ביטוח עובדים זרים

ביטוח פיטורים בינלאומי לעובדים זרים הוא אחת מאפשרויות הביטוח הפופולריות ביותר בארה"ב, אך לעתים קרובות הוא לא מוביל לדיוני מחירים. נשאלתי שאלות רבות באשר לאופן שבו הרוב המכריע של העובדים האמריקנים מכסים את תוכניות הפיצויים שלהם לזרים המתגוררים בחו"ל או גרים קצרי טווח. אם אתה כמעט אף פעם לא עובד, אתה לא צריך, אז למה לא פשוט לקרוא לזה "ביטוח פיצויים בינלאומי לעובדים" (IWIC) או ביטוח פיצויים בינלאומי לעובדים (IBIC).

אם אתה ארגון אמריקאי ששולח כמה עובדים לטיולים קצרים מחוץ למדינה

בדוק שהעבודה שלך במדינה זו מכוסה. אם העובדים שלך נוסעים באופן קבוע מחוץ לארצות הברית או עובדים במדינה זרה לפרקי זמן ארוכים, כדאי לשקול לבטח פיצויים למתנדבים זרים. עבור מרבית החברות יזמים המעסיקים לעיתים קרובות עובדים זרים הם הפיתרון הביטוחי עליו הייתי ממליץ. שאל את המבטח שלך מה FVWC יכולה להציע לעובדים אם הם אומרים שהם נסעו לאזורים מסוכנים מסוימים.

אישורי עבודה חדשים

כולל עובדי בית זרים ובעלי דרכוני S שחתמו על מכתב IPA (מכתבי אישור עיקרי), רוכשים מוצרים מהמבטח או ממשרד הביטוח או מחפשים ביטוח משלהם עם הכיסוי הדרוש. שאל את המבטח הקיים שלך אם הם יכסו את העלויות הרפואיות אם העובד שלך מפתח תסמיני COVID-19 בתוך 14 הימים הראשונים להגעתו לסינגפור או אם העובד נבדק.

אם אחד העובדים שלך שעובד בחו"ל לתקופה קצרה

פצוע או לא יכול לעבוד – נפגע או חולה, הביטוח של העובד הזר שלך יכסה את כל העלויות שאתה אחראי עליהן, כגון אובדן שכר ורפואה הוצאות. אם עובד העובד בתקופה קצרה בחו"ל חולה קשה או נפגע, עליו לקבל טיפול והעלויות יכוסו על ידי מדיניות התגמול של העובד שלך.

מבחינה טכנית

ה- FVWC נוטל על עצמו סיכון לפציעה, מחלה, פציעה או מוות של עובד באילינוי בזמן שהוא עובד באופן זמני מחוץ לארצות הברית, אך הוא מכסה את מי שנמנע ממדיניות, רובם עושים זאת במגוון של מצבים. פגיעות שסבלו מעובדי אילינוי בעבודה זכאיות לפיצוי. הסיכון מכוסה בביטוח העובד הזר שלך ובמדיניות התגמול של עובד אילינוי. מכיוון שהיתרי עבודה מוגבלים למעסיקים מסוימים, כולל אלה הנכללים בתכנית העובדים הזרים הזמניים הפדרליים, על המעסיקים להירשם ל- MSP ולהציג ביטוח בריאות. עובדים זרים יכולים לעבוד בארה"ב אם מעסיק מגיש בקשה ל- H-1B מטעמם תוך 60 יום. אם עובד זר לא יקבל מועד אחרון של 60 יום למעסיקים להגיש בקשות חדשות מטעמו, הוא יאבד את מעמדו לאחר תום תקופת החסד והמעסיק או נותן החסות יגישו בקשה חדשה בזמן.

אם ברצונך לבחור חברת ביטוח בריאות פרטית שאינה מוצעת על ידי חברת ביטוח בריאות סטטוטורית

מומלץ לקנות תוכנית בריאות עם תכנית השתתפות עצמית גבוהה או השתתפות עצמית נמוכה. אם אתה מקבל ביטוח בריאות באמצעות חברה ציבורית, עליך להוציא אותו בהסכמת המעסיק שלך.

יזמים ששולחים עובדים לחו"ל או בעלי מיקומים בינלאומיים עשויים להזדקק לביטוח מפני אובדן שכרם של עובדים זרים

מה שמעניק הגנה נוספת. אם אתה מעסיק עובדים שנוסעים מחוץ לארצות הברית לצורך עסקים, אתה יכול לשקול לנקוט מדיניות FVWC. עובדים אמריקאים הנוסעים בקביעות מחוץ לארץ, כמו עובדים זרים, עשויים להזדקק לביטוח מפני מיסי שכר בגין נסיעותיהם מחו"ל וממנה.

אם עובד גר בחו"ל יותר משלושה חודשים

מעסיקו עשוי לשקול לקחת ביטוח לפיצוי עובדים זרים. אם העובד נוסע לחו"ל לעיתים קרובות, יכול להיות שימושי להשלים כיסוי זה עם כיסוי ממדיניות התגמול לעובדים זרים אם הוא קורה. ביטוח נסיעות בגרמניה זהה לביטוח הבריאות שאתה זקוק לו אם ברצונך להתגורר מחוץ לגרמניה לטווח הארוך.

אם עובד נוסע לחו"ל שבוע או שבועיים ברציפות, המעסיק יכול להסתמך על מדיניות התגמול של עובדי הבית שלו.

עם זאת

ישנם מקרים בהם מומלץ להשלים את מדיניות התגמול של עובדי הבית שלך במדיניות תגמול לעובדים זרים. ביטוח פיצויים לעובדים זרים, המכונה גם פיצוי וולונטרי זר (FVWC), הוא מדיניות המגנה על עובדי חברות מקומיות כאשר הם עובדים בחו"ל. הוא קובע כיסוי המתייחס לפציעות ולמוות ממחלות אנדמיות, למרות שמחלות אלה אינן מכוסות על ידי משרד הבריאות האמריקני. כאשר עובד עובד בארצות הברית, עליו לשקול גם ביטוח לעובדים זרים כדי להגן על בריאותו ובטיחותו.

בנוסף

מעסיקים המעסיקים עובדים זמניים זרים חוקיים במסגרת תוכנית הוויזה H-2A נדרשים לספק לעובדיהם ביטוח לפיצוי עובדים או הטבות שוות. ביטוח תעסוקה, שהוא ביטוח לאומי חובה וחובה לכל המשתתפים, צריך לחול על כל המבוטחים בארצות הברית ועל עובדים זרים של המעסיק.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן