הלוואה חוץ בנקאית

כשמדובר במלווים לבית, יש ללווים גישה למגוון רחב של הלוואות חוץ בנקאיות העומדות לרשותם. זו הזדמנות נהדרת לכל מי שמחפש מימון להשקעות בנדל"ן, בין אם מסחרי או מגורים.

מלווים חוץ בנקאיים אינם מספקים את כל השירותים המשויכים בדרך כלל לבנקים

כגון ניטור אשראי, דיווח אשראי ושירותים פיננסיים אחרים. מלווים למשכנתאות מחוץ לבנקים בוחנים מגוון רחב של הלוואות להשקעה ברכוש למגורים ולמסחר. שני הנפוצים ביותר הם הלוואות לבית Quicken ומלווים למשכנתאות מהירות לבית, שניהם בארצות הברית.

מלווים מחוץ לבנקים נוטים להציע שירותים מותאמים אישית יותר

מה שמקנה ללווים שליטה רבה יותר על תנאי הלוואתם. חוץ בנקים יכולים להציע ללווים המעוניינים לקבל הלוואה בריבית גבוהה יותר מהבנק המקומי או מאיגוד האשראי שלהם תנאים טובים יותר ותמורה טובה יותר להשקעה שלהם.

אנשים שאינם בנקים יכולים להציע פתרונות אשראי המאפשרים ללווים להשיג הלוואות בית שעלולות להידחות על ידי הבנקים הגדולים. במיוחד שאינם בנקים, מספקים למשקיעים אפשרות לגייס כספים שלא יהיו זמינים ממלווים מוסדרים של APRA.

הם יכולים גם להרשות לעצמם להחזיק בתיקי הלוואות

גם אם ההלוואות אינן ניתנות לממכר, מה שאינם בנקים כמעט אף פעם לא יכולים לעשות. ערבויות אשראי נועדו לעודד בנקים להלוות הון לכיסוי חלק מהלוואותיהם במקרה של לווה מחדל. סוכנויות ממשלתיות יכולות לעזור למלווים מחוץ לבנקים על ידי קנייה או הבטחה של הלוואות כאשר לווים כברירת מחדל. כאשר הלווים תומכים במלווים מחוץ לבנקים, כולם חוסכים יותר מכיוון שתחרות בריאה מסייעת בהורדת הריבית. אם לווים תומכים במלווים חוץ בנקאיים, כולם חוסכים יותר: אם לווים תומכים במלווים חוץ בנקאיים, כולם חוסכים יותר, מכיוון שתחרות בריאה עוזרת להעלות את הריבית.

מלווים חוץ בנקאיים אינם צריכים להתמודד עם הביורוקרטיה המתמדת העומדת בפני הבנקים

חוץ בנקים ומלווים למשכנתאות הם זריזים, כך שהם יכולים להימלט מהתקנות הפדרליות והממלכתיות המוטלות על הבנקים, והם קובעים סטנדרטים נמוכים יותר של הלוואות כדי שלא יצטרכו לעמוד בדרישות פדרליות או מדינות המוטלות על הבנקים.

לדוגמא

מי שמקווה לקנות בית שדורש שיפוץ רב, סביר יותר שיאושר על ידי המלווה מחוץ לבנקים מאשר על ידי המלווה הגדול. אם יש לך רק הלוואה ממוצעת ואינך מצליח להשיג אישור להלוואת הבית שלך מהמלווים הגדולים, יתכן וההלוואה החוץ בנקאית לא תתאים לך. אם העסק שלך חדש, האשראי שלך נמוך מכוכב, או שאתה זקוק להלוואה לטווח קצר מאוד, ייתכן שיהיה כדאי לחשוב על החלופות הבאות להלוואות בנקאיות קונבנציונליות.

חשוב להבין איזו מהן מתאימה לך וכדאי לחשוב היטב על סוג ההלוואה ועל החברה שאתה הולך לקחת.

לפי BNET

חשוב גם להבטיח שלמלווה, שאינו בנק, אין ניגוד עניינים בהסכם ההלוואה. בדרך כלל, אין קשר ישיר בין המלווה ללווה (כלומר אתה מלווה את הכספים שלך בעצמך). במקום זאת, תיקי ההלוואות נשלחים למתווך המשתלט ומממן את ההלוואות מטעם המתווך. גם מלווים חוץ בנקאיים ממונפים לעיתים קרובות, ולכן פגיעים באותה מידה לעליית הריבית.

אחד החששות הגדולים ביותר המשותפים לטוזר ואנליסטים אחרים

הוא שבעוד שאינם בנקים חייבים לעמוד באותם תקני הלוואות, הם אינם חייבים להיות תלויים בבנק למימון. למרבה המזל, מלווים מחוץ לבנקים נוטים לתת הלוואות בית לאוסטרלים עצמאיים שהבנקים המסורתיים עשויים לסרב להם. הלוואות חוץ בנקאיות עשויות להיות קלות יותר עבור הלווים – אך הלווים צריכים להיזהר.

זה אולי היה המקרה לפני עשור

אך הבנקים מתמודדים היום עם אותן בעיות כמו הבנקים המסורתיים מבחינת ריביות גבוהות ויחסי אשראי / ערך גבוהים. ישנן מספר סיבות מדוע אנשים בוחרים במלווים שאינם בנקים על פני בנקים מסורתיים יותר. תן לנו לבדוק איזו מהן עשויה להתאים ביותר לעסק שלך, ולפני שאתה מתעצבן על ההלוואות הבנקאיות, נסה להכיר הלוואות חלופיות.

בעוד המלווים המסורתיים ממשיכים להפחית את מספר המשכנתאות שהם ממחיקים

המלווים מחוץ לבנקים נמצאים שם כדי לעשות עסקים חדשים. מלווים חוץ בנקאיים כוללים מוסדות פיננסיים המציעים הלוואות דירה לאוסטרלים, מעסקים מקומיים קטנים ועד חברות רב לאומיות גדולות ואפילו עסקים קטנים ובינוניים.

בנקים חוץ בנקאיים אינם נחשבים להרחבה מלאה

מכיוון שהם אינם מציעים ביטוח הלוואות או פיקדונות. מלווים חוץ בנקאיים נחשבים ל"בנקים מלאים "מכיוון שאינם מציעים הלוואות ו / או פיקדונות, אלא מציעים הלוואות לבית ושירותים פיננסיים אחרים לעסקים.

מלווה ללא בנקים הוא מוסד פיננסי שאינו בנק, איגוד אשראי או חברת בנייה, כלומר לא בנק, חברת בנייה או איגוד אשראי. מלווים שאינם בנקים הם מלווים שאין להם רישיון בנקאי אוסטרלי ואינם הדדיים.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

כמה כסף צריך לחסוך כדי לבנות בית?

סקירה זו מתעמקת בהיבטים הפיננסיים של בניית בית, תוך בחינת גורמים שונים שמשחקים תפקיד בעלות הכוללת. המאמר מבקש לספק מדריך מקיף לאנשים המבקשים להבין את

Read More »
דילוג לתוכן