הלוואות לעובדי מדינה דרך תלוש משכורת

חברת הלוואות נמצאת במקום לאחר שכמה גורמים רשמיים האשימו אותה בכך שנתנה להם הלוואות שמעולם לא הגישו בקשה להן. ההפסדים קוזזו על ידי הפחתת משכורות עובדי מדינה ממשכורתם לתשלום בגין הלוואות שנטענו כביכול באמצעות אשראי פלטינום.

משרד מחלקת השכר עצר את הניכוי והורה לאשראי פלטינה לעבור את הכסף שנתבע

הכסף היה נלקח משכרם של פקידי המחלקה לשירות ציבורי, עבודות ציבוריות ומינהל ציבורי ומשרדו של הנשיא ג'ון קנדי מוטאקה, שטען כי לא הגישו מועמדות. בנושא מבוגו אמר: "גיליתי שיש כאלה שיש להם הוזמנו בטעות על ידי מעסיקיהם ושולמו להם פלטינה.

קייסי

עובד חיל האוויר המקומי שלווה כסף מהמלווה להלוויה משפחתית, החזיר את הלוואת 10,000 הרופי מדי חודש במשך שש שנים. קייסי אמר: 'כשקיבלתי את תלוש המשכורת נודע לי שאני מקבל 11,156 שילינג בחודש כהלוואה מ- Sh523,332. לקח לי שש שנים כי הייתי צריך לעבוד קשה כדי לעמוד בקצב של הכספומט שלי.

אז מה שהופך את החוויה של המגזר הפיננסי למודרני כל כך

היא היכולת לגבות את ההחזרים שלה באמצעות הוראת קבע במקום לקרוא להזכיר את חובותיה. בהתבסס על המידע שקיבלתי מ- HMRC, אני אפנה לחברת הלוואות סטודנטים אם הם מאמינים שתצליח להשלים את החזר ההלוואה שלך בקרוב.

אם אתה עובד שרוצה לעדכן את פרטי הבנק שלך

תוכל להנחות את תלוש המשכורת באמצעות הטופס המצורף בחלק האחורי של תלוש המשכורת האחרון שלך, או להנחות אותם בדוא"ל באמצעות הפרטים באזור יצירת הקשר שלהם למטה . אם יש לך שאלות בנוגע לאחד מהפריטים בתלוש המשכורת שלך, אנא פנה למנהל שלך או למחלקת משאבי אנוש של החברה שלך.

בקשת העלאת שכר שוטפת או שוטפת

היא דרך אחת עבור המעסיק לבדוק את עבודתך, ואחת הדרכים בהן המעסיקים בודקים את העבודה. בעת הגשת בקשה להלוואה תתבקש לספק עותק של המחקר ששילמת לאחרונה ואת היסטוריית השכר הנוכחית שלך, כמו גם את מספר חשבון הבנק שלך. אם תגיש בקשה לאשראי, תשכור דירה, תקנה בית או יהיה לך בית מאובטח, ההלוואה תונפק על ידי בנק או חברת כרטיסי אשראי עם אותו שם וכתובת כמו עכשיו, ותצטרך לספק את תלוש המשכורת הנוכחי שלך. ומספר כרטיס בנק, כמו גם שמך, כתובתך, מספר הטלפון וכתובת הדוא"ל שלך לכל בקשה להלוואה. בין אם הגשתם בקשה להלוואה כששכרתם את הבית, קניתם את הבית או אבטחתם את הבית וקיבלתם אותו דרך חברת ביטוח כמו חברת משכנתא או איחוד אשראי, בקשו את סוכנויות התשלומים הנוכחיות וספקו את כתובתם ומספר הטלפון לשניהם הלוואות.

תלוש המשכורת משמש גם כהוכחה להכנסה ולעבודה

הנדרש אם אתה מבקש הלוואה או צורת אשראי אחרת. עבור מוצרים פיננסיים כגון הלוואות, ייתכן שתתבקש להוכיח את הכנסותיך על ידי הגשת שלושת תלושי המשכורת האחרונים. אם העובד או חשבון הבנק שלו שולמו בהפקדה ישירה, תלוש השכר צריך להיות זמין באופן מקוון או מודפס אם המעסיק לא סיפק עותק נייר.

עבור מי שרוצה להבטיח תהליך ישר לעובדים בתקופות קשות

אותה ניכוי חודשי תמשיך לחול. אתה יכול גם להראות כמה שילמת לך ולהראות שהשתמשת בתכנית הנתונה – כפי – שאתה מרוויח. אם תכלול תלוש משכורת להצגת ניכויים נוספים, חברת הלוואות הסטודנטים תכתוב לך להחזר כל תשלום יתר ותחזיר את ההלוואה. יתכן שזה גם הראה ששילמתם סך של 1,000 דולר, 2,500 דולר או 3,400 דולר בשלושת החודשים האחרונים.

כדאי לאפשר לעובדים לקבל את המשכורות הרגילות שלהם לפני שהתשלומים מתבצעים באופן קבוע

עבור מספר רב של עובדים, מנהל השכר עשוי להזין פרטי בונוס באמצעות תוכנית הכניסה לזמן מהיר (P051121) או להזין תשלומי ביניים פרטניים עבור כל עובד.

תלוש המשכורת מכיל את אותו מידע כמו תלוש המשכורת, אשר ניתן למצוא בסעיף "מידע על שכר" בפורטל משאבי אנוש שלך. למידע נוסף אודות תלושי שכר וצורות אחרות של מידע על עובדים, עיין במדריך למשתמש לתלושי שכר.

תלוש משכורת

המכונה גם תלוש משכורת, הוא מסמך שהונפק על ידי המעסיק שלך המפרט את משכורת העובד ואת סכום משכורתו בחודש הקודם. החברה גם מחויבת כחוק להוציא ניכויים עבור שכר העובד וכל שאר ההוצאות. תלוש משכורת הוא הצורה הנפוצה ביותר של מידע על עובדים עבור עובדים העובדים כיום עבורכם. בכל פעם שמשלמים לעובדים או עובדים, הם זכאים לאדם המפורט בתלוש שכר בכתב.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן