הלוואה ללא ריבית

בטח שמעתם על יצרני רכב שמציעים חמש הלוואות בחינם – ללא ריבית – כתמריץ לרכוש מכונית חדשה. בין אם מדובר בהלוואה חד פעמית – מוגבלת בזמן – ובין אם מדובר בהלוואה ארוכת טווח בתנאים נטולי ריבית, ניתן ללוות מבלי לשלם ריבית. הלוואה המציעה ריבית היכרות של 0% לתקופת זמן קבועה כפופה לריבית דחייה כביכול. הלוואה ללא ריבית מאפשרת ללווה לדחות את פירעון מלוא סכום ההלוואה ולהחזיר רק את הכסף המושאל.

במקרה זה

להלוואה ללא ריבית יש הצעת היכרות, אך תקופת ההלוואה אינה ידועה מכיוון שניתן לבטל אותה בכל עת לאחר פירעון מלא. אם אתה מפסיד תשלום או לא מצליח להחזיר את ההלוואה שלך בתוך פרק זמן מוגדר, תצטרך לשלם ריבית על סכום ההלוואה שנותר בפועל. הלוואות שוק נעשות למי שלא גובה ריבית על כסף שהם מלווים לאחרים, מה שאומר שהכסף מושאל בריבית שוק נמוכה יותר. ניתן להחזיר את ההלוואה באופן מלא לאחר פרק זמן מסוים, למשל שנה או שנתיים.

ריבית הלוואות אישיות עשויה להיות גבוהה ככל 36 אחוזים עבור אדם עם ציון אשראי נמוך

אז וודא שאתה מוכן לשלם ריבית. הלוואת סטודנטים ללא ריבית יכולה לעזור לכם לחסוך אלפי יורו, אך הריבית על הלוואה אישית יכולה לגרום לכאבי ראש רבים. שים לב שהכספים שלך מוגבלים מאוד על הלוואת סטודנטים ללא ריבית, לכן מומלץ להגיש בקשה מוקדמת יותר ולהשתמש בכל האפשרויות העומדות לרשותך כדי להפחית את ההלוואות שלך.

אם אינך זכאי להלוואה ללא ריבית אך זקוק לכסף, עדיין יש אפשרויות שעליך לשקול. אם תחליט כי שום הלוואה אינה מתאימה לך ולמשפחתך, אנו ממליצים לך לבדוק קודם את האפשרות להלוואות אימוץ ללא ריבית.

עדיף לקנות רכב חדש עם הלוואה ללא ריבית מאשר לקנות רכב משומש עם הלוואה ללא ריבית

אחת הסיבות השכיחות ביותר לרכישת רכב חדש באשראי ללא ריבית היא שהיא זולה יותר מקניית כלי שירות או הלוואת שירות ללא ריבית, אך היא גם טובה יותר לאיכות הסביבה.

אם אתה מקווה לריבית זמנית – הלוואה בחינם – אל תירשם לכרטיס האשראי שלך בסימן ההרשמה הראשון.

אם המשכנתא שלך מבוטחת

תוכל לקבל הלוואה ללא ריבית מהערב למשכנתא כדי להכניס אותה לחשבונך. מלווים אחרים מעלים שיעורים כאשר ההלוואה מבטיחה לשמור על שיעורי ריבית נמוכים לאורך כל תקופת ההלוואה, גם אם אינך יכול לשלם את חשבונותיך במלואם. כפי שניתן לראות בטבלה שלהלן, המשווה הלוואות מסורתיות להלוואות ללא ריבית, הלוואות ללא ריבית יכולות לעלות ללווים אלפי יורו יותר לאורך תקופת ההלוואות.

למרות החסרונות הקטנים הללו

הלוואת סטודנטים ללא ריבית יכולה לעזור לך לחסוך אלפי אירו לאורך תקופת החזר החוב שלך. ישנם שני סוגים של הלוואות ללא ריבית: תשלומים בריבית קבועה וחודשית, וכרטיסי אשראי המאפשרים לבצע רכישות שניתן להחזיר במהירות או לאט לפי הצורך. הלוואות דיור (helocs) מאפשרות לך ללוות כנגד ההון העצמי של הנכס שלך, אך יש הלוואה ללא ריבית באמת המסייעת לך ללוות כסף בזול או פשוט לשמור על החוב הקיים שלך.

אחת הדרכים הטובות ביותר לקבל הלוואה בחינם היא לקחת כרטיס אשראי שגובה ממך 0 אחוז ריבית ברכישות חדשות. הלוואה ללא ריבית מסוג זה עובדת אם אתה משתמש ברכישה כחלק מהתשלומים החודשיים שלך, ולא כתשלום חודשי עבור רכישה חדשה.

הלוואה ללא ריבית פירושה שאתה משלם רק את הון הכסף שאתה לווה מהמלווה, ללא ריבית, ושלא נדרש תשלומים. המשמעות היא שאתה נושא איתך את היתרה מבלי לשלם ריבית על הסכום שאתה יכול ללוות, ומשתמש בכסף שלך להלוואה ללא ריבית.

אם אתה כבר משלם ריבית על חוב כרטיס האשראי שלך, אתה יכול להמיר אותו לריבית – חינם על ידי העברתו לכרטיס אשראי המציע העברת יתרה בשיעור של 0%. אם אתה צריך ללוות סכום קטן יחסית, שקול רכישה של $ 0 בכרטיס אשראי ושלם את החוב במלואו.

המסים המגיעים על הלוואה ללא ריבית הם מסובכים

אך מטרתו האמיתית של כלל המס היא צמצום העסקאות בהלוואות משפחתיות. כפי שנדון בפוסט הקודם שלי בנושא היתרונות של הלוואות ללא ריבית עבור הלוואות משפחתיות בבית, לווניל או להלוואות "ללא ריבית" נכנסות "יש מחיר וגורם סיכון נמוך יותר מכיוון שלא גובים ריבית. הלוואות נכנסות שהן "ללא ריבית" יכולות להוביל ליתרונות תמחור העברה כשאתה הופך למלווה, כמו במקרה של העברת כרטיסי אשראי.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן