הלוואה עד 10000

כאשר אתה לוקח הלוואה אישית, שני גורמים בולטים המשפיעים על תשלומי ההלוואה שלך הם תקופת ההלוואה ואפריל. אלה יכולים להשתנות במידה רבה בין לווה ללווה ומלווים שונים, כמו גם מעצמם.

אם אתם מחפשים לקנות מכונית

יתכן שתוכלו לקבל הלוואת ריבית נמוכה יותר מאשר הלוואה אישית לרכבכם. שקול למצוא חותם שותף ולהעמיד בטחונות מסוימים כדי להבטיח את ההלוואות האישיות שלך. אם יש לך אשראי ממוצע או רע, או אם טרם ביססת את היסטוריית האשראי שלך, זה יכול לעזור לך להשיג ריביות נמוכות יותר על הלוואת הרכב ולקבל שיעורי הלוואות אישיים טובים יותר.

אם הריבית שתקבל גבוהה מדי ואינך יכול להחזיר את ההלוואה ללא ריבית

שקול אפשרויות אחרות. אם חבר או בן משפחה עם אשראי טוב מוכן להירשם להלוואה שלך, יתכן שהמלווה יהיה מוכן לעבוד איתך על תנאי. בבחירת המלווה להצעת הלוואה אישית, וודא שהתנאים אינם כוללים קנס תשלום מוקדם. המתן עד ששיפר את דירוג האשראי שלך לפני שתגיש בקשה להלוואה.

אם אתה מחדל בתשלומי ההלוואה האישית שלך, אתה עלול לאבד את הביטחונות שלך למלווה. אם ההלוואות האישיות שלך אינן דורשות ביטחונות ואינך יכול לספק הוכחת הכנסה, המשא ומתן על ריבית נמוכה יותר עם המלווה שלך.

אתה יכול לספק ביטחונות להלוואה מובטחת או שתוכל להגיש בקשה כ לווה משותף ולוודא שהמלווה שאליו אתה פונה

מספק לך את סכום ההלוואה אם אתה זקוק לו. אתה יכול לקבל הלוואות באותו יום בו אושרת, אך לא תקבל מימון הלוואות עד לאישור בקשתך.

למרבה הצער

אינך רשאי לזכות בשיעורי ההלוואה האישיים הטובים ביותר המוצעים על ידי המלווים הללו. קחו בחשבון כי הריבית הממוצעת על הלוואות אישיות בשנת 2019 היא בין 10% ל -28%. אם תחליט לקנות הלוואה, המתן עד שתוכל להשיג עסקה טובה. הנה כמה הלוואה אישית של 10,000 דולר יכולה לעלות לך החל מה -9 באפריל.

דמי המקור והטיפול בהלוואה יכולים להיות מוצגים בטבלה שלהלן, כמו גם את עלות ההלוואה עצמה. משכנתא רגילה יקרה יותר מ -1,000 עד 2,500 דולר מהלוואה אישית באותו סכום כסף.

כאשר אתה מתחיל להשוות הלוואות ממלווים שונים

מחשבון ההלוואות האישי שלך יראה לך סכומים שונים לתשלומי הלוואה חודשית אם אפריל ותנאי האשראי שונים זה מזה. השיעור הטוב ביותר להלוואה אישית תלוי בהלוואה שאתה לוקח ובתנאי ההלוואה שלך. דוגמה להלוואה בסך 10,000 דולר עם אפריל של 2.5% היא מחשבון החזר הלוואות אישי המציג את התעריף החודשי הממוצע עבור אותה סכום כסף בשיעורים שונים. כאשר המלווה מאשר את בקשת ההלוואה האישית שלך, זה בדרך כלל סימן טוב לכך שהמלווה מעוניין בך כלווה.

כדי להעריך את שיעורי ההלוואות האישיות הסבירות ביותר, בדקנו תחילה את שיעורי ההלוואות האישיים שנבדקו בתדירות הגבוהה ביותר. אנו מבססים את המלצותינו על שיעורי הריבית והתנאים הממוצעים של ההלוואות שמציעים המלווים הפרטיים ועל השיעורים העומדים לרשות הלווים.

זה לא אומר שאי אפשר להיות זכאי להלוואה אישית גרועה, אבל צריך לגשת לתהליך עם ציפיות ריאליות. אין דירוג אשראי אחיד להלוואות אישיות, והמלווים בוחרים את סוג הלווה איתם הם רוצים לעבוד.

אם אתה מוצא הצעת הלוואות אישית שאתה אוהב

תוכל למלא בקשה רשמית להלוואות באופן מקוון או על ידי הגשה רשמית. אם אתה חושב שאתה יכול להיות בשוק ההלוואות האישיות בעתיד, מומלץ לבחון את בניית יתרת האשראי שלך. כדי להשתמש בהלוואה, עליך להגיש בקשה להלוואה ולהמתין לאישור, להחזיר אותה, לקבל כספים ולהגיש בקשה רשמית.

המלווים ישתמשו בדירוג האשראי של הלווה

כדי למדוד את הסיכון ולקבוע את הסבירות שתוחזר הלוואה אישית. הם ככל הנראה יזכו בהלוואות אישיות בשיעור נמוך יותר מסוגי אשראי אחרים, כגון כרטיסי אשראי. בהלוואה אישית של 10,000 דולר, ריביות נמוכות יכולות לחסוך לך מאות, לפעמים אלפי דולרים לאורך תקופת ההלוואה.

אולי כדאי לקחת הלוואה אישית אם אתה צריך ללוות ותרצה להוזיל את העלויות

כמה זמן לוקח להחזיר את ההלוואה האישית שלך בסך 10,000 דולר תלוי בכמות שאתה יכול להרשות לעצמך בכל חודש. זכור שכאשר אתה מקבל הלוואה, אתה לוקח הלוואה לטווח ארוך עם המלווה שלך, ולא רק חד פעמי.

אתה יכול לשכוח סכומי הלוואה קטנים ולהגיש בקשה להלוואת PPP לאחר שקיבלת את ההלוואה האישית הראשונה שלך בסך 10,000 $ או אפילו הלוואה בסך 1,500 $

אם אתם מחפשים הלוואה אישית, שקלו הלוואה עם ריבית גבוהה יותר, כמו הלוואה ל -10 שנים או הלוואה חד פעמית בסך 500 דולר. זה מתאים יותר אם יש לך דירוג אשראי טוב ודירוג אשראי גבוה וגם את היכולת להחזיר.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן