מחירי דירות ביד אליהו

האזור המתפתח הזה במזרח תל אביב הוא מושלם עבור משקיעים וקונים כאחד. יד אליהו הופך במהירות למקום פופולרי עבור זוגות צעירים ומשפחות להתיישב. בעת השקעה ברכוש בישראל, עליך להרחיב את החיפוש ולשקול אזורים אחרים במדינה. אם אתה רוצה לקנות נכס מחוץ לישראל כדי לחיות או ליהנות ממנו בחופשה, אז יש לך מושג טוב על האזור שאתה מעוניין בו.

כדי לקרוא עוד בנושא של מחירי דירות ביד אליהו ניתן להעיף מבט ב- https://israhouse.co.il/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%99%D7%93-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94%D7%95/

באזור המרכז, שקול את העיירות שמסביב, כמו בת ים, אשר מציע נופים נהדרים של גבול תל אביב, וראשון לציון, העיר הגדולה ביותר בגדה המערבית.

יפו

היא אזור בדרום תל אביב שמשך אליו מספר רב של משקיעים בשנים האחרונות. ישנם כמה מחוזות בתל אביב, אשר חווה פריחה בפיתוח, וככל הנראה תראה השקעות עם תשואה גבוהה. זה נותן לך אפשרות להשקיע בנדל"ן בעיר בה המחירים עולים. בעוד שאנשים באחת מהשכונות הטרנדיות ביותר בתל אביב ימשיכו לשלם את יוקר המחיה, אך להחזיק בנכסים באזורים אלה למשך כמה שנים יש פוטנציאל להחזר גבוה יותר.

מומחי נכסים בישראל טוענים כי מחירי הדיור לא יעלו בקרוב וכל תנועה כלפי מטה תסכן את המערכת הבנקאית

ישראל היא מדינה קטנה, אך תל אביב פותחה ופותחה מחדש בעשור האחרון ומציעה שפע של אפשרויות השקעה. שוק הנדל"ן הישראלי בשנים האחרונות, בעיקר בגדה המערבית ובמזרח ירושלים, הוא חסין רעידות אדמה.

בנייני מגורים חדשים תוכננו

כדי להציג דירות שנרכשו על ידי זוגות צעירים שרוצים להישאר בתל אביב. במקום אחד הוחלפו 128 בנייני דירות ודירות בבניין משרדים ומגדל מגורים, ואמורות להיבנות 1747 דירות. מחירי הדיור ישקפו ביקוש גבוה לדיור ביד ושם ובאזורים אחרים בגדה המערבית ובירושלים.

מישהו עם תקציב של 4 מיליון שקל עשוי לשקול לקנות כמה דירות בפריפריה

כדי לקבל תשואה טובה יותר מאשר להשקיע בדירה בחלק מרכזי בישראל. לדוגמא, אם השקעתם בשנה שעברה 4 מיליון שקל בדירה ליד תל אביב, תוכלו למכור אותה ברווח של 5% ולהרוויח 200 אלף שקל. אם תלווה דוגמא זו ותשלם 400 אלף שקל עבור דירה ליד טבריה, תקבל תשואה טובה בהרבה של 6% על שכר הדירה שלך מאשר על השכרת הדירה בטיביאס. הרווח מהמכירה יכול להיות גבוה עד 10% עד 15% מהרווח מההשקעה.

אחד היתרונות של השקעה בדיור ישן יותר בשכונת יד אליהו

הוא שהוא עשוי להיות מפותח מחדש כחלק מתוכנית התחדשות עירונית שתשפר משמעותית את איכות החיים של תושבי השכונה והעיר. כשלם. השקעות בדירות ישנות באזור ישתלמו, מכיוון שפרויקט הפיתוח מחדש ייתן יותר מקום ליחידות הקיימות וייצור אווירה מודרנית ותוססת שתמשוך תושבים חדשים ותעלה את ערכי הנכסים.

לדוגמא

מחירי הנדל"ן ביפו עלו מאוד בשנים האחרונות והמחירים בתל אביב ממשיכים לעלות. הוא עדיין זול יחסית לשכונות אחרות, אך הביקוש לשכירות גבוה כל הזמן. קחו בחשבון כי בחיפה יש שתי אוניברסיטאות גדולות, כך שמחירי דירות היוקרה דומים למחירים בתל אביב, ומאששים זאת.

ניתן לרכוש דירת ארבעה חדרים בפחות מחצי מיליון שקל

עם תשואה של לא יותר מ -4%, ולקבל שכירות של 5,000 ₪ לחודש. עפולה מציעה מגוון רחב של דירות, מהיקרות ביותר ועד הזולות ביותר ביד אליהו. ניתן למצוא דירות ארבעה חדרי שינה מרווחות במחיר של עד 3,500 – 3.5 מיליון שקל (1,200 – 2,300 דולר).

בירושלים המחירים עלו בשש השנים האחרונות ב -56%, אחריהם תל-אביב ב -84% וחברון ב -85%. באותה תקופה דמי השכירות של הדירות ברחבי הארץ עלו בממוצע ב -50%, במיוחד במרכז ישראל.

הרשימה עוד ארוכה

אך נראה כי שוק הדיור המשומש פעיל בזמן שנבנות דירות חדשות, מה שמאפשר רכישה מיידית של נכסים מבלי להמתין לבנייה חדשה. לדוגמא, משקיע שקנה דירה ברובע פלורנטין לפני עשר שנים הכפיל את מחיר הדירה שרכש ב -50% בשש השנים האחרונות, הודות לשיקום תמ"א 38. בתים ישנים וזולים יותר הם השקעה גדולה, במיוחד אם הם מאושרים להמרות של תמ"א 38, מה שהופך אותם למבנים מבניים. לפני שנתחיל לפרסם, עלינו להכין את הנכס למכירה, לתקן ליקויים וללבוש, לנקות אותו באופן מקצועי בחברת ניקיון, לפרסם אותו, למצוא את הקונה המתאים ולהראות להם את המשא ומתן על המקרקעין.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן