הלוואה מהירה לכל מטרה

כאשר אתה מקבל הלוואה אישית, יש כמה דברים שלמעשה כל המלווה צריך לראות, כולל דירוג אשראי הגון והכנסה יציבה. תשכחו מהלוואות אישיות, הן מהוות מקור הכנסה טוב עבור אנשים רבים, במיוחד אלו עם הכנסה נמוכה.

אם אתה צריך לשלם הלוואה לזמן קצר לפני הלוואת תשלומים

ישנם מלווים שיכולים לעזור לך במצב זה. אמנם עליכם להימנע ככל האפשר ממלווים ליום המשכורת, אך רוב הסיכויים שיימצאו עבורכם הלוואה אישית. אם יש לך בן משפחה או חבר שיוכל לעזור לך בהלוואות האישיות שאתה באמת צריך, תקבל את תנאי האשראי הטובים ביותר. לאחר שחשבתם על מצבכם ומאמינים כי הלוואת חירום היא הפיתרון הנכון, בדקו את ארבעת המלווים המקוונים הללו המציעים מגוון רחב של הלוואות לטווח הקצר לטווח הארוך למטרות מגוונות.

ההלוואות האישיות של LightStream הן בחירה מוצקה עבור מי שזקוק לאשראי לזמן קצר, כמו גם עבור אנשים עם ציוני אשראי נמוכים והכנסות נמוכות.

אם אתה זקוק להלוואה מהירה ללא בדיקת אשראי

בקש עזרה מבן משפחה או מחבר, ואם אתה יכול לקבל הלוואת חירום, אנו ממליצים לך לקבל הלוואה אישית לא מאובטחת מסורתית מהבנק שלך, מאיגוד האשראי או המלווה המקוון. כשאתה לווה ממנדלוריאן, LightStream הוא כמו פלדה של Beskar עבור הלוואות אישיות, אך אתה זקוק לציוני אשראי טובים כדי ליהנות מכך. אנו יכולים לעזור לכם בהלוואה לזמן קצר לתיקון רכב, הלוואת דירה או אפילו הלוואה זמנית אם נצטרך להרוס את רכבכם.

מרבית ההלוואות האישיות אינן מובטחות

אך ישנם מלווים המציעים הלוואות אישיות מובטחות, אשר מאלצות את הלווה לפתוח חשבון חיסכון כדי ללוות את הכסף. עם זאת, יש הבדל בין הלוואה מסורתית מבנק, מאיגוד אשראי או מלווה מקוון לבין הלוואה מאובטחת.

מלווים מקוונים כגון Rise ו- OppLoans מציעים הלוואות חירום ומוצבים כחלופה בעלות נמוכה להלוואות ליום המשכורת. המלצות אלה מבוססות על היצע חברות אשראי פרטיות, ולא על איכות ההלוואות עצמן.

ניתן להשתמש בהלוואות אישיות מסיבות שונות

אך בדרך כלל המלווים מציינים באילו הלוואות ניתן להשתמש. לדוגמא, הלוואות תשלומים מכסות את כל סוגי המימון האשראי הסטנדרטי והן מהסוג הנפוץ ביותר של הלוואה אישית. הלוואות אישיות משמשות כמעט לכל מטרה והן יכולות מכל סיבה שהיא להשתמש בכל צורת אשראי, כגון כרטיס אשראי, כרטיס אשראי או אפילו אשראי בנקאי.

אם אתם מחפשים לקנות מכונית

יתכן שתוכלו לקבל הלוואה בריבית נמוכה או הלוואה אישית לרכבכם, זאת בשל הריבית הנמוכה על הלוואות אישיות. בנוסף, מחשבון הלוואות אישי יכול להיות כלי מצוין לקביעת שיעורי ההלוואה הטובים ביותר לסוג ההלוואה. אתה מרגיש טוב. אל תשכח כי הריבית הנמוכה תאפשר לך להחזיר את ההלוואה שלך במהירות רבה יותר.

שקול את הסיבות שבגללן אתה מבקש הלוואה אישית ויהיה לך טוב יותר עם הלוואה שתוכננה במיוחד למטרה זו. כאשר אתה בוחר ללוות ממלווה עם בדיקת אשראי, בדוק את הריבית על ההלוואה ורשומת האשראי.

אולי עדיף לך להגיש בקשה להלוואה ליום המשכורת או להלוואה חלופית

שבדרך כלל מגיעה עם ריבית גבוהה יותר מאשר הלוואה אישית ללא בדיקת אשראי. חלק מהמלווים מציעים אפשרות זו, אך לא לכל ההלוואות האישיות יש את האמצעים לעשות זאת, ויש כאלה שלא.

אם אתה חושב שהלוואת חירום עשויה להיות אפשרות טובה

אתה יכול להשתמש בכלי כמו Experian CreditMatch ™ כדי להשוות במהירות בין מלווים להצעות הלוואות עם אחד עם ציון אשראי רך יותר. רק לווים שקיבלו הזמנה להגיש בקשה להלוואה אישית יכולים להגיש מועמדות מכיוון שהבנקים אינם מספקים דירוג אשראי מינימלי באופן רשמי. אם הבנק שלך לא מנפיק ציון מינימלי רשמי, אתה יכול להגיש בקשה להלוואה חלופית או הלוואה ליום המשכורת ללא בדיקת אשראי, או אפילו הלוואה אישית עם ריבית של 10% או פחות. רק לווים שמקבלים הזמנה להגיש בקשה להלוואות אישיות יכולים להגיש מועמדות מכיוון שהבנקים אינם נותנים להם ציון מינימלי רשמי.

אתה יכול לשכוח מהלוואה אישית ללא אבטחה, בה אתה קובע את הסכום שתוכל ללוות על סמך דירוג האשראי וההיסטוריה שלך.

מכיוון שלעתים קרובות הלוואות פרטיות אינן מאובטחות ולא מאובטחות

הריבית היא גבוהה יותר, לשם כך מיועדת הלוואה מאובטחת מסוג זה. אם אתה משתמש בהלוואה כדי לקנות מה שייחשב לסוג הלוואה טוב יותר, יתכן והלוואה אישית אינה הגיונית, אומר אנסטסיו. שיעורי הריבית יכולים להיות גבוהים יותר מאשר בהלוואה אישית רגילה מכיוון שסיכון המחדל גבוה יותר מאשר בהלוואה עם ביטחונות כמו כרטיס אשראי או משכנתא.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן