסכם. בהתאם לפוליסה, פוליסת ביטוח מקיפה מכסה גם מכוניות שאתה לווה מחברים או מבני המשפחה. מספר גורמים שונים משפיעים על עלות ביטוח מקיף לרכב עבור סוג הרכב הספציפי שלך, ועליך תמיד לבדוק מה מכוסה ומה לא.

סוג אחד של ביטוחים אופציונליים הוא ביטוח מקיף מלא, המכסה נזק לרכבך במהלך אירוע שאינו התנגשות (ביטוח התנגשות הוא אחד הסוגים הנפוצים ביותר של ביטוח מלא מקיף). הביטוח המקיף המלא אינו משלם עבור נזקים ברכב במקרה של תאונה.

ביטוח מקיף מלא (המכונה גם ביטוח התנגשות אחר) מכסה נזק לרכבך שנגרם כתוצאה מאירוע שאינו נחשב להתנגשות אך כפוף להשתתפות עצמית

בעוד שביטוח תאונות מקיפות ואחרות הוא נרחב למדי, ישנם סוגים מסוימים של נזקים שאינם מכוסים בביטוח מקיף.

עלויות רפואיות אינן מכוסות בביטוח מקיף מלא, ובמצב, הדבר היחיד שביטוח הרכב שלך ישלם עבור תיקון מכוניתך הוא ביטוח מקיף מלא.

ביטוח התנגשות מקיף

הוא סוג של ביטוח רכב, לרוב אופציונלי, המספק הגנה פיזית לרכבכם. ביטוח נזקי רכוש, המכונה לעתים קרובות ביטוח מלא, הוא אופציונלי. ביטוח מקיף הוא החבילה של ביטוח הנזק האלמנטרי, המהווה את החלק הגדול ביותר בהגנה על נזקים פיזיים בביטוח רכב. ביטוח מקיף מכסה את רכבכם ללא כיסוי התנגשות וקיימים בשוק מספר סוגים של ביטוח התנגשות.

מקיף מתייחס לביטוח רכב המכסה את כל הנזקים האחרים לרכב שלך שלא נגרמים כתוצאה מהתנגשות. הביטוח המקיף מכסה נזקים שלא נגרמת לך כתוצאה מההתנגשות, כגון נזק שנגרם עקב שריפה, תאונה או תאונות אחרות.

כיסוי מקיף מכסה גם מגוון נזקים כגון גניבה ונדליזם אם ברצונך לכסות נזקים לרכבך בגניבה

השחתה או צורות אחרות של גניבה או השחתה. בסיקור מקיף על מדיניות הרכב האישית שלכם, תוכלו לסייע בתיקון נזקים הקשורים לנפילת פסולת, שריפה, תאונה או תאונות אחרות ברכבכם.

פוליסות ביטוח הרכב המקיפות ביותר משלמות גם עבור החלפת השמשה הקדמית שלך אם

היא נסדקת או נשברת, ומגנה עליך מפני עלויות תיקון אם נפגעת מחיה ברכבך. אם אין לך הגנה מפני התנגשות לרכב שלך, מכוניתו של הנהג השני תכוסה בביטוח הרכב. תוכלו גם לבצע ביטוח התנגשות לרכב שכור, אם הדבר יכול לחסוך לכם את עלות רכישת הרכב ללא ביטוח או אפילו רכישת רכב חדש לעצמכם.

דברים אלה ועוד מכוסים בביטוח מקיף לרכב, וכיסוי מסוג זה יכול להיות שימושי. ביטוח מקיף לרכב מהווה כיסוי מועיל לביטוח הרכב שלך אם יש לך שום דבר הבא – ללא סיכונים.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן