השוואת מחירים לחנויות וירטואליות

מכונות השוואת מחירים הופכות פופולריות יותר ויותר מכיוון שלקוחות רוצים לדעת היכן הם יכולים לקנות פריט מסוים במחיר נמוך יותר. אנשים לא רק קונים באינטרנט באמצעות הסמארטפונים שלהם, אלא גם קונים מסחר אלקטרוני שרוצים לחסוך כסף ברכישות משתמשים בכלי השוואת מחירים כדי לעזור להם לחקור ולקנות. למעשה, 81% מהקונים מבצעים מחקר מקוון לפני שהם מתחייבים לרכישה, ו -65% קונים פיזית בחנות. מכיוון שנוח לחנות במקום אחד, הקונים פונים לחנויות וירטואליות בכדי לדפדף, להשוות מחירים ולקנות מוצרים.

בנוסף למחירי הקמעונאות

הרחבות הדפדפן משוות גם את מחיר היחידה של פריטים (צפו בסרטון זה כדי לראות כיצד). לאחר החיפוש, כלי השוואת המחירים מציג את כל הקמעונאים שמוכרים את אותו המוצר ואת המחירים שלהם. אתרי השוואת מחירים עובדים בצורה דומה, עם ההבדל שמנוע השוואת המחירים מראה משני הצדדים כיצד המוצרים מתגבשים במחיר.

השימוש באתרי השוואת המחירים הטובים ביותר כסימניות הופך את הדרך עבורך להשוות מחירים במחשב שלך

בעזרת אפליקציות וכלים מקוונים תוכלו לקבל מחירים טובים ממגוון קמעונאים, מהפופולאריים ביותר ועד הפחות פופולאריים ואפילו ממדינות שונות.
כדי לקרוא עוד בנושא של השוואת מחירים לחנויות וירטואליות ניתן לבדוק כאן: onlineshop.co.il

בכל פעם שאתה קונה באתר זה

האני תעשה עבורך את חיפוש הקופונים והשוואת המחירים שלך. אתר זה הוא מקום נהדר לביקורות, השוואות מחירים, קופונים ומידע אחר. אם אתה רוצה לראות את כל הביקורות והשוואת המחירים שלך במקום אחד, פשוט לחץ כאן.

בנוסף להשוואת מחירים, ל- BuyVia יש קופונים ופרומוקודים שעוזרים לקונים להשיג את המחירים הטובים ביותר. בכל הקשור לקניות מקוונות, כלי השוואת המחירים של אפליקציה זו יעזור לכם להשיג עסקה טובה.

לאנשים שמעדיפים קניות באינטרנט ואינם צריכים לדאוג

אפליקציה זו, המגיעה עם סורק ברקודים, יכולה להיות שימושית למציאת הדילים המקוונים הטובים ביותר. החלק החשוב אולי בכלי השוואת מחירי הווירטואליות הוא היכולת להשוות מחירים בין חנויות מקומיות לאתרים מקוונים. בעזרת האפליקציה אתה לא רק צריך להזמין באינטרנט, אלא גם באופן אישי בחנות המקומית שלך או באינטרנט.

האפליקציה עובדת כמלווה לפריטים שנרכשים בבית ומספקת לכם רשימת פריטים וכלי להשוואת מחירים לכל מוצר. האפליקציה מאפשרת לך לקנות אוכל ולהעביר אותו עד לדלתך מבלי לשכוח אותו.

מדריך זה מושלם למתחילים שרוצים ללמוד כיצד להשוות בין חנויות מקוונות בצורה מושכלת. האינפוגרפיקה של Prisjakt נותנת לך פרטים נוספים על אתר השוואת המחירים ומעניין לדעת יותר.

קמעונאים מקוונים אוהבים חנויות השוואת מחירים מכיוון שהם מניעים תנועה כשיש להם את המחירים הטובים ביותר ובסופו של דבר מובילים למכירות רבות יותר

רוב הקונים המקוונים בודקים באמזון כדי למצוא מוצרים באתר המותג, ו -61% טוענים שהם מעדיפים את השוק המקוון כאופציה למחיר. משיבים שקנו מחשבים, טאבלטים, מוצרי אלקטרוניקה ומכשירים ביתיים גדולים היו בעלי סיכוי גבוה יותר להשוות מחירים ברשת מאשר בחנות. ריכזנו רשימה של החנויות המקוונות החשובות ביותר בארה"ב ובקנדה, תוך שימוש בנתונים של הפדרציה הקמעונאית הלאומית והוועדה לבטיחות מוצרי צריכה בכדי לזהות אותם.

הבעיה היא שלא כל אתרי ההשוואה מציינים את המחיר הסופי שתשלמו, כולל דמי משלוח. כשתגיע לאתר לקנות פריט, תגלה כי עלויות המשלוח בעצם גבוהות כפליים מאלה של חנויות מקוונות אחרות, שבעצם מוחקות את כל החיסכון שיכול להיות לך.

המשמעות

היא שהשוואת מחירים מהווה איום ממשי למכירות שלך, ואם ברצונך להגיע לצרכנים מודעים למחירים באופן מקוון, הקל עליהם להשוות את המוצר שלך עם פריטים דומים על ידי רישומו בהשוואת מחירים אֲתַר. Yahoo הוא מנוע חיפוש המספק אפשרות קניות המאפשרת לצרכנים להשוות מחירים מספקים שונים. על ידי שותפות עם קמעונאי, אתה יכול להירשם עם קמעונאי מקוון כדי שהמוצר שלך יופיע בחיפוש שלך. בתיאוריה, מחיר נמוך יותר נותן לך סיכוי טוב יותר להשיג תשואה גבוהה יותר ממוצר דומה מספק אחר.

בנוסף

זו האפליקציה היחידה שמאפשרת לך לסרוק את הברקוד של מוצר, ואז משתמשים בקוד זה כדי למצוא את המוצר באופן מקוון ולהציע לך השוואת מחירים של אותו מוצר מול מוצר דומה מ ספק אחר. אפליקציה זו מיועדת לקניות השוואה, ולא לפריט שתרצו לקנות. BuyVia מציעה השוואות מחירים נהדרות עבור מגוון רחב של מוצרים מספקים וקמעונאים שונים. בניגוד לרוב כלי השוואת המחירים ברשימה זו, Buy Via מציע לקונים מקוונים אפשרות לסרוק ברקוד ולגלול בין המוצרים כדי למצוא משהו ספציפי.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן