המפקח על הביטוח

האיגוד הבינלאומי של מפקחי הביטוח (IAIS) הוא האיגוד הגדול ביותר בעולם של מפקחי ביטוח, עם יותר מ -1.5 מיליון חברים ומייצג 97% מדמי הביטוח העולמיים. בישיבתה ביוני הציעה התעשייה האווירית לבעלי העניין המפקחים על הביטוח לדון בסוגיות עכשוויות ומשמעותיות בעולם הנוגעות לענף הביטוח, למבוטחים ולשוק הביטוח העולמי בכללותו. נותן סיוע והכוונה ללקוחות בנושאי ביטוח וסיוע למנהל חברות הביטוח, כולל איסוף מידע על ביטוח פליטות ומתן הנחיות בנושא שיטות עבודה ונהלים מיטביים לניהול וניהול של מבטחי הפליטה.

זה כולל פיקוח על חברות ביטוח לבעלי מניות והסדרת חוקים מסוימים אחרים

על המבטחים להכיר את החוקים הללו ולציית להם, וה- BBA מתבסס על תקני ביטוח ממשלתיים קיימים תוך קביעת דרישות הון מינימליות ספציפיות לעסקי הביטוח. B BA עוקב אחר תקני ביטוח לאומי קיימים וחדשים, כמו אלה של האיחוד האירופי (האיחוד האירופי), ארצות הברית (ארה"ב) וקנדה (קנדה).

היחידה המבצעית אחראית גם להעריך ולסייע לעובדים להחליט אם לבצע ביטוח שיפוי מקצועי. ה- BBA מפקח על מבטחים מאושרים אחרים על בסיס תיק, והמסגרת הרגולטורית מוגדרת בחוק זה.

למימוש משימות אלה, על FIO האחריות לאסוף נתונים ומידע מענף הביטוח ולהכין דוחות על קווי ביטוח וביטוח בריאות. הרשות מוסמכת ליצור קשר עם חברות ביטוח, חברות ביטוח ומתווכים כנדרש מעת לעת.

אם ברצונך להציע פגישה שיכולה להיות מכוסה בביטוח הלקוח שלך

תוכל לעשות זאת ולקרוא לזה חיוב אירועים. יישוב האירועים מאפשר לממונה לבצע את המינוי על מנת להקל על נוכחותו של הממונה במקום המינוי ואימות הערותיו. מפקחים מורשים באופן זמני יכולים להיות מחויבים זמנית על ידי הממונים עליהם במקרה של תאונה או אירוע אחר.

במקרה של סיום או פיטורים, על העובד לוודא כי כל המסמכים הדרושים, כמו העתק מההחזר ביטוח האחריות המקצועית, יוגשו ל- SHRO להחזר הפרמיה. במידת הצורך לתמיכה בתיעוד ובמקרה של ביטול כיסוי הביטוח, זכאותו תאושר על ידי ה- SHRO.

רואי החשבון בודקים גם אם חברת הביטוח ממלאת אחר הוראות הרשות המפקחת, ואם כן, עד כמה.

יחד עם זאת

על הציבור והמבטחים להבין את הצורך לעקוב אחר הכללים בכדי להבטיח כי הפוליסות פועלות כמתוכנן, לטובת המבוטח המיועד והמבטח. פיקוח על הביטוח צריך להיות עצמאי בכל הנוגע להחלטת פעולות אכיפה על בסיס הכללים והתקנות הרלוונטיים – היה צריך להכניס התערבות מבוססת והגנות משפטיות על המפקחים. כאשר מתרחשים אירועים חובקי שוק המשפיעים על המבטחים, כגון התנהגות בלתי הולמת או הפרה של ההוראות, אם רשות הפיקוח רואה בכך צורך, עליה לעקוב אחר ההתפתחויות ולקבל מידע רלוונטי ממבטחים. על המפקח על הביטוח גם לוודא שהבונוסים המשולמים למבוטחים הם מידתיים וכי ההטבות משולמות כהלכה.

במהלך בדיקה במקום, רשות הפיקוח בודקת את הבקרות הפנימיות במשרדי חברת הביטוח ועוקבת אחר ציות להנחיות.

המטרה העיקרית של ניטור במקום

היא לפקח על מצבה הכלכלי של חברת הביטוח על מנת לזהות חברות שחוות התדרדרות כספית ולעורר חששות זהירות. ביטוח מבוסס על אמון והלקוחות מצפים שמבטחים יוכלו לעמוד בתשלומים המוסכמים בחוזה. מכיוון שחברות ביטוח מנהלות קרנות לטווח ארוך, חשוב לפקוח על כל דבר שיכול להשפיע על המערכת על ביטוח השוק. פיתוח האמון בתחום הביטוח על ידי רשות הפיקוח הוא מכריע עבור הציבור הרחב, אשר יכול להיות בטוח שחברות הביטוח מציעות את הכיסוי הביטוחי המתאים והנדרש.

עובדים המפסיקים או מסיימים ביטוח שיפוי מקצועי בסוף שנת הביטוח עשויים לקבל החזר יחסי.

עובדים מקבלים בונוסים שאינם עולים על 150 $ ומצטברים במהלך השנה הקלנדרית בה שולם כל הבונוס

בין אם המענק משולם בניכוי שכר של שבועיים ובין אם כבונוס. ה- SHRO ישפיע על תשלום כל דמי ביטוח השיפוי המקצועיים שהיחידה המבצעת מציעה לכל העובדים שבוחרים בכך. יש להודיע לעובדים כי שולמו בונוסים וכל התיעוד הדרוש וכי העובדים ביצעו את ההחזרים הדרושים למחלקת משאבי אנוש ו- SHro. כל היחידות התפעוליות אחראיות על קביעת נהלים ונהלים פנימיים כדי להבטיח שכל העובדים הזכאים המבקשים החזר ביטוח אחריות אזרחית יקבלו את המסמכים והתיעוד הדרושים.

כל היחידות התפעוליות אחראיות על ייעוד POC כדי להקל על התקשורת בין היחידה המפעילה לבין מנהל התוכניות של OHRM וצוותיהם, ועל מנת להבטיח כי ה- EO, SHRO ו / או העובדים ייודעו על כל שינוי ה- P OC.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן