הלוואה לסגירת חובות

אם אתה מתקשה להסדיר חוב כגון משכנתא, הלוואת רכב, חוב כרטיסי אשראי או הלוואת סטודנטים, שתי האפשרויות הנבדקות הן הסדר חוב או מיזוג חוב. מי שלא מעוניין לשלם חובות שלא שולמו יכול לשקול גם מיזוג חוב. ככל שאתה פוגע בדירוג האשראי שלך, כך גדל הסיכון להיות קשור ליחס חוב / הכנסה גבוה (יחס חוב) או ציוני אשראי גבוהים.

למרות שתוכל לנסות להסדר חוב

אפשרות זו עדיין מחייבת אותך לבצע תשלומים חודשיים לחברת הרזולוציה. אם איחרת את התשלומים שלך, ייתכן שתאחר או תחמיץ את התשלום, אך לא יעבור זמן רב עד שהיסטוריית התשלומים שלך תהיה טובה בזמן שאתה עובר את תהליך החוב וההסדר. לאחר ששולם החוב שלך, הוא מסתיים ואתה מתחיל לבנות מחדש את האשראי שלך לאחר שתשלים את תוכנית פירעון החוב. אינך צריך להיות מועמד להסדר חוב כדי שתוכל להגיש את הצעתך לנושים שלך, וברגע ששולמו חובותיך, לא תאחר לבצע תשלומים.

אם אתה עדיין מתקשה לשלם את חובותיך הישנים והחדשים, ייתכן שתרצה לראות עורך דין להתאמת חוב.

אם אתה בפיגור עם תשלומי החוב שלך או לא מצליח לנהל אותם

הקלות בחובות יכולות לעזור לך. אתה יכול לקבל עזרה מקצועית בהסדרת חובות על ידי שכירת חברת הסדר חובות שתנהל משא ומתן איתך בשמך. ראשית, אם הם מנהלים משא ומתן להסדר עם הנושים שלך, הם יכולים לייעץ לך לא לשלם את חובותיך עד שתושג הסכמה בנושא הסדר חוב. שנית, הנושים עימם אתם מנהלים משא ומתן ייעצו על ידי חברת הסדר החוב ויכולים להורות להם כי עליכם להפסיק להחזיר את החוב ולא להתקשר עוד עם הנושים עד למתן משא ומתן על סכומי הפשרה על ידכם ועל ידם.

אם אינך יכול לעמוד בתשלום חודשי מופחת, אתה עדיין יכול ליהנות מהתוכנית על ידי לקיחת הלוואה לחוב להון.

חברת יישוב החובות תנהל משא ומתן על הסדר נמוך ממה שאתה חייב כיום לנושים שלך

אם אתה והנושה שלך מסכימים לשינוי התנאים של לפחות אחת מתביעותיך, עליך להסכים להסכם ולשלם את הסכום המוסכם גם לנושה וגם לסוכן גביית החובות. חברות הסדרת חובות והקלות חובות גובות אגרות בכדי להגיע אתכם להסכמי פשרה שאליהם הסכמתם. לאחר סיום הסכם הפשרה, חברות יגבו עמלה להסדרת החוב אם תשלם לנושים או לגובי חובות במסגרת ההסכם.

אין כל ערובה שחברת התאמת חוב תוכל להגיע בהצלחה להסכם עם החוב שלך

חלק מהנושים, לא כולם, יסדירו את החוב, וחלק מהנושים כלל לא מנהלים משא ומתן עם חברות ליישוב חובות, בטוחים שהם (לא הנושים) יסדירו אותו. אם אתה זקוק להלוואה או סליחה כדי לשלם את החוב, רוב תוכניות ההקלות על חובות עוקבות אחר אותם צעדים בסיסיים כדי לגרום לנושים שלך לנהל משא ומתן. מרבית חברות ליישוב חובות יבקשו מכם לא לשלם את חובכם עד שתביאו לנושים לנהל משא ומתן ולאסוף את הכספים הדרושים לפירוק, כגון מזומן, כרטיסי אשראי או ריבית.

הסכם חוב ברוב המקרים כולל תשלום סכום חד פעמי לנושים שלך בגין החוב שאתה חייב. בהסדר חובות, אתה משלם רק את החוב בפועל, לא את סכום ההלוואה או תוכנית הסליחה.

ויסות חוב פועל רק עבור חובות לא מובטחים, אך ניתן לנהל את חובות הסטודנטים בכמה דרכים, למשל באמצעות תוכנית מחילת הלוואות או תשלום סכום חד פעמי.

אינך צריך לשכוח את חובותיך

אך אם אתה שוכר חברת ניהול חובות, הם יכולים לנהל משא ומתן על עסקה עם חברת כרטיסי האשראי שלך כדי לעזור לך לצאת מהחובות. בין אם אתם מאבטחים את כספכם באמצעות הלוואה, חסכון או ירושה, תרצו להשתמש בכסף זה כדי לשלם את חובותיכם. אם אתה שוכר חברת הסדר חוב, החברה שלך תוכל לנהל משא ומתן על עסקה עם חברת כרטיסי האשראי שלך – אתה יכול גם לנהל משא ומתן על עסקה עם חברת כרטיסי אשראי על ידי שכירת חברת רזולוציה שתסייע לך לקבל את ההלוואות, המשכנתאות, הלוואות הסטודנטים שלך ועוד. חובות מהידיים שלך.

באופן כללי

תוכנית להסדרת חובות כוללת משא ומתן עם הנושים להסדרת החוב שלך בפחות משוויו הנוכחי. הסדר חוב פירושו לבקש מחברה לנהל משא ומתן על תשלום סכום חד פעמי עם נושיה תמורת פחות ממה שאתה חייב. מבחינה טכנית, תוכניות להסדרת חובות כוללות גם השעיית חובות – חברות להקלת חובות המנהלות משא ומתן על עסקה עם חברת כרטיסי אשראי, חברת משכנתאות או חברת הלוואות סטודנטים. במקרים מסוימים, הנושה שלך עשוי לנהל איתך משא ומתן על הסכם פשרה בו שולמים חובותיך מעבר לסכום החייב במועד התשלום.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן