מה צריך לדעת לפני שעובדים עם Hubstaff

בעבודה מרחוק ישנם אתגרים רבים, ואם אינך חושב שאתה יכול להתנהג כמו הבוס שלך, זה יכול להיות מתכון לאסון בכל מה שקשור להגברת הקריירה שלך. קשה לדעת אם העובדים שלך יודעים לבזבז את זמנם, אז השתמש בתוכנת הפרודוקטיביות שלהם כדי לקבל מושג טוב מה הצוות שלך עושה מרחוק במהלך היום. זה באמת חשוב: צפו כמה זמן חברי הצוות שלכם מקדישים לאפליקציות ספציפיות כדי לוודא שהם נשארים על המסלול בלי להזניח כלים או להיתקע.

אתה יכול להתאים את לוחות הזמנים של העובדים שלך כך שיכללו את כל הנתונים שאתה צריך ולהשתמש בנתונים האלה

כדי לחשב כמה אתה משלם להם עבור הזמן שהם מוציאים. לדוגמה, אם אתה רוצה לדעת כמה זמן מושקע בפרויקט מסוים, התייעץ עם לוח הזמנים של העובד שלך. תוכל גם לעקוב אחר הסכום שאתה חייב לחברי הצוות שלך עבור הזמן שעבדת על ידי קביעת שיעור שכר לכל אחד מחברי הצוות. העובדים שלך יכולים להוסיף הערות ל- # הפעילויות שלך אם הם רוצים לתקשר איתך לגבי פרטי זמן המעקב.

בפעם הבאה שמנהל הפרויקט שלך מבקש הערכה של השעות למשימה חדשה, תן ספירה מדויקת על בסיס עבודה קודמת. אם אין דרך יעילה להתחשב פסק זמן מהעבודה, צור יומן פעילות בגליון הזמנים של Hubstaff.

אם יש לך צוות מרוחק ואתה מרגיש שאתה צריך לבדוק איתם מדי פעם

השתמש ב- Hubstaff, שלוקח צילומי מסך אקראיים מהמסכים שלהם כדי ליצור בטוח שעוקבים אחריהם. כמה זמן שאפליקציות למעקב אפילו לוקחות אקראיות צילומי מסך, אך הסיבה לבדיקת צילומי המסך היא שאתה מספק דברים בצורה מספקת בזמן. הלקוח שלך יודע שאתה עובד כשאתה אומר את זה, אז הם יודעים שעבדת על מה שאמרת.

שלב ראיות אלה של יעילות ומעקב זמן עם תיק עבודות יציב, ואתה מתחיל להיכנס לריצות ביתיות עם המגרשים של הלקוח שלך.

בסך הכל

אני יכול להמליץ מכל הלב על הובסטף, ובהחלט כדאי לך לשקול זאת עבור הארגון שלך. יש לו הרבה תכונות שימושיות והוא הפיתרון הנכון אם אתם מחפשים תוכנית ניטור לניטור מקרוב של התנהגות העובדים ואת תוכן תקשורת העובדים. אם אתה משתמש בתוכנות זמן פנומנליות ונוכחות המסוגלות לפקח באופן פרודוקטיבי על פעילויות העובדים שלך, הרי שמדובר בך – במוצר. למי שעוסק בעיקר בפריון העובדים ורוצה תוכנה פחות פולשנית לניטור עובדיו, יתכן שזה לא הפיתרון הנכון.

אפליקציית Hubstaff מספקת ממשק פשוט מאוד, כך שתוכל לעקוב אחר הזמן שאתה מבלה עם הלקוחות שלך. החדשות הטובות הן שאפשר בהחלט לברוח עם זה, והנה כמה שמצאתי להלן. תשכחו מהחסרונות, מהיתרונות שבמעקב אחר עובדים, הנה רשימה של אותם.

אם העובדים יודעים שהם מנוטרים

הם יכולים להתמקד בעבודתם מחוץ לשעות העבודה. אתה יכול ליצור פרויקטים ומשימות שהצוות שלך יכול לעבוד עליהם כדי לקבל מושג טוב יותר על האופן שבו עובדים משתמשים בזמנם. מנהלים יכולים לצפות במעקב הזמן מבלי להזדקק לפגישה כדי לברר כיצד נוצר הפרויקט.

עובדים מרוחקים רבים מוצאים שמקום העבודה שלהם מועיל בכדי להבטיח שאתה לא עובד כשאתה באזור ושהעסק שלך אומר לך את זה

מעקב אחר העובדים ואיזו עבודה הם מבצעים, והאם אתה צריך לשלם להם עם סיום העבודה, יכול להיות משימה מורכבת. בעזרת כלי מעקב אחר זמן כמו Hubstaff, תוכל לקבל מושג טוב יותר על משך הזמן של פרויקט מסוים, ותוכל לקבל לוחות זמנים טובים יותר עם הלקוחות שלך.

זה נוגע לשעות הספורות שעוברות בדרך כלל לפני שהעוזר מתחיל לעבוד על המשימות שהוקצו לך. כך העובד משיג את יעדי התפוקה שלו, הפרויקט מגיע כמו שצריך, והעובד גם משיג את יעד הפריון שלו.

אתה יכול אפילו להשתלב ישירות עם GitHub ולהשתמש ב- Hubstaff

כדי לנהל טוב יותר את האינטראקציות היומיומיות שלך עם הצוות הווירטואלי שלך, מכיוון שאתה אף פעם לא רוצה להטריד את המעקב הידני המייגע אחר העבודה והפרודוקטיביות של העובדים שלך. כדי לבלות שעות במעקב ידני, אתה יכול לסמוך על עובדי הרכזת שיעקבו אחר כל העובדים ואספו נתונים עבורך. אתה יכול לעקוב אחר הזמן שאתה מבלה בעבודה על נושאים ספציפיים במאגר שלך ולהגיש לך דוחות נוחים לקריאה. — – אם אתה זקוק לעזרה נוספת כאן, אנא קרא את המסמך על השלבים הבאים, אך אם טרם השתמשת בכלי ניהול פרויקטים ומוכן לעבור למסמך חדש, שקול משימות Hubstaff. כדי לעקוב אחר זמן הצוות שלך , צריך לבחור ולהקצות פרויקטים. פשוט בחר את שם הפרויקט המתאים לך ומספר העובדים ובחר את הפרויקט שלך. אם החברה שלך רוצה להשתמש בעובדי הרכזת למעקב אחר פרודוקטיביות, כל מה שעובדיך צריכים לעשות זה לבחור ct המשימה שעליה הם רוצים לעבוד ולחץ על כפתור "הפעל" הגדול בתפריט הנפתח.

לעוד פרטים מורחבים בתחום של האבסטף כדאי לבקר ב- fillva.com

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן